Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום,

 

אני רוצה להעביר מזרן שינה בגודל 1.5X2 על גג של רכב שהגג שלו הוא 1X1.7 (למרחק של 5 ק"מ בתוך עיר)

 

נראה לכם אפשרי בפועל? עומד בתקנות תעבורה?

 

תודה!

פורסם

יש גגון?

 

פיסית אין בעיה לסחוב, אבל:

המזרון שוקע מהמשקל של עצמו , ולכן אתה קושר את המזרון אחורה (ואז אתה "עיוור" אחורה)

מטלטולי הדרך המזרון מחליק בלי גגון, לא חשוב כמה תקשור אותו

 

מודה שלקחתי מזרון ככה אבל:

תקשור היטב עם רצועות קשירה/ חבל ותמתח אותו היטב

אחרי שאתה בטוח שהמזרון לא יזוז עם החבל- תהדק אותו עם מסקינטייפ לגג דרך הדלתות מקדימה ומאחורה

נסיעה קצרה בלבד!

תיסע לאט!

אם אפשר שרכב מלווה יסע אחריך

פורסם

לא סיפור גדול,

להוביל את המזרון עומד על הצד הנמוך.

קח 2 או עדיף 4 עגלות קטנות של 2 גלגלים (כמו שבתמונה) ותעמיד אותן על הגג/גגון צמודות לשני צידי המזרן.

תעביר 2 חבל/רצועות מסביב המזרון והעגלות ב 2 גבהים, והדק.

תעביר עוד 2 רצועות חבלים דרך תקרת המכונית ומעל העגלות כך ש 2/4 העגלות יתהדקו לגג/גגון, וסע לאט לשלום,

המזרן לא יבלט משום צד של האוטו.

WEWEBTW69342NEW_3.jpg

פורסם

מה עשיתם מזה סיפור ? איזה עמידה ?

הובלתי בדיוק ככה מזרון לפני חודשיים, מזרון כבד מלטקס מלא, גודל 1.6X2, למרחק של 100 ק"מ בכבישי הצפון,

על גג של פוקוס הצ'בק, בלי גגון.

כל מה שעשיתי זה לעטוף את המזרון בניילון המקורי שלו, שתי רצועות ראצ'ט חזקות, אחת מקדימה ואחת מאחורה, וזהו.

הרצועות נכנסות בין הדלת לגג.

צריך לדאוג שהרצועה הקדמית תהיה כמה שיותר קדימה כדי שהחזית לא תתרומם עם הרוח.

 

נסעתי ככה בלי שום בעיה, גם במהירות של 110-120.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לעולם לא אבין למה,אנשים שמעבירים מזרונים על גג האוטו,לא מעבירים רצועה/חבל קדימה-אחורה :shock::?:

כן,מאמצע הפגוש הקידמי עד למרכז (למי שלא הבין...) הפגוש האחורי.

אני צוחק (ותופס מרחק) כל פעם שאני רואה טמבל עם מזרון שהרוח מרימה ומקפלת לשניים.

במחשבה שנייה..אחלה בולמי אוויר.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

איזה סרט עשיתם, ליפני חודשיים העברתי גם מזרן וגם בסיס מעץ על מאזדה לאנטיס, כול מה שהיה צריך זה רצועת ראצ'ט אחת חזקה, העברתי אותו דרך החלונות כאשר המזרן על הגג והבסיס מעליו, נעלתי חזק חזק ונסעתי 10 קילומטר בעיר ומחוץ לעיר בשוליים לאט לאט בלי בעיה, נגמר הסיפור.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

×
×
  • תוכן חדש...