Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למישהו יש נסיון עם חברה מסוימת?

 

לא יודע על מי להמליץ, אבל לי היה ניסיון גרוע לפני שלוש שנים עם חברת TEAMNET . הובטח לי משלוח לנמל חיפה, והאופנוע הגיע לאשדוד .(הפסדתי אי אילו ימי עבודה ונסיעות וטרטורים ) , האופנוע ,למרות שסוכם על קשירה מאובטחת על משטח ארוך הוחנה על ג'ק צד (!!) סתם כך בתוך המכולה עם קשירה רשלנית שלא פלא שלא החזיקה וכמובן שהוא נפל .. למזלי הטוב ו,למזלו הרע של מישהו אחר , הוא נפל על מכונית לקסוס יוקרתית ומעך לה מכסה מנוע.

 

כמובן שאח"כ התנערו מאחריות שלא לדבר על פיצוי על הנזק. ויתרתי על תביעה משיקול שלנצח במשפט יעלה בסוף ותר מלספוג את הנזק.

אז תבדוק טוב עם מי תעשה עסקים ותבקש לשמוע המלצות מלקוחות מרוצים יותר ממני.

בהצלחה

שאול

פורסם
לא יודע על מי להמליץ, אבל לי היה ניסיון גרוע לפני שלוש שנים עם חברת TEAMNET . הובטח לי משלוח לנמל חיפה, והאופנוע הגיע לאשדוד .(הפסדתי אי אילו ימי עבודה ונסיעות וטרטורים ) , האופנוע ,למרות שסוכם על קשירה מאובטחת על משטח ארוך הוחנה על ג'ק צד (!!) סתם כך בתוך המכולה עם קשירה רשלנית שלא פלא שלא החזיקה וכמובן שהוא נפל .. למזלי הטוב ו,למזלו הרע של מישהו אחר , הוא נפל על מכונית לקסוס יוקרתית ומעך לה מכסה מנוע.

 

כמובן שאח"כ התנערו מאחריות שלא לדבר על פיצוי על הנזק. ויתרתי על תביעה משיקול שלנצח במשפט יעלה בסוף ותר מלספוג את הנזק.

אז תבדוק טוב עם מי תעשה עסקים ותבקש לשמוע המלצות מלקוחות מרוצים יותר ממני.

בהצלחה

שאול

 

ממש מעצבן לשמוע, אם זה נכון, חוצפה!

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

אחת החברות המובילות בארה"ב לשילוח כלי רכב לישראל הינה " DYNAMIC LA " שנמצאת בבעלות ישראלי לשעבר,

ויש לה נסיון של יותר מ- 20 שנה בשילוח רכבים לארץ כולל הרבה אופנועים, וחלק לא קטן מאספני הרכב בארץ שהביאו כלי רכב מארה"ב, השתמשו בשירותי החברה הזאת.

 

דבר נוסף חשוב, הם דוברי עברית, ונותנים שירות מצוין. שווה לפחות לטלפן לברר פרטים.

 

טלפון שלהם : 1-818-771-1111

 

http://www.dynamicla.com/index.php

ששי כהן

 

wheel

פורסם

Motorcycle_Shipping-Bike_Shipping_Crate.jpgהי

שמי אריק ויש לי מעל 24 שנות ותק בשילוח בינלאומי

אשמח לענות לכל שאלה שתעלה בנושא יבוא רכבים אופנועים לארץ

רק חסרה לי אינפורמציה בסיסית

צור קשר ואשמח לתת יעוץ ח י נ ם

אריק

×
×
  • תוכן חדש...