Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב FANTIC MOTOR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה בעסה:roll:

למה ?

אולי זה משמח מישהו.......

ואולי עוד יכתבו על זה פעם.......

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

1. זה בטוח משמח מישהו!

2. כמעט בטוח שיהיו עידכונים חדשים.

3. בטוח מאוד שהעידכונים יהיו מעניינים, משעשעים, וכתובים מעולה.

 

אורן

פורסם
1. זה בטוח משמח מישהו!

2. כמעט בטוח שיהיו עידכונים חדשים.

3. בטוח מאוד שהעידכונים יהיו מעניינים, משעשעים, וכתובים מעולה.

 

אורן

 

בטוח שמשמח מישהו . הבעסה היה שלא יהיו עדכונים . אבל אם אתה אומר שכמעט בטוח שיהיו אז אני שמח מאוד:lol:

פורסם
בטוח שמשמח מישהו . הבעסה היה שלא יהיו עדכונים . אבל אם אתה אומר שכמעט בטוח שיהיו אז אני שמח מאוד:lol:

 

בוקר טוב,

 

אני דווקא נוטה להאמין לאורן וישי כאשר הם אומרים שיהיו עדכונים, סתם תחושה כזו......

 

יאללה בסדר, קבלו תמונה על החשבון, וכן - אני מאוהב מחדש!!!!!! יש לי יצור לבן מושלם, תאום זהה ליצור האדום.

 

הסיפור המלא יעלה בקרוב בשרשור הפנטיקים שלי.

 

תהנו.

 

שלומי

P6240021.jpg

פורסם
בוקר טוב,

 

אני דווקא נוטה להאמין לאורן וישי כאשר הם אומרים שיהיו עדכונים, סתם תחושה כזו......

 

יאללה בסדר, קבלו תמונה על החשבון, וכן - אני מאוהב מחדש!!!!!! יש לי יצור לבן מושלם, תאום זהה ליצור האדום.

 

הסיפור המלא יעלה בקרוב בשרשור הפנטיקים שלי.

 

תהנו.

 

שלומי

 

שלומי השועל!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בוקר טוב,

 

אני דווקא נוטה להאמין לאורן וישי כאשר הם אומרים שיהיו עדכונים, סתם תחושה כזו......

 

יאללה בסדר, קבלו תמונה על החשבון, וכן - אני מאוהב מחדש!!!!!! יש לי יצור לבן מושלם, תאום זהה ליצור האדום.

 

הסיפור המלא יעלה בקרוב בשרשור הפנטיקים שלי.

 

תהנו.

 

שלומי

אז תגיד אצל שלומי המומחה.

אם הכלי אצל שלומי אז אני מאוד שמח וגם רגוע. שלומי יש לי משהו לספר לך וגם לשתף אותך .ורק שתדע שעקבתי אחרי כל ההודעות שלך .ואחוז גבוה בגללך נרשמתי לפורום .אם אתה יכול אז תתקשר 0522-588-235

פורסם
אז תגיד אצל שלומי המומחה.

אם הכלי אצל שלומי אז אני מאוד שמח וגם רגוע. שלומי יש לי משהו לספר לך וגם לשתף אותך .ורק שתדע שעקבתי אחרי כל ההודעות שלך .ואחוז גבוה בגללך נרשמתי לפורום .אם אתה יכול אז תתקשר 0522-588-235

 

היי יגאל,

 

אני מומחה? אני מאותגר טכני......יותר מתאים "קרציה נודניקית" .........

 

שמחתי מאוד להכיר ולשוחח איתך, ושמחתי לשמוע שאנחנו שכנים. אתה מוזמן בכיף לקפה, מתי שמתאים לך.

 

שלומי

 

0507-429966 או 03-6349821

×
×
  • תוכן חדש...