Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע ביקרתי בשטיפת רונית בראשון לציון, רציתי לרכוש ג'ל לחידוש צמיגים Meguiar's Endurance.

המחיר על המדף היה 75 ש"ח , אחרי שיטוט באינטרנט גיליתי שבאוטוסטור המוצר עולה 55 ש"ח, ביקרתי השבוע באוטוסטור רכשתי שם את המוצר פלוס כמה מוצרים נוספים קיבלתי פד+מטלית מייקרופייבר מתנה ועוד 6% הנחה. (באוטוסטור המבחר יותר גדול)

 

יש לציין שבשטיפת רונית רצו לתת לי 10% הנחה אבל עדיין לא הגיע לסכום של 55 ש"ח.

האם אתם עושים השוואת מחירים, אם כן שתפו אותנו.

 

 

נ.ב

הכותרת צריכה להיות, "השוואת מחירי מוצרי טיפוח לרכב"

פורסם

פעם ראשונה בים?

 

מה זה שונה מכל נושא צרכני אחר?

 

יש איזה חוק שהמחירים חייבים להיות זהים בכל מקום?

זה גם לא חדש בפורום - אנשים מתרוצצים בין אתרים בחו"ל ומשווים הכל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני עושה השוואת מחירים תמיד.

כולל משלוח, בלי משלוח. עם קופון בלי קופון.

 

צרכנות נבונה זה חשוב מאוד וזו דרך חיים. היא לא קשורה לדיטייליג אלא צריכה להיות קשורה לכל הוצאה שיוצאת לך מהכיס.

 

מצרף פוסט מאוד מעניין של בחור נחמד בשם רן שכותב בלוג ריצה.

http://zayedet.com/2012/07/15/%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%A0/

ממליץ בחום.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

מה אתה כועס?

 

תהיה ברור.

 

רוצה להיות פרקטי? תכין טבלה עם כל מה שרכשת ומקום הרכישה.

דימה הכין כבר גיליונות שיתופיים - זה בהחלט יכול לעזור.

 

בהצלחה!

 

ושאלה לי אליך - היום אני קונה מוצר מסויים, אעדכן את הטבלה שלך. האם כשאתה תרצה לרכוש אותו בעוד יומיים מישהו מבטיח לך שהמחירים לא השתנו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה כל זה קשור לשאלות ששאלתי שאולי יעזרו לחברי הפורום.

 

תמיד יש חברי פורום שצריכים לענות הפוך:roll:

 

תסלח לי אבל אני לא מבין אותך.

מקריאה נוספת של דברייך מצאתי את השאלה הבאה בלבד "האם אתם עושים השוואת מחירים, אם כן שתפו אותנו".

למרות שלא הוספת סימן שאלה (?) אני מאמין שזו הייתה השאלה.

 

קבלת 2 תשובות שמנסות לענות עד כמה שניתן בהתאם לשאלה הלא ברורה שלך.

 

לא קבלת מענה, אז תחדד את דברייך.

 

אם לא הבנת את הקשור בין התשובות שענו לך אז אני לא יודע מה לענות בנוסף, אבל אני אנסה בכל זאת.

 

רציתי השבוע לקנות opti bond כי שמעתי עליו דברים טובים

בדקתי כמה הוא עולה ב VIX

ואז בדקתי כמה הוא עולה בחול

מצאתי שבחול הוא יותר זול

סוף הבדיקה

זאת השוואה מבחנתי וכפי שבקשת שתפתי אותך בהשוואה שלי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...