Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך, אז הדאגה שלך משינויי גוון מיותרת. לא פעם אני מחנה את רכבי ליד רכב עם צבע זהה מאותו שנתון, והצבעים נראים שונה.

 

השאלה כמה רחוק אתה מוכן ללכת. אספנים מקצועיים וקפדנים, לצורך שחזור, מפרקים לחלוטין את הרכב מכל מרכיביו ואז כשהגוף ערום לחלוטין מבצעים פחחות וצבע. זה תהליך סופר יקר. השאלה אם אתה רוצה להגיע לרמה הזו.

אחרת, אפשר להגיע אמנם לרמה מאוד גבוהה, אך עדיין יהיו מי שישימו לב למקומות שבהם יהיה מפגש של מקום בצוע עם מקום שלא נצבע, כמו גם חלקים שצבע נגע בהם למרות שלא היה נדרש וכד'

 

שוב, בעל מקצוע קפדן יכול להוציא תוצאה יפה מאוד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם כך, אז הדאגה שלך משינויי גוון מיותרת. לא פעם אני מחנה את רכבי ליד רכב עם צבע זהה מאותו שנתון, והצבעים נראים שונה.

 

השאלה כמה רחוק אתה מוכן ללכת. אספנים מקצועיים וקפדנים, לצורך שחזור, מפרקים לחלוטין את הרכב מכל מרכיביו ואז כשהגוף ערום לחלוטין מבצעים פחחות וצבע. זה תהליך סופר יקר. השאלה אם אתה רוצה להגיע לרמה הזו.

אחרת, אפשר להגיע אמנם לרמה מאוד גבוהה, אך עדיין יהיו מי שישימו לב למקומות שבהם יהיה מפגש של מקום בצוע עם מקום שלא נצבע, כמו גם חלקים שצבע נגע בהם למרות שלא היה נדרש וכד'

 

שוב, בעל מקצוע קפדן יכול להוציא תוצאה יפה מאוד.

 

פירוק של מכלולים חשובים לרכב לצורך פחחות וצבע לא כל כך יקר - מה שצריך לפרק זה מנורות (קדימה ואחורה) וגומיות ופלסטיקים שיש על המרכב - יותר מזה לא צריך כי את השמשות מכסים ומהקטע שבו יש את הגומיות (אלה שסביב הדלתות) אפשר לכסות כי פנים הרכב לא משנה, עבודה מלאה כולל הפירוק יכולה להגיע ל10 - 15 אלף ש"ח - כמובן שמדובר פה על עבודה איכותית - יש גם כאלה שיבקשו יותר - אבל אל תשכחו שהבחור פה אמר שהתקציב לא מוגבל - ועם תקציב לא מוגבל אפשר להגיע לתוצאה מאוד יפה ולדעתי גם טובה מהמקור (לא יודע למה אתם חושבים שרכב שיוצא מהחברה הוא במצב של צבע ברמה הכי גבוהה)...

פורסם

אם רוצים להגיע לתוצאה מקסימאלית (אתה טוען שאפשר יותר טוב מהיצרן) אז אני תארתי מצב בו מפשיטים את הרכב לחלוטין.

זה כמובן מספק מענה לכל פגם נסתר.

כמובן שזה מיותר ויקר להחריד ולכן מתאים למכוניות אספנות.

מה שאתה מתאר זה כבר סוג של פשרה. מקובלת אומנם. וזה, לא יותר טוב מהיצרן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לפני הרבה שנים (15 שנים בערך) הייתי באיזה סדנת צבע שבה צובעים רכבים ברמות הכי גבוהים שראיתי.

נדמה לי שזה נמצא בבני ברק או רמת גן(שכחתי כרגע את השם) הגעתי לשם דרך ירחון אוטו שהייתי מנוי לו

דרך כתבה על צבעי רכב שמגיעים לרמות צבע שלא נופלת מהמקור.

 

היו שם רכבים אחרי צביעה יסודית (כמובן שכל הרכב היה מפורק לגורמים) שלא חשבתי שאפשר להגיע.

חלק מהרכבים עברו "שדרוג" לצבע אחר (כן רכבים חדשים שהחליטו שהצבע לא מתאים לכן החליפו)

למשל מאדום ללבן. מדובר על אומני צבע שלוקחים הרבה כסף -כמובן שהרכב יושב אצלם כמה ימים טובים.

 

בכל אופן לא יודע אם זה קרוב למקור -אבל מה שראיתי? היה לא פחות טוב לטעמי. מדובר על כמה שכבות צבע

הכול בעבודה ידנית בצבעים מהשורה הראשונה.

 

כמובן שזה עולה הרבה כסף (דאז היה מדובר על יותר מ 12K) מי שמוכן לשלם את זה?

יכול לקבל איכות צביעה/פחחות ברמה גבוה. נדמה לי שראיתי מקום דומה בבת ים? לא בטוח.

 

אגב הגעתי לשם כדאי להחליף צבע לרכב שרכשתי בטעות (כחול מזעזע) אחרי התלבטות לא פשוטה

החלטתי לרדת מזה. את הרכב גנבו לי לאחר כמה חודשים-לא היה שמח ממני.

פורסם

אשמח לשם מדויק ובגלל שאני מוכן להשקיע אני גם מוכן להתנייד לכל חלקי הארץ ולהשאיר שם את הרכב.

תודה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אוקיי, אז אני לא ירים ידיים ויוותר על הפרויקט שלי, ננסח מחדש את השאלה,

מה יהיה הכי קרוב למקור? (אנשי מקצוע)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אין טעם לחזור כל פעם שאין כמו צביעה של היצרן. זה די ברור כל צביעה היא ייחודית!

אבל אתם הבאתם פה דוגמאות של פורשה,רכב יוקרתי ויקר ולכן הצביעה שלו היא איכותית.

הבנאדם רוצה לצבוע טויוטה ישנה ולכן כל צביעה שהוא יעשה תהיה טובה יותר מהמקור בגלל ההתקדמות הטכנולוגית (כמובן אם זה במקום רציני)

חוץ מזה כאחד שצפה בהרבה מאוד פרקים של מפעלי על (על כל המכוניות) לא פעם מראים שם שהמכונות עושות אובר ספריי וצריך אנשים שיעשו פוליש,מה שמעיד שהמכונות לא צובעות תמיד בצורה אחידה.

ועוד דבר קטן,מי שמכיר את צ'יפ פוס וראה פרק או שניים על המכוניות שהוא בונה, יידע שיש צביעה הרבה יותר איכותית מכל מפעל.

פורסם
אין טעם לחזור כל פעם שאין כמו צביעה של היצרן. זה די ברור כל צביעה היא ייחודית!

אבל אתם הבאתם פה דוגמאות של פורשה,רכב יוקרתי ויקר ולכן הצביעה שלו היא איכותית.

הבנאדם רוצה לצבוע טויוטה ישנה ולכן כל צביעה שהוא יעשה תהיה טובה יותר מהמקור בגלל ההתקדמות הטכנולוגית (כמובן אם זה במקום רציני)

חוץ מזה כאחד שצפה בהרבה מאוד פרקים של מפעלי על (על כל המכוניות) לא פעם מראים שם שהמכונות עושות אובר ספריי וצריך אנשים שיעשו פוליש,מה שמעיד שהמכונות לא צובעות תמיד בצורה אחידה.

ועוד דבר קטן,מי שמכיר את צ'יפ פוס וראה פרק או שניים על המכוניות שהוא בונה, יידע שיש צביעה הרבה יותר איכותית מכל מפעל.

 

האוטו שייצבע הוא דווקא הפיג'ו, הטויוטה שלי אוכלת יותר מדי שטח ואני אזיל דמעה כל פעם שהיא תישרט

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
האוטו שייצבע הוא דווקא הפיג'ו, הטויוטה שלי אוכלת יותר מדי שטח ואני אזיל דמעה כל פעם שהיא תישרט

עדיין,זה לא פורשה\פרארי\מרצדס...

פורסם
יותר מזה , מי שרוצה לראות ולשמוע איך הרכבי פורש נצבעים בבקשה.

 

זו הסיבה שאמרתי ששום צביעה לא תשתווה לצביעה אצל היצרן.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0uFH7se9K5Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לא כל היצרנים צובעים אותו דבר.

כמובן, שלא ניתן להשתוות לגימור צבע של פורש/בנטלי/רולס

להשתוות, ואף לעלות על גימור צבע של מזדה ושות' ניתן בהחלט.

ברור, שיש צורך בביצוע שיוף רטוב תלת שלבי ופוליש כפי שעושים לרכבי תצוגה בחו"ל

אני אישית מסרתי את רכבי לאחר שחזר מצביעה ליבגני (נס דיטייל)

לצורך, ביצוע שיוף רטוב ופוליש במשך יומיים !

התוצאה, נראית יותר טוב מהרבה רכבים צבועים מקורית, אשר בחלקם

יש "מרקם תפוזי" (אמנם חלש) אשר מגיע מצביעת היצרן

גם בחו"ל מדברים על רכבים שמגיעים עם מרקם תפוזי מהיצרן.

פורסם

אם אתה מחפש צבעי איכותי גש לאבי-בר בראשון לציון. תדבר עם אבי ותסביר לו את הציפיות שלך.

 

אם הוא רואה שהלקוח "חולה בראש" כמו שאני הייתי אצלו הוא יתאמץ מאוד לספק את הציפיות שלך אבל גם יקח אקסטרה תשלום על זה.

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...