Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת אם אני מתחיל לעבוד בשלמה סיקסט בתור נהג שליחויות / שינוע רכבים מה הסיכוי לקבל מהם רכב ?!

האם זה אפשרי לדעתכם ? או מנסיונכם במידה ועבדתם בחברות ליסינג / השכרה ?!

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

בעבר, היה נהוג לתת לחלק מהעובדים רכב הביתה , כך שבמידה ולקוח צריך רכב חלופי באיזור מגורייך תוכל לספק לו אותו במהירות.

לא יודע אם זה עדיין קיים.

פורסם

עוד לא דיברתי עם אף אחד פשוט אני רוצה לדעת אם זה אפשרי לקבל מהם רכב , אפילו מצדי לשלם להם על דלק אבל להיות עם רכב כדי להגיע לעבודה ולחזור הביתה במקום להסתמך על תחבורה ציבורית. יש לי חבר שהיה עובד באלבר ואמר לי שהביאו לו איזה קנגו , השאלה אם אני אוכל לקבל לדוגמא קורולה / מאזדה 3 / או כל דבר בסגנון הזה . אגב אני מרחובות אז מדובר בסניף פארק המדע למי שמכיר

 

אשמח לעוד תגובות למי שיש לו מידע :)

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

ידידי היקר,

 

אני מעריך שלא כל נהג מקבל רכב עם תחילת עבודתו.

 

תתחיל לעבוד, תוכיח את עצמך ואח"כ אלוהים גדול...

 

אם אתה רוצה לשרוד במקום העבודה יותר מחמש דקות עדיף בהתחלה להקשיב ולשתוק. (זה נכון אגב לכל מקום עבודה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני התחלתי בתור נהג בחברת ליסינג, כיום נציג תפעול ואחראי שינועים של נהגים.

לא, לא מקבלים רכב ואני יודע גם על עוד כמה חברות שחברים עובדים בהן ולא מקבלים. רכב מקבל מנהל ומעלה.

יש סיכוי פה ושם לקבל רכב הביתה לביצוע החלפת רכב ללקוח לאחר שעות העבודה או למקרה של כוננות אך הדבר אינו קבוע וקורה פעם ב..

בהצלחה

פורסם

לא מקבלים רכב אלא אם אתה בכוננות.

 

תקבל רכב להפסקת צהריים טוב הרי זה ברור.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

אז אתה אומר שאין אפילו סיכוי קלוש אם אני אבקש בהמשך ואני מוכן לשלם על דלק יש מצב ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אתה הולך לעבוד בכזו עבודה חרא בשביל לקבל רכב?

תהיה נציג מכירות שטח-גם רכב גם דלק וגם יותר מעניין.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

שמעו זה עוד לא סגור ותכלס אתם באמת חושבים שזה חרא של עבודה ? לא שווה לעבוד בה בתור נהג שינוע ?!

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
שמעו זה עוד לא סגור ותכלס אתם באמת חושבים שזה חרא של עבודה ? לא שווה לעבוד בה בתור נהג שינוע ?!

 

אף פעם לא עבדתי אבל ממה שמספרים לא כדאי.

עבודה נורא לחוצה-יש לו"ז מאוד צפוף וצריך לעמוד בו-אתה תמצא את עצמך הרבה מבצע עבירות רק כדי להספיק ולא לחטוף מהמנהל.

השכר לא משהו.

עבודה מאוד שוחקת ומשעממת(כמו רוב העבודות אבל יותר).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בן כמה אתה, יש לך תעודה משהו?

 

זה עבודה יחסית שחורה, לא בטוח שתקבל רכב.

 

אתה יודע שרכב חברה עם דלקן, עולה כמו משכורת מינימום?! (בערך 3K בחודש+-, ככה זה בכל העבודות היום).

והדלקן הזה זה פיצוחים יחסית. (בשביל החברה)

פורסם

עבדתי שנתיים בתור נציג בפארק המדע באינדיגו.

אתה כנראה הולך לחטיבת הליסינג, אני מכיר שם את כולם אוכל לעזור לך...

לייעוץ פנה בפרטי.

פורסם

מכיר הרבה נהגים בקל אוטו

אף אחד לא מקבל רכב הביתה והם בהרבה תפקידים ובדרגות שונות,יש להם הנחה בהשכרת רכב.

אמרו שיש יתרונות ויש חסרונות.

יש לחלק (תלוי בתפקיד כמובן שתהיה שם) המון המון נסיעות ביום זה כולל תדלוק לקחת לשטיפה להכניס לטיפול להדביק מדבקות של החברה על רכבים חדשים (כל רכב שמגיע ובדרך כלל זה כמות במכה צריך לקחת אותם לתדלוק ולשים על כל מהם מדבקה וצריך לעבוד במהירות)

אני חושב שהעבודה מתאימה לצעירים שאוהבים את התחום (אמרו לי 21+),לא להתבסס על העבודה.

גם הכסף לא משהו.

Miata ND2

 

פורסם

עבדתי באלבר.

נותנים רכבים לכוננים וגם זה מתחיל רק אחרי תקופה.

זאת פחות או יותר אחת החברות היחידות,לפחות מאלה הגדולות עדיין עושה את זה.

השכר חרא אם אתה לא טוחן שעות,אבל אם אתה אוהב לנהוג ואוהב מכוניות זאת אחלה עבודה

יש קצת לחץ אבל זה פחות מפחיד ממה שאנשים תיארו פה רוב הזמן אתה מטייל בסבבה שלך ועל הדרך משלים גם את הסידורים שלך אם אתה צריך,ובזמן הזה אתה נוהג על מגוון בלתי נגמר של מכוניות,בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...