Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה הרכב שפורסם ב55 הוא שלי.

 

אתם יודעים מה יש ברכב שאתם יוצאים פה בהצהרות?

הרכב אומם אכן שנתון ישן 1994

 

אבל מעבר לזה אין שום קשר לשנה ולמצב של הרכב.

 

יש הגיון מסויים מאחורי הדרישה, רכבים שהושקעו מעל 80-100 אלף שקל. כי ידוע ומובן שהכסף לא יחזור 100%, אבל גם באותה מידה אתה לא הולך לכיוון המחיר מחירון, ידוע לכולם שלוי יצחק לא חובב את הרכבי ספורט פה בארץ, והמחירים שלהם בריצפה.

 

בגלל זה כל בעלי ב106,306. מגאנים קליאו וכו. מבקשים כמעט פי 2 ממחיר מחירון.

 

וכן כמו שרשמתם לכל סיר יש את המכסה\ פריארים לא מתאים רק מתחלפים. תקרא לזה איך שאתם רוצים.

 

יש רכבים שכן שווה להוציא עלייהם , כי הם מושקעים\מטופלים\משופרים וכו, ויש רכב שגם מחיר מחירון הנמוך שמופיע בלוי יצחק גורם לו להראות טוב.

 

כל אקזמפלר נמדד לפי הטיפול\מצב הרכב. ולפי לפי בחור שהחליט לרשום פה שטויות בפורום. מצטער.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את ענין המחיר שלא מגלים אני לא מבין וגם אני כשחיפשתי רכב דילגתי ישר על מודעות שאין בהן מחיר.

על רכבים נדירים, לדעתי מוצדק לבקש מחיר שלא קשור למחירון. כי הם נדירים.

 

אותי מצחיקות המודעות שבהן רשום רכב שמור, ובתמונות המצורפות אתה רואה את הרכב בתוך דיונה.

או מודעות שבהן רשום נהגת יחידה, ובתמונות אתה רואה גבר מאחורי ההגה.

 

אני מבין ללבם של אלו ששמים מחיר התחלתי גבוה, אני אגלה לכם סוד, אני גם מהחברה האלה.

למה? אתם שואלים, אני אסביר-הישראלי הממוצע, באיזור שלי זה יותר בדואים, אבל גם הם בעלי תעודת זהות כחולה, ולכן הישראלי הממוצע, עוד לפני שישאל בכלל איזה רכב זה או מה נפח המנוע, יחפש להוריד במחיר.

וכשאתה בא לפגישה, אתה פשוט תוהה למה אתה מבזבז את הזמן שלך.

לדוגמא: התקשר אלי בן דוד, במקרה הוא בעל מכון שטיפה, אמר לי תבוא אישתי נדלקה על הרכב ביד 2(פיג'ו 206). לקחתי את הרכב מחברה שלי והגעתי לשם.

הבן אדם לא הסתכל אפילו על הרכב, רק התחיל לזרוק לי מחירים כמו בשוק, ובתירוצים מונפצים ביותר, כגון "הגג שלך צריך קרם שיזוף".

מן הסתם שנכנסתי ישר לרכב ונסעתי משם בלי ללחוץ לו יד אפילו.

 

ועל מנת לסנן את כל אלה, שמים מחיר התחלתי גבוה. ולכל אדם רציני אני אומר בפירוש שהמחיר הוא לפני בדיקה, כי אני יודע ששום רכב לא מושלם גם אם תלקק לו את האגזוז בכל בוקר.

פורסם
אותי מצחיקות המודעות שבהן רשום רכב שמור, ובתמונות המצורפות אתה רואה את הרכב בתוך דיונה.

או מודעות שבהן רשום נהגת יחידה, ובתמונות אתה רואה גבר מאחורי ההגה.

 

:lol: הזכרת לי.. הייתה תקופה שחיפשתי ג'ימני.. הייתה שם מודעה אחת עם "לא ראה שטח מעולם!" אבל בתמונות הרכב מדוגם בצמיגי שטח מלא, עם הגבהות, פגוש ברזל+כננת, מיגונים, כיסוי לגלגל אחורי של "ראסטה 4X4" וכל מני כאלה..

כאילו .. מה? :lol: :lol:

או ג'ימני אחת שנראתה ממש טוב על הנייר (יד 2 עם 110K שנת 2001) בפועל כשהתקשרתי זה היה יד 9 עם 250K.. "הבן שלי עשה טעות במודעה" אז כושלאמא שלך המודעה שם כבר שבועיים קשה לתקן? למה לבזבז זמן של אנשים? :|

 

פיתחתי "אנטי" לרכבי יד2 עוד מהרכב הראשון שלי.. הסיוויק. מאז כל פעם שאני נכנס לסיפור הזה אני יוצא עם אותה המסקנה - קונה רק רכב חדש מיבואן.

זה אולי יותר יקר, אבל לפחות אתה יודע מה אתה קונה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
פיתחתי "אנטי" לרכבי יד2 עוד מהרכב הראשון שלי.. הסיוויק. מאז כל פעם שאני נכנס לסיפור הזה אני יוצא עם אותה המסקנה - קונה רק רכב חדש מיבואן.

זה אולי יותר יקר, אבל לפחות אתה יודע מה אתה קונה.

 

לפי הפוסטים כאן בפורום, גם זה לא כל כך בטוח.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
במקרה הרכב שפורסם ב55 הוא שלי.

 

אתם יודעים מה יש ברכב שאתם יוצאים פה בהצהרות?

הרכב אומם אכן שנתון ישן 1994

 

אבל מעבר לזה אין שום קשר לשנה ולמצב של הרכב.

 

יש הגיון מסויים מאחורי הדרישה, רכבים שהושקעו מעל 80-100 אלף שקל. כי ידוע ומובן שהכסף לא יחזור 100%, אבל גם באותה מידה אתה לא הולך לכיוון המחיר מחירון, ידוע לכולם שלוי יצחק לא חובב את הרכבי ספורט פה בארץ, והמחירים שלהם בריצפה.

 

בגלל זה כל בעלי ב106,306. מגאנים קליאו וכו. מבקשים כמעט פי 2 ממחיר מחירון.

 

וכן כמו שרשמתם לכל סיר יש את המכסה\ פריארים לא מתאים רק מתחלפים. תקרא לזה איך שאתם רוצים.

 

יש רכבים שכן שווה להוציא עלייהם , כי הם מושקעים\מטופלים\משופרים וכו, ויש רכב שגם מחיר מחירון הנמוך שמופיע בלוי יצחק גורם לו להראות טוב.

 

כל אקזמפלר נמדד לפי הטיפול\מצב הרכב. ולפי לפי בחור שהחליט לרשום פה שטויות בפורום. מצטער.

 

אין הרבה הגיון בדרישה כי עם כל הכבוד להשקעה, זה עדיין רכב בן 20. המחירון של לוי יצחק פחות קשור כאן, כי ישראל צועדת לקראת מודל מחירי המשומשות של שאר העולם, קרי אין באמת רכב ששומר על ערכו יתר על המידה, רכב בן 3 עולה חצי ממה שהיה כחדש ורכב בן 10 עולה גרוש וחצי. האמת - זה די נורמלי, רכב זה לא פק"מ, גם אם אני שמח על זה רק כשאני קונה ובוכה כשאני מוכר. זה המצב.

 

לגבי תוספות, עבודה, שיפורים וכו' - אלא אם הרכב נדיר (פיאט קופה, GTV 916, 406 קופה ידנית, סדרה 3 ישנה 6 ציל' ידנית וכהנה) לא סביר שתקבל מחיר כזה על רכב ישן. עם זאת, בהצלחה, אתה לעולם לא יכול לדעת מי יבוא אליך עם כסף הביתה. כל אלה שמבקשים פעמיים מחירון על 106 וכו' מתחזקים את השוק בעיקר בינם לבין עצמם (ופורום נכבד זה, שדאג שראלי 1.3 תעלה את משקלה בזהב בזמנו), או מוכרים מחוץ לקבוצת השרוטים במחיר הגיוני רק בשושו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אין הרבה הגיון בדרישה כי עם כל הכבוד להשקעה, זה עדיין רכב בן 20. המחירון של לוי יצחק פחות קשור כאן, כי ישראל צועדת לקראת מודל מחירי המשומשות של שאר העולם, קרי אין באמת רכב ששומר על ערכו יתר על המידה, רכב בן 3 עולה חצי ממה שהיה כחדש ורכב בן 10 עולה גרוש וחצי. האמת - זה די נורמלי, רכב זה לא פק"מ, גם אם אני שמח על זה רק כשאני קונה ובוכה כשאני מוכר. זה המצב.

בעל רכב שמתכוון להחזיק בו כ-10 שנים, איזה אינטרס יש לו להשקיע ברכב? ומה בעצם מרוויח הקונה הבא?

 

משקיע = טיפולים בזמן, שמנים וחלפים באיכות סבירה ומעלה, לא להשחית את הרכב וכו'.

 

אם כמובן מבחינתך גרוש וחצי לרכב בן 10 שנים זה טריוויאלי בישראל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

האינטרס הבסיסי לנסוע ברכב תקין וטוב, שזה מה שהמחירון אמור לשקף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בעל רכב שמתכוון להחזיק בו כ-10 שנים, איזה אינטרס יש לו להשקיע ברכב? ומה בעצם מרוויח הקונה הבא?

 

משקיע = טיפולים בזמן, שמנים וחלפים באיכות סבירה ומעלה, לא להשחית את הרכב וכו'.

 

אם כמובן מבחינתך גרוש וחצי לרכב בן 10 שנים זה טריוויאלי בישראל.

 

מי אמר שזו "השקעה"?

 

אני נוסע ברכב משומש בן שנתיים שקניתי לפני שבועיים. אני מתכנן לעשות לו טיפולים בצורה מסודרת, לא לחפף ולא להכניס חלקים תחליפיים אלא רק מקוריים.

 

בתמורה אני אקבל אמינות גבוהה והאוטו ירגיש במשך שנים כמה שיותר קרוב למצב שבו קניתי את הרכב.

 

את התמורה במכירה רואים ביום שעולה המודעה - ספר טיפולים ממוסך מורשה שמעיד על רכב מטופל, מביא אליך קונים רבים שבתורם גם מוכנים לתת סכום כסף נורמלי ולא להתמקח כמו מוכרים בשוק.

פורסם

הבנתי, לא צריך להסביר לי את זה. אבל RK טוען "כי ישראל צועדת לקראת מודל מחירי המשומשות של שאר העולם, קרי אין באמת רכב ששומר על ערכו יתר על המידה, רכב בן 3 עולה חצי ממה שהיה כחדש ורכב בן 10 עולה גרוש וחצי."

 

זאת אומרת שכל ההשקעה שלך, תקרא לזה "טיפולים בצורה מסודרת", לא תהיה שווה כלום בזמן שתרצה למכור אחרי מספר שנים.

 

כן בישראל זו השקעה, לרוב האנשים אין בדיוק כסף מיותר לשמנים איכותיים ואם אפשר למשוך עוד כמה אלפי ק"מ אז למה לא?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לרוב, כשתרצה למכור את הרכב המושקע שלך (כמו שאמרת שמנים איכותיים, חלפים מקוריים, טיפולים בזמן), במידה וזה לא איזה רכב נדיר/ספורטיבי/מבוקש ואין היצע, אתה תתקל במסכת בלבולי שכל והורדת מחירים מכל קונה פוטנציאלי שיבוא.

הסיכוי שיגיע מישהו ויבין שהרכב מושקע ולכן יחליט להשקיע את הסכום שאתה רוצה, הוא אפסי עד לא קיים.

פורסם

הרכב האחרון שלי נמכר כשעמד על 400,000 ק"מ (2001), מעל המחירון וללא בדיקה או נסיעה.

 

לפני מספר ימים פגשתי את הקונה, הוא סיפר לי עד כמה הוא מופתע מרכב שנסע כל כך הרבה ו-0 תקלות.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
במקרה הרכב שפורסם ב55 הוא שלי.

 

אתם יודעים מה יש ברכב שאתם יוצאים פה בהצהרות?

הרכב אומם אכן שנתון ישן 1994

 

אבל מעבר לזה אין שום קשר לשנה ולמצב של הרכב.

 

יש הגיון מסויים מאחורי הדרישה, רכבים שהושקעו מעל 80-100 אלף שקל. כי ידוע ומובן שהכסף לא יחזור 100%, אבל גם באותה מידה אתה לא הולך לכיוון המחיר מחירון, ידוע לכולם שלוי יצחק לא חובב את הרכבי ספורט פה בארץ, והמחירים שלהם בריצפה.

 

בגלל זה כל בעלי ב106,306. מגאנים קליאו וכו. מבקשים כמעט פי 2 ממחיר מחירון.

 

וכן כמו שרשמתם לכל סיר יש את המכסה\ פריארים לא מתאים רק מתחלפים. תקרא לזה איך שאתם רוצים.

 

יש רכבים שכן שווה להוציא עלייהם , כי הם מושקעים\מטופלים\משופרים וכו, ויש רכב שגם מחיר מחירון הנמוך שמופיע בלוי יצחק גורם לו להראות טוב.

 

כל אקזמפלר נמדד לפי הטיפול\מצב הרכב. ולפי לפי בחור שהחליט לרשום פה שטויות בפורום. מצטער.

 

יש באמת כמה קליאו שמפורסמים חודשים עם מחיר מונפץ. אין שום הגיון לשלם 40 על רכב משנתון 2002. מי שמפנים את זה ומוריד ימכור ומי שלא ימשיך להקפיץ את המודעה עד שנת 2020 לפחות. לכל מי שמשפר רכב שעולה 20 במקרה הטוב בפי 3 מערכו ואחרי זה חושב שהוא משקיע בנכס שמעלה ערך שיהיה בהצלחה. וד.א אני יכול להפנות את מי שרוצה לכמה מודעות ביד 2 של חכמולוגים שלא מכירים את לוי יצחק או שקונים ומוכרים לפי יד 2 - כן בטח . בכל מקרה התגובה שלי הייתה ניתוק בפנים וחיוך . למה חיוך ? ידעתי בדיוק מה יקרה . נחשו מה? עברו 3 חודשים ובאופן מוזר המחיר שמבוקש זהה למחיר של לוי יצחק. כל כך מתחשק לי להתקשר שוב ולצחוק להם בפנים.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני לא מבין את כל המלעיזים למיניהם ש"רוצים להתקשר ולצחוק" על האנשים שפרסמו רכבים *מיוחדים* במחירים מנותקים לחלוטין מהמחירון.

- נתחיל מהעובדה שזה הרכב שלהם והם יציעו אותו למכירה בכמה שהם רוצים, הגיוני פחות או הגיוני יותר - לא מעניין. זה הרכוש שלהם.

- נמשיך בזה שהרכבים אכן מטופלים ברמה גבוהה בהרבה מהממוצע ולכן מחיר מחירון שמשקף רכב במצב הגיוני לאותה שנה (ק"מ ממוצע, טיפולים בזמן, אולי צבע קצת דהוי, אולי מספר שריטות ומכות חנייה וכו') לא באמת משקף את המחיר של רכב כזה.

- היצע וביקוש: אם יש כיום 20 אנשים שרוצים לקנות קליאו ספורט אבל יש רק 10 כאלה למכירה וכולן עולות 40 אלף, כנראה שזה הסכום שהקונה יצטרך לשלם. או שיחכה עד שכל המוכרים כולם ייתיאשו. במצב כזה הכח בידיים של המוכרים והם מנצלים את זה. נפלאות הקפיטליזם.

- לגבי כל אותם "מטפסי עצים": זה מראה שבנאדם יודע כמה הרכב שלו שווה בשבילו אבל עדיין הוא הגיוני, כי כנראה הרכב שווה פחות לשאר השוק. אני בעד לפרסמם מחיר גבוהה יחסית משתי סיבות: הראשונה - הרי גם ככה כבר בשיחה הראשונה ינסו להוריד את המחיר בלי אפילו לראות את הרכב. אז כן, שיהיה קצת בשר להתמקחות. סיבה אחרת - מיקסום מחיר המכירה: למה לי לפרסמם מראש ב20 אלף ולמכור תוך שבוע אם אני יכול לפרסם ב40 ותוך חצי שנה למכור ב30 או אפילו 25.

-דבר אחרון - שיפורים: כמו שיש שוק מאוד גדול לחלקים משופרים, כך גם יש שוק לרכבים משופרים. לכל מי שחושב ש"למה שאני אשלם על השיפורים האלה". כאנראה שאף אחד לא רוצה שתשלמו על השיפורים האלה והרכב מיועד למישהו אחר.

*מדובר כמובן על שיפורים מכאניים, קוסמטיים זה עניין בעייתי יותר.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...