Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה ההסבר. הרבה פעמים יוצא לי לראות כל מיני מודעות עם יציאות כמו "למי שמחפש לקנות לפי מחירון לא פה" "לא מכיר את לוי יצחק ולא את יד 2" ושאר פנינים. אני ממשיך לקרוא ומגלה שהק"מ לא ממש נמוך בלשון המעטה . אני רושם לעצמי לשים עין אחרי המכירה ומגלה שכל אותם מודעות כולל פה בפורום משורשרות והמחיר צונח פלאים עם כל שרשור . ואני שואל , לא פשוט יותר לרשום מחיר שפוי ונורמלי ולא להביך את עצמכם ?

אותי בתור קונה לא מעניין אם בחרת להוציא על רכב שעולה 15,000 לצורך העניין עוד 20,000 על כל מיני הנמכות,חצאיות ושאר ירקות. מה אתם חושבים ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מכיר, אז לא מכיר. דלג למודעה הבאה. אם בא לך תתקשר לשאול מחיר. זכותם לבקש מיליון, וזכותך לא לקנות. מי שהמחיר שלו הגיוני בסוף ימכור כנראה. מי שחושב שהשמש זורחת לו מהעכ*ז ימכור למגרש ב50%.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

המוכרים יודעים מראש שהקונה הפוטנציאלי יתמקח וירצה להוריד מחיר על כל שריטה/שפשוף/קרדית האבק שימצא ברכב.

לכן מתחילים ממחיר גבוה.

פורסם

אנשים, בעיקר כאלה שזה הרכב הראשון שלהם, שבויים בקונספציה שאת מה שהם השקיעו ברכב שלהם הם יקבלו בחזרה במכירה.

בפועל, אף אחד לא מוכן לשלם מחיר מופקע בשביל ג'אנטים, או מערכת, או תוספות קוסמטיות למיניהן, אם במחיר המבוקש הם יכולים כבר לקנות רכב חדש יותר ו/או עם נתונים טובים יותר. זה עוד יותר בולט לעין כשמדובר בתוספות קוסמטיות שהן עניין של טעם ולפעמים דוקא הנוכחות שלהן מונעת את מכירת הרכב, במקום לסייע. כל התוספות האלה, כולל צביעת הרכב, טסט ארוך, צמיגים חדשים, טיפול גדול וכדומה- לכל היותר יגרמו לאוטו להתבלט מעל שאר הרכבים כמוהו שנמצאים גם הם למכירה, ואולי להימכר מהר יותר, או יותר קרוב למחירון (לרוב מלמטה).

 

ברכב השני כבר נכנסים לפרופורציה...

 

 

מי שחושב שהשמש זורחת לו מהעכ*ז ימכור למגרש ב50%.

 

 

יצאה לך סיסמה בחרוזים :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

המצחיקים באמת זה השרשורים כאן בפורום המכירה שבהם בהודעה הראשונה כתוב שהמוכר לא יורד שקל, ואחריה הודעות עם הורדת מחיר מדי שבוע-שבועיים, למשך חצי שנה :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זכורה לי אפילו אימפרזה אחת, אם אני לא טועה שנת 2001 שנמכרה אחרי 9 חודשים של הקפצות במחיר בדיוק חצי מהמודעה הראשונית.

 

אנשים מצחיקים יש פה.. בחיי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
המצחיקים באמת זה השרשורים כאן בפורום המכירה שבהם בהודעה הראשונה כתוב שהמוכר לא יורד שקל, ואחריה הודעות עם הורדת מחיר מדי שבוע-שבועיים, למשך חצי שנה :lol:

+1 :lol:

לסוג מודעות כאלה בדיוק התכוונתי.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
לפני כמה ימים נתקלתי ברכב שנת 94 שנמכר ב55K. בהצלחה במכירה :)

מה שמוכיח את המשפט פרייארים לא מתים .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מראש מכרתי במחיר שהיה נראה לי הגיוני, לאור המחירון והנתונים של הרכב הספציפי שמכרתי.

 

בגלל זה הגיע הקונה בתוך שעה וחצי מפרסום המודעה :lol:

פורסם

הנה דוגמה מהכיוון של הפראייר

 

גם הרכב שלי נרכש ממוכר "שלא מתכוון לרדת שקל מהמחירון".

הכרזה יומרנית במיוחד כשמדובר ברכב אמריקני.

והוא עמד בדברו גם לאחר שהגעתי לראות את הרכב ונתתי את ההבעה "יש היצע כל כך גדול. למה שאני אקנה דווקא את זה" המתורגלת שלי.

אבל היא באמת הייתה שמורה בקנאות.

רכב אמריקני ויד "גרמנית" זה שילוב קטלני שאיני מסוגל לעמוד בפניו.

 

אז הנה מתוודה מולכם הפראייר הראשון שרכש רכב אמריקני 7% מתחת למחירון :-D

פורסם
המצחיקים באמת זה השרשורים כאן בפורום המכירה שבהם בהודעה הראשונה כתוב שהמוכר לא יורד שקל, ואחריה הודעות עם הורדת מחיר מדי שבוע-שבועיים, למשך חצי שנה :lol:

 

גם אני מעלה חיוך בקריאת המודעות האלו :)

פורסם
הנה דוגמה מהכיוון של הפראייר

 

גם הרכב שלי נרכש ממוכר "שלא מתכוון לרדת שקל מהמחירון".

הכרזה יומרנית במיוחד כשמדובר ברכב אמריקני.

והוא עמד בדברו גם לאחר שהגעתי לראות את הרכב ונתתי את ההבעה "יש היצע כל כך גדול. למה שאני אקנה דווקא את זה" המתורגלת שלי.

אבל היא באמת הייתה שמורה בקנאות.

רכב אמריקני ויד "גרמנית" זה שילוב קטלני שאיני מסוגל לעמוד בפניו.

 

אז הנה מתוודה מולכם הפראייר הראשון שרכש רכב אמריקני 7% מתחת למחירון :-D

הנה הפראייר השני שקנה קאוואליר בקצת מעל המחירון :lol:

 

פשוט היה לי כל כך הרבה חלקי חילוף חדשים ומקוריים מחו"ל שלא היה אכפת לי :lol:

פורסם

אני יכול להבין את המוכרים. למרות שבאופן אישי כשאני מוכר רכב אני מפרסם אותו במחיר הגיוני.

מטפסים על עץ נורא גבוה וממתינים לפראייר, כשהם רואים שהוא לא מגיע הם לאט לאט יורדים מהעץ. גם זו שיטה.

V5


×
×
  • תוכן חדש...