Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סליחה על הבורות, ומתנצל אם השאלה נשאלה עשרות פעמים בפורום

הבנתי ממספר תגובות כאן שקסנון מקורי מחייב מערכת כלשהי של כיוון אוטומטי ומתזים לפנסים.

 

מה מיוחד בפנסי קסנון שמחייב את המערכת כיוון הזו? מה היא עושה בדיוק?

אפשר לקבל הסבר בנושא?

 

מתזים לפנסים - הכוונה למערכת לשטיפת פנסים כמו שרואים בתמונה?

http://images.caricos.com/v/vw/2013_volkswagen_golf_plus_life/images/1024x768/2013_volkswagen_golf_plus_life_2_1024x768.jpg

 

אם כן, למה עם פנסי קסנון חובה שתהיה המערכת? מה ההבדל לעומת פנסים רגילים?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
סליחה על הבורות, ומתנצל אם השאלה נשאלה עשרות פעמים בפורום

הבנתי ממספר תגובות כאן שקסנון מקורי מחייב מערכת כלשהי של כיוון אוטומטי ומתזים לפנסים.

 

מה מיוחד בפנסי קסנון שמחייב את המערכת כיוון הזו? מה היא עושה בדיוק?

אפשר לקבל הסבר בנושא?

 

מתזים לפנסים - הכוונה למערכת לשטיפת פנסים כמו שרואים בתמונה?

http://images.caricos.com/v/vw/2013_volkswagen_golf_plus_life/images/1024x768/2013_volkswagen_golf_plus_life_2_1024x768.jpg

 

אם כן, למה עם פנסי קסנון חובה שתהיה המערכת? מה ההבדל לעומת פנסים רגילים?

 

מערכת שמכויילת עם זוויות הרכב באה כדי למנוע סנוור. למה דווקא בקנסנון? יכולת הסנוור של פנס קסנון גבוה בהרבה. המערכת מנמיכה/מצודדת ומגביה ע״פ זוית הרכב.

לגבי המתזים אני לא סגור על תשובה.

פורסם
מערכת שמכויילת עם זוויות הרכב באה כדי למנוע סנוור. למה דווקא בקנסנון? יכולת הסנוור של פנס קסנון גבוה בהרבה. המערכת מנמיכה/מצודדת ומגביה ע״פ זוית הרכב.

לגבי המתזים אני לא סגור על תשובה.

לגבי ההסבר עם זוויות הרכב,

הכוונה למשל לתופעה שקורת כאשר הרכב שמאחוריך עולה על במפר והרכב נמצא בזווית שהפנס מכוון ישירות למראה שלך ומסנוור אותך?

אם כן, אז מה שהמערכת הזו עושה במצב כזה פשוט משנה את הזווית של הפנס כדי שלא יסנוור?

 

אשמח אם מישהו יספק הסבר לגבי המערכת שטיפה

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

מערכת האיזון אכן שומרת על גובה סטנדרטי (יש שם גירוסקופ) כדי למנוע סנוור שבקסנון הוא מטורף.

 

מערכת השטיפה באה למנוע בדיוק את זה.

במקרה של לכלוך על הפנס תהיה שבירה של אלומת האור ושוב תקבל סנוור חזק כי קסנון לא בנוי על חוט להט כמו נורה רגילה.

המתז מנקה את הפנס.

פורסם
מערכת האיזון אכן שומרת על גובה סטנדרטי (יש שם גירוסקופ) כדי למנוע סנוור שבקסנון הוא מטורף.

 

מערכת השטיפה באה למנוע בדיוק את זה.

במקרה של לכלוך על הפנס תהיה שבירה של אלומת האור ושוב תקבל סנוור חזק כי קסנון לא בנוי על חוט להט כמו נורה רגילה.

המתז מנקה את הפנס.

אז בעצם כל הרכבים שיש להם את המערכת שטיפה הזו (שרואים פתח בפגוש מתחת לפנס), הם רכבים שהגיעו עם קסנון מקורי מהחברה?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

לא, לא כולם מקורי, יש אפילו בפורום אני חושב מישהו שעשה הסבה כולל הכול (מתזים, מערכת איזון, מגברים וכו').

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אפשר להזמין הכל מהיבואן.

זאת מערכת בקרת גובה במתלה האחורי, מתזי מים, מיכל מים כפול בגודל (צריך להספיק גם לשפריצרים של המגבים וגם למתזי השטיפה של הקסנוןׂ), פגוש קדמי, מערכת הובלת מים למתזים, פנסים עם עדשה ממקדת (בדגמים שאין כזאת) ומערכת חשמל תואמת לנורות הקסנון ומחשב לכל העסק.

 

לפחות עשיריה.

פורסם

לידע כללי, ישנו תקן אירופאי אשר קובע כי מערכת תאורה ברכב בעוצמה שעולה על 2000 לומנס מחויבת בהתקנת מערכת שטיפה.

למיטב ידיעתי התקן לא קיים באירופה ולדעתי גם לא בישראל.

יחד עם זאת זה נהוג במערכות בכל רכב אשר מגיע מקורי עם מערכת HID.

 

רק בשביל לסבר את האוזן, נורה של H9 מציגה ערך לומנס של 2100, ולכן על פי התקן גם היא אמורה לגרור התקנת מערכת שטיפה של הפנס [ואכן, ההבדל בין עוצמת התאורה של קסנון לנורה H9 הוא לא גדול, בדר"כ עומד על 600 לומנס].

 

וזאת ההזדמנות לספר לכל מי שמעוניין לשפר את עוצמת התאורה ברכב, אשר הגיע במקור עם נורות H11 [אשר במקורן חלשות מאוד עם עוצמה של 1400 לומנס], כי ע"י שינוי קל מאוד בנורה [חיתוך פין קטן] ניתן להתקין נורת H9 במקום הנורה המקורית [H11] וע"י כך להשיג שיפור של 50% אמיתיים בעוצמת התאורה [מניגוד לנורות המקושקשות כגון Osram night breaker, אשר על פי הפרסום נותנות שיפור של 90% בעוצמת התאורה, אך על פי ה data sheet באתר היצרן מציעות עוצמת תאורה זהה לחלוטין לנורה רגילה!!]

 

זוהי הדרך הכי חוקית לשפר את עוצמת התאורה ואף שוטר/בוחן בארץ לא ידע לעלות על זה.

אני אישית מאוד מרוצה מהתוצאות.

 

קצת מידע,

http://udanis.com/h11-to-h9-headlight-conversion/

http://www.rx8club.com/series-i-do-yourself-forum-73/diy-converting-h9-bulb-fit-h11-fog-light-socket-119161/

http://forum.mazda6club.com/exterior-modifications/238968-h11-h9-fog-light-conversion.html

פורסם

ניחא לא מקורי, אבל 6000K? כחלחל, מסנוור ודוחה. כל כך קשה ללכת על 4200 או 4300 (כמו קסנון OEM)?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא כחלחל ולא מסנוור. ואותי זה לא דוחה :)

עוד לא הבחנת שישנם טעמים שונים בעולם מטעמך??

 

תקרא את השרשור, מדובר בעדשה ולא ברפלקטור שאכן מסנוור.

הצבע נתפס כך בתמונה, במקור הוא הרבה יותר לבן.

פורסם

משה היקר, אוכל לומר לך שיש מספר רכבים המגיעים עם קסנונים על רפלקטור. בנוסף חכך, יש נורות קסנון יעודיות חרפחקטור; אז אינן מסנוורות כלל וכלל - סט כזה (גוון 4300) מותקן אצל חבר בלאון, נראה מקורי לחלוטין והאלונה אחידה ואינה פזורה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בהנחה שבאמת שאתה לא מסנוור אף אחד הכול טוב, אין דבר יותר מעצבן מרכב שהתקינו בו פנסים שמעוורים אותך במראה האחורית או מלפנים ... מאזדה 3 למיניהם שגם שם יש עדשה וברוב המקרים עדיין מסנוורת מאוד .....

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD


×
×
  • תוכן חדש...