Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקוב מתפנה לי קצת זמן לפרוייקט שאני דוחה כבר הרבה זמן .

כולם מכירים את בעיית ההתנהגות באיביזה והגיע הזמן שגם הרכב שלי יעבור שידרוג קטן .

כרגע אין רצון לעלות בהספק אלא רק שיפור התנגות ואחיזה , בתכנון מתלים קפיצים וצמיגים . אשמח להמלצות .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

השדרוג המשמעותי להתנהגות הרכב שלך (יש לנו רכבים עם שילדה כמעט זהה) יהיה לשים אנטירולים. לאחר מכן סט בולמים/קפיצים או קויילאוברים. כמובן שהכול מתחיל ונגמר בתקציב אותו אתה מקצה.

פורסם

תקציב בהתאם לתוצאות , אני מאמין שב15 אפשר לקבל תוצאה מספיק טובה . תתקנו אותי אם אני טועה :wink:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ב-15K אתה בהחלט יכול שדרג משמעותית את היכולות של האיביזה.

 

קויילאוברים KW V2 ואנטירולים של וייטליין או אייבך בדיוק נכנסים לתקציב.

אם קונים קויילאוברים פשוט יותר נשאר כסף לדיפרנציאל מוגבל החלקה, ופה כבר הרכב נהפך למשהו אחר לגמרי, מניסיון :)

פורסם

למה לא להתחיל בקטן?

לפי הסדר, תעצור כשהתוצאה תספק אותך:

צמיגים אוחזים; משחק עם לחצי הניפוח; יותר קאמבר שלילי מקדימה בעזרת ברגי קאמבר; אנטירול אחורי.

 

להחליף לאנטירול קדמי עבה מהמקורי ברכבים האלה? אתם רוצים להגיע להתנהגות נייטרלית ולהפחית תת היגוי, לא?

פשוט "להקשיח הכל" זו לא הפילוסופיה הנכונה.

 

ובכלל, בכל הסטאפים שהוזכרו לעיל - מישהו יודע את נתוני קשיחות הקפיצים בהם? עד כמה הקפיץ קשיח מהמקור? האם יש שינוי באיזון הקשיחות קדימה-אחורה? אם יש שינוי כזה, אולי הוא בכלל פרו-תת-היגוי?

 

 

פורסם

במקור אין אנטירול אחורי כלל באיביזה, לכן אנטירול קידמי מעט עבה יותר מהאחורי יחד עם תוספת של אחד מאחור משפר את ההתנהגות ללא היכר.

פורסם

עם אנטירול קדמי מקורי, הנטיה לתת-היגוי הייתה יורדת אפילו יותר, ביחד עם ירידה בסבסוב-הגלגלים תחת-כוח ביציאה מפניות.

 

 

פורסם

צמיגים אני מחליף בקרוב מאוד , עדיין לא סגור איזה צמיגים , חשבתי על המישלין.

לגבי הנמכת הרכב בעקבות השינויים , דרסטי? אני גם ככה חושב שהיא בגובה של גיפון :?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
עם אנטירול קדמי מקורי, הנטיה לתת-היגוי הייתה יורדת אפילו יותר, ביחד עם ירידה בסבסוב-הגלגלים תחת-כוח ביציאה מפניות.

 

סט שלם שומר על איזון מעולה, יחד עם זה הזנב שובב ומספיק להוריד רגל מהגז כדי להוציא אותו משלוותו, ממש כמו צרפתיה :wink:

 

ושוב, כל זה מניסיון גם על איביזה 20VT וגם על פולו GTI (שילדה זהה לאיביזה של פותח השרשור).

 

 

צמיגים אני מחליף בקרוב מאוד , עדיין לא סגור איזה צמיגים , חשבתי על המישלין.

לגבי הנמכת הרכב בעקבות השינויים , דרסטי? אני גם ככה חושב שהיא בגובה של גיפון :?

 

לצערך, ולצערי (אותה מידה) היצע הצמיגים ב- 205.40.17 מאוד מצומצם. ניתן לקנות את המישלין PS3 אבל המחיר לא זול.

בנוסף יש את ה-S DRIVE של יוקוהמה, זולים יותר אך יחד עם זה מעט פחות טובים.

בחודש הקרוב צריכים להגיע לארץ צמיגי Nitto, ניתן יהיה לקנות את ה- NT01, צמיג סמי סליקס כמו ה- R888, השאלה אם אתה צריך אחד כזה מאחר והוא נשחק מהר ומרעיש בנסיעה יומיומית.

פורסם

השאלה איך הם על רטוב ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...