Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני נוהג על 206XS 1600 8V 90 כס

היום על תחילת הנהיגה, ההגה הרגיש מאוד קל ומנותק, דורש יותר סיבובי הגה למה שאני רגיל

תחושה מוזרה שמתאימה להגהים חשמליים ומשעממים

לחץ אוויר תקין

מה שכן, הוחלפה רצועת אביזרים לפני חודש לערך..(אני יודע שזה מה שאחראי על ההגה)

אם חסר שמן בהגה כוח הגיוני שהוא יהיה יותר קל?(פשוט לא היה לי מובן איך לקרוא את הH C וכו' על הפקק הזה)

 

אשמח לרעיונות ועזרה

תודה

פורסם

ה-C וה-H מציינים את המילים HOT ו-COLD מה שאומר שצריך להיות מפלס בגובה הנכון לפי במדיד תלוי עם המנוע חם או קר.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ייתכן ויש חופש בתפוחי הגה או בזרועות עצמם עקב בלאי, כמו כן ייתכן מצב כאשר הצמיגים מנופחים מדי שטח האחיזה עם הכביש קטן. תחושת הנהג עם הכביש בהיגוי חשובה לאחיזה לכן ממליץ לך לגשת למוסך לבדוק את הבעיה.

פורסם

איך שהרגשתי את זה דבר ראשון שעשיתי היה למלא אוויר ללחץ רגיל שאני ממלא שזה 32 psi

מה שכן היום עברתי מתחת לאוטו וראיתי שכל האיזור של הרצועת אביזרים שמנוני ולמטה מאוד שמנוני..

מחר אני כנראה ילך למוסך שהחליף לי את הרצועה שיסתכל על זה

פורסם

בדקתי את השמן הגה כוח ויצא שהמנוע קר זה מתחת לC ואחרי נסיעה של 10 דקות בערך השמן הגיע בקושי לC אולי ממש על הקו

אני רוצה להוסיף קצת(גם אמרתי שהסתכלתי מתחת למשאבה כשהאוטו היה כבוי בכלל וראיתי שהאזור דיי שמנוני)

האם השמן הזה מתאים?

 

נוזל DEX 3 אמריקן איגל

 

(נמכר באוטו דיפו, לא נותן לי לפרסם קישורים פה כי אין לי מספיק הודעות...)

 

נ.ב

היום לפני הנסיעה הדלקתי את המנוע, הסתכלתי קצת על האזור, בנתיים סיבבתי קצת את ההגה ימינה שמאלה(שעדיין הרגיש דיי רך) ושמעתי את המשאבה פועלת

 

אחרי זה שהתחלתי את הנסיעה ההגה חזר ליהיות דיי כמו שהוא היה פעם - מדוייק ומתקשר

יכול לייהות שכאילו מהסיבובי הגה המשאבה הצליחה לשאוב שמן שהספיק כדי לתפעל כמו שצריך את ההגה?

 

תודה לעוזרים

פורסם

מישהו יכול לענות לי לפחות אם הסוג שמן הזה מומלץ ומתאים?

או שיש משהו עדיף (איזור ירושלים)

אני פשוט רוצה לקנות מחר על הבוקר אז אני לחוץ קצת על תשובה

 

תודה

פורסם

קניתי בסוף ConocoPhillips® DEXRON 3

אמרתי הוא בטוח עדיף על הAMERICAN EAGLE

ראיתי תקן PHILIPS 66

מה אומרים עליו הוא בסדר?סביר?

הייתי גם ככה צריך ממש טיפה להוסיף להגה כוח(הוספתי ממנו והוא נראה דיי נוזלי כמעט ולא צמיגי צבע אדום/ורוד)

 

תודה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...