Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!

 

חיפשתי רכב בעלות מינימלית, וכנראה שלא התיעצתי מספיק ולבסוף קניתי גרוטאה אמיתית..

סקודה FAVORIT 135LS שנת 1992 ,

הרכב עבר 120 אלף...

האוטו בקושי סוחב.. המקסימום שהגעתי איתה זה 120 , וממש בלחץ....!!

קורא לרוב שהמנוע נחנק וכמו שרואים אין לו הרבה כוח...

ממה שראיתי הקרבורטור נקי, צריך להחליף מצטים ופילטר אוויר, למתוח את רצועת המנוע...

אולי לצבוע, אנטנה, מערכת.....

 

קיצר יותר פשוט לזרוק את העגלה הזאת..

 

אולי למישהוא יש רעיון איך לטפל בה...... :-)

פורסם

תתחיל מטיפול מלא - רענון שמנים, הח' מסננים, חוטי הצתה וכו' - בקיצור טיפול גדול.

 

קרבורטור שנראה נקי ינו מעיד על תקינותו, רצוי לבצע נקוי/שיפוץ/כיוון בהתאם לממצאים במכון לקרבוטורים.

 

לאחר התיקונים הללו רצוי לקבל חוו"ד מהמוסך לגבי תקינותם של יתר מכלולי הרכב, לתקן בהתאם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
תתחיל מטיפול מלא - רענון שמנים, הח' מסננים, חוטי הצתה וכו' - בקיצור טיפול גדול.

 

קרבורטור שנראה נקי אינו מעיד על תקינותו, רצוי לבצע נקוי/שיפוץ/כיוון בהתאם לממצאים במכון לקרבורטורים.

 

לאחר התיקונים הללו רצוי לקבל חוו"ד מהמוסך לגבי תקינותם של יתר מכלולי הרכב, לתקן בהתאם.

 

עמית

בנוסף לתגובתו של עמית, הייתי

מבצע ,בדיקת דוד עמם אחורי ו/או אמצעי סתום , והוא אשר,

עלול לפגוע בסחיבתו של הרכב!

בברכה

צביקה קרבורטורים

נתניה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כן זה פחות לא יותר על מה שחשבתי...

 

אז אני יתחיל לעשות זאת בימים הקרובים..

 

ישנו עוד דבר שסמתי לב אליו.. יש דפיקות חזקות מהגלגל השמאלי, אני חושב שזה המשולש השמאלי דופק, "בפתיחה מהירה"..

האם זה יכול להוות סכנה..? או שניתן לחיות איתו עוד קצת?

פורסם

גש למוסך,תטפל באוטו באהבה וכמו בנאדם ותראה שהוא יחזיר לך את זה בחזרה בשרות טוב.

 

רוב המכוניות האלו הוזנחו בצורה מטורפת-מה שגרם לרכבים בני 5 להיות זרוקים בחצרות של אנשים.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
ישנו עוד דבר שסמתי לב אליו.. יש דפיקות חזקות מהגלגל השמאלי, אני חושב שזה המשולש השמאלי דופק, "בפתיחה מהירה"..

האם זה יכול להוות סכנה..? או שניתן לחיות איתו עוד קצת?

האפשרויות לדפיקות:

(1)בוקסות למשלוש פרונט קרועות - מחלה ידועה ובטיחותית.

(2)תושבת עליונה של בולם זעזועים - מחלה ידועה ובטיחותית.

(3)תושבת גיר קרועה - שלא תשאר עם הגיר על הכביש בנסיעה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...