Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידוע שבעמידה אסור לנעול ולהחיק את ההגה כח יותר מ -5 שניות כשהרכב מונע כיוון שזה מזיק למשאבה ויכול לפוצץ צינורות..

 

השאלה קצת טיפשית וסביר להניח שהתשובה היא חיובית אבל אני רוצה להיות בטוח,

האם בנסיעה זה גם מזיק?

 

תודה

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אסור להחזיק את ההגה יותר מ-5 שניות כשהוא מסובב עד הסוף..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ידוע שבעמידה אסור לנעול ולהחיק את ההגה כח יותר מ -5 שניות כשהרכב מונע כיוון שזה מזיק למשאבה ויכול לפוצץ צינורות..

השאלה קצת טיפשית וסביר להניח שהתשובה היא חיובית אבל אני רוצה להיות בטוח,

האם בנסיעה זה גם מזיק?

תודה

 

באיזה שלב בנסיעה אתה נזקק לנעול את ההגה?!

כשעושים פרסה אולי, וגם אז זה לרגע קט (וניתן לסובב את ההגה טיפה פחות מהנעילה).

 

אגב, המשאבה לא מתפוצצת אחרי 5 שניות אבל ככל שתחזיק יותר את ההגה נעול כך המשאבה תחיה פחות זמן.

פורסם
ידוע שבעמידה אסור לנעול ולהחיק את ההגה כח יותר מ -5 שניות כשהרכב מונע כיוון שזה מזיק למשאבה ויכול לפוצץ צינורות..

 

השאלה קצת טיפשית וסביר להניח שהתשובה היא חיובית אבל אני רוצה להיות בטוח,

האם בנסיעה זה גם מזיק?

 

תודה

 

בכל מקרה לא כדאי לנעול הגה עד הסוף אף פעם - אפילו ברכב ללא הגה כוח.

זה מזיק למע' ההיגוי. בהגה כוח זה גם מזיק לגומיות וגומר אותן. חבל.

תמיד כדאי, כשעושים חנייה (וזאת האופצייה היחידה שאני יכול לחשוב שצריך לנעול את ההגה עד הסוף) לסובב עד הסוף ולשחרר טיפה. אם אתה כבר יודע איפה ההגה שלך אז בכלל אל תגיע לסוף של סיבוב ההזה. זה לא מוצלח.

ועוד משהו - המלצה קטנה - לכל אלה שרגילים לסובב את ההגה עד הסוף בעמידה ואז להכנס לחנייה - אם תתחילו בעמידה בסיבוב קל של ההגה ותמשיכו לסובב תוך כדי נסיעה תגלו שלא תצטרכו את כל ההגה בשביל להכנס לחנייה.

Race Smart

פורסם

וסתם ככה להקל עלייך... תעשה חשבון שאתה מסובב את ההגה....

ממצב שהגלגלים ישרים... כלומר ההגה באמצע... אז סיבוב ושלושת רבע סיבוב זה בדיוק כמה שאתה צריך לסובב ...

פורסם
וסתם ככה להקל עלייך... תעשה חשבון שאתה מסובב את ההגה....

ממצב שהגלגלים ישרים... כלומר ההגה באמצע... אז סיבוב ושלושת רבע סיבוב זה בדיוק כמה שאתה צריך לסובב ...

 

וסתם כדי להקל על קוראים אחרים של הת'רד (קוראים ללא לאנטיס), 3.5 סיבובים מנעילה לנעילה כמו שמוגדר כאן זה בלאנטיס (בהה), ברכבים שונים זה מן הסתם שונה

 

אגב לא בדיוק נראה לי שמישהו מסובב את ההגה לנעילה לפי "ספירה" פשוט מחכים לנעילה

יובל.

פורסם

מישהו יכול להסביר למה זה כל כך מזיק לינעול את ההגה (בצורה טכנית, לא מה עלול ליקרות)?

 

ואם כבר, אז למה היצרנים לא... נגיד מגבילים אותו טיפה ליפניי הסוף.

 

ובאלפא זקוקים לנעילת הגה יותר מרוב המכוניות כי קוטר הסיבוב שלה דיי ענק יחסית...

פורסם

אני יודע שזה סתם בולשיט...

אלה אם כן המכונית שלך בת 100....

ומתפוררת..

ז סתם עושה רעשים מצחקים...

לפי הנסיון שלי אין בעיה כזאת....

וזה לא יוצר כלום....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אני יודע שזה סתם בולשיט...

אלה אם כן המכונית שלך בת 100....

ומתפוררת..

ז סתם עושה רעשים מצחקים...

לפי הנסיון שלי אין בעיה כזאת....

וזה לא יוצר כלום....

 

^@%#$........

@^GDST&@@)#.....

WTE%#$@........

......

......

......

......

מה הקטע עם הנקודות?

:puzzled:
פורסם
וסתם ככה להקל עלייך... תעשה חשבון שאתה מסובב את ההגה....

ממצב שהגלגלים ישרים... כלומר ההגה באמצע... אז סיבוב ושלושת רבע סיבוב זה בדיוק כמה שאתה צריך לסובב ...

 

וסתם כדי להקל על קוראים אחרים של הת'רד (קוראים ללא לאנטיס), 3.5 סיבובים מנעילה לנעילה כמו שמוגדר כאן זה בלאנטיס (בהה), ברכבים שונים זה מן הסתם שונה

 

אגב לא בדיוק נראה לי שמישהו מסובב את ההגה לנעילה לפי "ספירה" פשוט מחכים לנעילה

 

אולי תפתח דיון ותגיד את כל מה שיש לך על הלאנטיס??? למה נמאס לי לראות את כל היציאות שלך בכל דיון שלי... (לך תתבגר קצת יא צעיר!!)

וסתם לרקורד כדי לסתום אותך... הספירה הזאת היא נכונה בכל רכב שנהגתי עליו... שזה כולל גאלאנט דייהו פיג'ו רנו רובר מאזדה לאנטיס 323 מאזדה 626... מיצובישי ועוד הרבה..... ואני מדבר על רכבים מקוריים בלי שיפורים כלל.... בקיצור... סיבוב ושלושת רבע לכל צד ממצב שההגה ישר... לא יזיק לרכב...

פורסם

חברי היקר, טענת שנהגת על בוקסטר

לא נראה לי שהיא 3.5 סיבובים מנעילה לנעילה

בכל אופן בכל רכב זה שונה, ב-ZX וולקן זה 2.5 לדוגמא

יובל.

פורסם
וסתם ככה להקל עלייך... תעשה חשבון שאתה מסובב את ההגה....

ממצב שהגלגלים ישרים... כלומר ההגה באמצע... אז סיבוב ושלושת רבע סיבוב זה בדיוק כמה שאתה צריך לסובב ...

 

וסתם כדי להקל על קוראים אחרים של הת'רד (קוראים ללא לאנטיס), 3.5 סיבובים מנעילה לנעילה כמו שמוגדר כאן זה בלאנטיס (בהה), ברכבים שונים זה מן הסתם שונה

 

אגב לא בדיוק נראה לי שמישהו מסובב את ההגה לנעילה לפי "ספירה" פשוט מחכים לנעילה

 

אולי תפתח דיון ותגיד את כל מה שיש לך על הלאנטיס??? למה נמאס לי לראות את כל היציאות שלך בכל דיון שלי... (לך תתבגר קצת יא צעיר!!)

וסתם לרקורד כדי לסתום אותך... הספירה הזאת היא נכונה בכל רכב שנהגתי עליו... שזה כולל גאלאנט דייהו פיג'ו רנו רובר מאזדה לאנטיס 323 מאזדה 626... מיצובישי ועוד הרבה..... ואני מדבר על רכבים מקוריים בלי שיפורים כלל.... בקיצור... סיבוב ושלושת רבע לכל צד ממצב שההגה ישר... לא יזיק לרכב...

 

סלח לי קובי, דיון שלך? ממתי ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...