Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מגיב שוב (משום מה זה לא נותן לי לערוך)

 

אמרתי שאני הולך על זה (בזכותכם) ואזמין היום את הערכה של מתן כולל המפתח קפיץ , ולהלן ממצאים ראשונים וכדאי להכין את השטח !

העלתי כמה תמונות (ממה שהבנתי כל עיניין ההרכבה של יחידת האם מתרחש בתוך תיבת הפיוז אשר נמצאת משאל להגה למטה)

 

in5nkjdnh2wu.jpg

סימונים צלמתי למקרה שאצרך להעזר בכם .

 

zyizthntlyoq.jpg

ymymmjmiwiwz.jpg

התא בפנים (בחיים לא פתחתי אותו עד עכשיו מאז קנית הרכב )

 

kyz5nmmg3zmz.jpg

כשפתחתי לראשונה לא יכולתי לשים לב שיש שמה חוט מנותק , אתה יכולים לדעת/לנחש מה תפקידו ?

 

**באוטו הותקן דיבורית + מטען של פלא ממש ישן המירסים של פעם והוצאתי אותו יותר נכון חתכתי את קצוות החותים (כי לך תתחיל לפרק אלוהים יודע איפה כל החיווט עובר אז חשבתי שאולי אם ככה מתקינים אז נוכל לנקות מה שלא נחוץ !

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המשימה הכי קשה שלך אחרי שהסט יגיע, זה למצוא היכן שני החוטים שאחראיים לפתיחה ולנעילה של הדלתות.

 

דני, תוכל לראות את שני הסטים הללו:

http://www.aliexpress.com/store/product/Promotion-Keyless-entry-system-CF904-With-flip-key-and-logo-Trunk-open-function-Certification-with-CE/701329_520431182.html

 

http://www.aliexpress.com/store/product/Promotion-Keyless-entry-system-Car-Remote-Central-Lock-with-remote-Controllers-Free-shipping/701329_520435666.html

 

בגלל שהגולם נועד למפתח קפיצי (כמו זה שנתנו כאן באחד הלינקים לפני) אז הוא מתאים לשם פיקס. הגולם של דור ראשון ודור שני זהה, אז אני אומר מניסיון. (אין צורך לקנות את הגולם בנפרד, המוכר שולח יחד עם הסט.

דני, אם אתה רוצה גולם בלבד, יש אצלי גולם אחד שלא שכפלתי.

לי יש את הסט הראשון, אבל השלט שם לא ממש מרשים, אז אני ממליץ למתן לשקול להזמין את הסט שבלינק השני.

גם תשלח למוכר הודעה שיוודא שהסמלים שהוא שולח לך מתאימים לגודל שבמפתח. כי גם לי וגם ל NATCO הוא שלח לוגואים קטנים מידי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

תודה ,

 

כשהסט יגיע ישר אעדכן ומשם אבקש שוב עזרה , ויש לך איזה כיוון איך בכלל מתחילים לגשת ?

 

ומתן אני קניתי את הסט שהמלצתי לי בפרטי (הזמנתי אותו היום )

פורסם

חפש בגוגל את הסכמה של הנעילה המרכזית. אם מצאת, חצי דרך מאחוריך.

אם לא מצאת, תקווה שרפי לין ירתם לעזרה בשרשור שפתחת במועדון פיאט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כשפתחתי לראשונה לא יכולתי לשים לב שיש שמה חוט מנותק , אתה יכולים לדעת/לנחש מה תפקידו ?

זה לא חוט מנותק. זה הנתיך (פיוז) היתום של אחד ההתקנים שפירקת ברכב מה שמוביל אותי לתשובה הבאה

 

**באוטו הותקן דיבורית + מטען של פלא ממש ישן המירסים של פעם והוצאתי אותו יותר נכון חתכתי את קצוות החוטים (כי לך תתחיל לפרק אלוהים יודע איפה כל החיווט עובר אז חשבתי שאולי אם ככה מתקינים אז נוכל לנקות מה שלא נחוץ !

כן! בהחלט! זו הזדמנות טובה. תנקה הכל, תבודד טוב חוטים של האוטו שהתעלקו עליהם בעבר. זה ימנע ממך תקיעות ובעיות חשמל שגם חשמלאי מומחה יתלוש לעצמו שערות לפני שימצא איזה איזולירבנד ישן התרופף וגרם לקצר. אני עושה את זה עם כל רכב משומש שאני קונה, באופן יזום, בשבוע הראשון שהרכב בבעלותי

 

תשובות באדום

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אבל איך בעצם אדע מה אני יכול לשחרר או לא ? כי יש שמה כמה חוטים שמתלבשים על חוטים כמו שמת לב , איך אדע אם הוא עדין פעיל או סתם משהו ישן ?

 

נ.ב.

מצאתי את זה באתר FIAT הלועזי חח

for punto mk2

 

188 Punto Alarm/CDL Wiring Instructions

 

Connections for 20 pin green connector on back of fuse box

 

Positive, connect to pin 7 (red/white wire) or if pin 7 not present connect to spare spade connector on front of fusebox.

 

Negative, connect to pin 10 (black wire)

 

Ignition positive, connect to pin 11

 

Connections for 40 pin black connector in the front of fusebox.

 

CDL unlock, connect to pin 24

 

CDL lock, connect to pin 34

 

Indicators, connect to pins 13 and 3

 

Boot protection, connect to pin 36 (grey/black wire)

 

Door protection,

 

Basic version, connect to brown/white wire.

 

Check panel version,

 

connect to :- pin 8 (brown/green wire)

pin 25 (brown/grey wire)

pin 16 (purple/white wire)

pin 26 (purple/blue wire)

 

מישהו יכול להגיד לי אם זה רלוונטי אלי (הבנתי שMK2 זה המשפחה שלי נכון ?)

פורסם

אין לי הרבה מה לתרום בחשמל, אבל מה שכן mk2 זה הדר שאתה מחפש, שים לב טוב שיש גם mk2b, שלא דומה בהרבה דברים, וטיפ קטן, חפש בחו״ל לפי פיאט 188, ככה היא נקראת במקומות מסויימים.

פורסם
אבל איך בעצם אדע מה אני יכול לשחרר או לא ? כי יש שמה כמה חוטים שמתלבשים על חוטים כמו שמת לב , איך אדע אם הוא עדין פעיל או סתם משהו ישן ?

כל מה שלא מקורי של האוטו ומחובר בהתעלקות על חוט קיים (כלומר שהחוט של הרכב המשכי, ומשהו מתחבר עליו באמצע), אתה יכול לנתק ללא חשש.

תפרק פלסטיקה בזהירות ותראה שהשד לא כ"כ נורא. חוטים מקוריים של הרכב ארוזים היטב בתוך שרשור או שרינק מאד הדוק ומחוזקים בצורה מקצועית למרכב. ממש לא בעיה להבדיל ביניהן לבין התקנה מקומית. מה גם שאם תעקוב אחריהם הם יובילו לאיזו קופסא מנותקת או למקום בו קצצת אותם...

 

 

CDL unlock, connect to pin 24 שים פלוק על מצב רציפות. רגל אחת עם תנין על משהו במרכב (נגיד הציר של הדלת) רגל שניה על הפין הזה (עם פרוב שפיצי. אל תדקור עדיין את החוט עצמו. תתקע את הפרוב בקונקטור עצמו. אתה אמור לשמוע צפצוף קצר בנעילה של הרכב

CDL lock, connect to pin 34 שים פלוק על מצב רציפות. רגל אחת עם תנין על משהו במרכב (נגיד הציר של הדלת) רגל שניה על הפין הזה (עם פרוב שפיצי. אל תדקור עדיין את החוט עצמו. תתקע את הפרוב בקונקטור עצמו. אתה אצור לשמוע צפצוף קצר בפתיחה של הרכב

 

Indicators, connect to pins 13 and 3

פרוב על מצב מתח רגל אחת נשארת על המינוס רגל שניה על הפין בקונקטור איתות ימינה או שמאלה אמור לתת לך קריאה רגעית

 

 

אם עברה הבדיקה בהצלחה - אלו החוטים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מעולה ,

 

אני רק רוצה להבין דבר אחד אני יכול להשתמש ברב מודד (פלוק = רב מודד ? ) כדי לבדוק את העיניין ?

ואמרת שני רגלים , אחד שתיתחבר בעצם לברזל רכב נכון ? והשניה בחוט המתואר ואם אשמע צפצוף או שהדלתות ינעלו ?

פורסם

בדיוק.

פלוק= חברה שמייצרת רב מודדים. הפך לשם גנרי... כמו שכל סלולרי הוא פלאפון, וכל מקרר הוא פריג'ידר (לקשישים שבינינו:lol: )

הבנת נכון. אם החוט נכון- כשהדלתות ינעלו יהיה צפצוף על חוט אחד, וכשהדלתות יפתחו יהיה צפצוף על השני.

מינוס גוף- כל מה שמברזל באוטו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מעולה הבנתי נכון !

 

שאלה קטנה ואחרונה כדאי שאני אנסה עוד היום ,

 

אני אכוון את הרב מודד ואת הרגלים אשים כמו שאמרנו ופשוט אני צריך לנעול/לפתוח את הדלת ואם אשמע צפצוף אבין שפגענו בחוט הנכון ? כלומר אני אצטרך לעשות את הפעולה עצמה בעצם לוודאות שהחוט הוא הנכון ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בשעה טובה השגתי זמן פנוי והכי חשוב רב מודד חח הערכה בדרך , בימים הקרובים תגיע ארצה,

אז החלטתי להיכנס ולתמונה בכדי להבין איפה החוטים הרלוונטים , פתחתי את הקופסת הפיוזים בצד הנהג (משאל להגה)

 

פתחתי ולא ראיתי מה זה לדוגמא CDL unlock, connect to pin 24 ? מה חוט כבל ? והמספור איפה אני רואה אותו ?

ואז קראתי קצת באתר FIAT והבנתי שבעצם החוטים יושבים בתוך המחבר הענק שניקרא 40 pin והוא מופיע בתמונה מצד שמאל עם התפסן הסגול.

בתמונה הנ"ל zyizthntlyoq.jpg

 

ומצאתי את הכתבה הבאה מישהו יכול להבין אם זה רלוונטי http://www.fiatforum.com/punto-guides/129224-aftermarket-remote-central-locking-punto-mk2.html

 

ציטוט רלוונטי :

Neither are particularly difficult to install, and in both cases, they plug/wire in around you existing fuse box located next to your right knee (for rhd vehicles), so no ripping up of carpets etc is required!

With the non-fiat versions pictured above, there are a minimum of 4 wires to connect. These are a permanent positive feed to power the reciever. A permanent ground to feed the receiver. A trigger wire connected to the "lock" circuit and a trigger feed to connect to the "unlock" circuit.

At the bottom of the fuse box is a 40pin connector. In this, you will find:

White and green wire, this is your LOCK wire.

Blue and purple wire, this is your UNLOCK wire.

Also in the 40 pin connector at the bottom of the fuse box, are a pink wire, and a pink and white wire. These are for your indicators and can be connected to your RCL control box so that they flash when you lock/unlock the car. Depending on which after market RCL unit you buy, there may also be connections for closing your windows remotely, activating an alarm, or even opening your boot, however i wont go into these now! lol

 

אשמח לעזרה שוב NATCO ו matansab כדי להבין לעומק בעצם איזה חוטים רלוונטים ואיך בעצם לחבר את הערכה אליה , כלומר ל"חשוף" חוט ואז להתעלק עליו ?

 

המון תודה

 

נ.ב.

עוד אתר הפעם עם תמונות ויותר מובן אבל זה רלוונטי גם כלפי ?

http://www.fiatforum.com/punto-guides/154828-installing-meta-m320-remote-central-locking-mk2-punto.html

פורסם

נראה שיש לך את כל מה שאתה צריך.

חפש את החוטים המתוארים בקונקטור.

צלם תמונה ברורה של תיבת הפיוזים ברכב שלך ותעלה לכאן.

אתה יכול להשתמש ברב מודד כדי להיות בטוח, ואתה גם יכול לקצר בין חוט הנעילה/פתיחה לגוף ולראות אם קורה מה שאמור לקרות.

אני ביצעתי את כל ההתקנה ללא רב מודד.

בעיקרון ברגע שמצאת את החוטים של הנעילה, ותמצא את החוטים של האיתותים, נשאר רק לבצע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
נראה שיש לך את כל מה שאתה צריך.

חפש את החוטים המתוארים בקונקטור.

צלם תמונה ברורה של תיבת הפיוזים ברכב שלך ותעלה לכאן.

אתה יכול להשתמש ברב מודד כדי להיות בטוח, ואתה גם יכול לקצר בין חוט הנעילה/פתיחה לגוף ולראות אם קורה מה שאמור לקרות.

אני ביצעתי את כל ההתקנה ללא רב מודד.

בעיקרון ברגע שמצאת את החוטים של הנעילה, ותמצא את החוטים של האיתותים, נשאר רק לבצע.

 

 

ופה ניכנסתי הבעיה שלי , מה זאת אומרת לקצר , לפי התיאור אני יודע את צבעי הכבלים אבל אין לי גישה אליה חוץ מלקרוע אחד ואז לחשוף ואז להתעלק עליו , תמונה של קופסאת הפיוזים מופיעה בהודעה הראשונה שלי בעמוד ה2

ואני באמת מבולבל כי בנוסף אני לא בטוח שבאמת זה 40PIN אני רק משער משום שהוא הכי גדול ?

nnmjdina1frz.jpg

LL = 40 PIN ? זאת השאלה לפי התיאור


×
×
  • תוכן חדש...