Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב אספנות מהאיביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיזו מדינה? מה סוג הרכב? (פרטי? מסחרי? משאית?) יש טייטל? אין טייטל?

 

:mm_yeah:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ברשותך אני תופס ״טרמפ״ על השאלה שלך yaac.

 

במקרה שלי מדובר באופנוע אספנות, ארה״ב, לצורך העניין נניח שיש טייטל על שם המוכר ולא ברור אם אוכל להגיע אישית לבצע העברת בעלות או לא (האם בכלל אפשר להעביר בעלות לתייר או לאדם שאינו בארה״ב/מדינה אחרת בארה״ב?).

 

תודה

פורסם
ברשותך אני תופס ״טרמפ״ על השאלה שלך yaac.

 

במקרה שלי מדובר באופנוע אספנות, ארה״ב, לצורך העניין נניח שיש טייטל על שם המוכר ולא ברור אם אוכל להגיע אישית לבצע העברת בעלות או לא (האם בכלל אפשר להעביר בעלות לתייר או לאדם שאינו בארה״ב/מדינה אחרת בארה״ב?).

 

תודה

כל הנתונים שאני נותן הם מנסיון בארצות הברית בלבד !!!

אם יש טייטל על שם המוכר , המוכר צריך לרשום את הפרטים שלך על הטייטל במקום המיועד ולחתום וברגע שאתה רשום והוא חתם אתה הבעלים החדש של הרכב (זה לא כמו בארץ שצריך ללכת לדואר או למשרד הרשוי), בכל מקרה אתה חייב בנוסף הסכם מכירה שנקרא "bill of sale" שאפשר להדפיס מהאינטרנט ולמלא אותו.

אתה לא צריך לטוס לחו"ל , אתה יכול לעשות הכל עם המוכר דרך הדואר האלקטרוני והאינטרנט ואין בעיה שאתה תייר או תושב מדינה אחרת.

יש מדינות בארצות הברית שלרכבים ישנים אין טייטל אז אתה צריך תעודת\טופס רישום של הרכב שניתן להעברה !!! יש גם תעודות רישום שלא ניתנות להעברה אז חשוב לבדוק !!! זה נקרא " Transferable Registration". והמוכר צריך להפיק לך אחד ב DMV (משרד הרישוי של ארצות הברית)

אני מצרף קישור לשרשור של רכב שייבאתי , זה יעזור לך ......

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=444499

 

ועוד אחד

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=441958

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

You need that the title will be under the sellers name

At the back of the title the name AND signature of the buyer (you) and a bill of sale

Some times when the car doesn't have title ,registration will do it , depends in the state

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...