Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים אתם קצת מסבכים אותי...:oops:

בגדול אם אני קונה רדיו דיסק של הספק 50*4 ומתקין 4 רמקולים של 35 וואט RMS תהיה לי איכות טובה או לא ?

 

אתה מסתבך בגלל עצמך לא בגללנו.

תפסיק לנתח מספרים, אין לך שום סיבה להסתכל על הספקים במיוחד שלא מתוכנן פה מגבר בתמונה.

ההמלצה שנתתי לך היא הכי טובה ואיכותית מבחינת העלות תועלת.

פורסם
איכות זו הגדרה כללית מדי, זה יעבוד? כן.

 

זה יהיה איכותי בשבילך? אולי

זה יהיה איכותי לאודיופיל? סביר להניח שלא..

 

ביאסת אותי :-(

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

למה? אתה אודיופיל?

 

תרשה לי לתקן את עצמי, זה כן יהיה לך איכותי - בהתחייבות. (ולא אני לא רושם את זה כדי להעלות לך את המצב רוח, גם :D.)

 

תקנה רמקול 6X9 תחבר אותו לרדיו ואתה תהיה מבסוט אני יכול להבטיח לך.

JL Audio

פורסם

עכשיו אני מבסוט :-D

כולה רציתי לשדרג את הרדיו-דיסק ואת הרמקולים ושישמעו טוב...איזה סיבוך זה יצא אבל אני שמח שיש לי כבר מה להזמין.

כשאני אתקין אני אעלה כמה תמונות,לפחות להתקין אני יכול :lol:

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
אתה תהיה מבסוט עד הגג מהשדרוג עד ש... תגיע למפגש:wink::lol:

 

חחחחח אם תסתכל בתמונה פה מימין :arrow:

אז תבין שכנראה למפגש אני לא אגיע :lol:

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

הלוואי.

גם לי יש שאיפות ורכבים שאני נכנס לשמוע בהם ומתבאס אבל צריך לזכור ש״תמיד יהיה דג גדול יותר״ ולדעת לקחת את זה למקומות טובים ונקודות לשיפור.

פותח השרשור לא הבנתי למה לא תוכל להגיע, איבדתי אותך.

פורסם

חשבתי שתבינו שלפי האופטרה שבצד אני לא בעל רכב שיגיע למפגשים :-D

אני בסה''כ בן נוער עם שברולט (שאין כל כך מה להתגאות בה...) שרוצה לשמוע שירים בכיף:-P

Kia Forte 1.6 126 HP

×
×
  • תוכן חדש...