Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

הרכב - פיאסטה 1988.

במקור, רכב שנוטה במקור מאוד לתת היגוי.

לאחר התקנת antiRollBar (מקורי), המצב השתפר פלאים:

בכניסה לסיבוב במהירות גבוהה ועזיבת גז, החלק הקדמי נדבק לסיבוב והאחורי זורק קלות.

 

מה תהיה ההשפעה של ספייסרים על הגלגלים האחוריים?

והקדמיים?

 

תודה רבה.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

היי.

הרכב - פיאסטה 1988.

במקור, רכב שנוטה במקור מאוד לתת היגוי.

לאחר התקנת antiRollBar (מקורי), המצב השתפר פלאים:

בכניסה לסיבוב במהירות גבוהה ועזיבת גז, החלק הקדמי נדבק לסיבוב והאחורי זורק קלות.

 

מה תהיה ההשפעה של ספייסרים על הגלגלים האחוריים?

והקדמיים?

 

תודה רבה.

 

שלום וברכה,

הוספת ספייסרים יכולה לתרום לביצועים טובים יותר בסיבוב, אך מאוד תלוי בבעל המקצוע שיעשה את העבודה.

לך רק למישהו שאתה סומך עליו בעיניים עצומות צריך לדעת איזה ספייסרים וכמה כדי להגיע לתוצאות שאתה מבקש.

בהצלחה.

פורסם

לא ממליץ על ספייסרים. מישהו פעם אמר לי משפט גאוני "זה כמו לשים פלסטר על חתך שדורש תפרים"

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי ג'אנט באופסט שונה (בולט יותר החוצה) יתן שיפור בלי ספייסרים? למה המניעה להשתמש בספייסרים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ספיירים בגלגלים האחוריים "ירחיבו" את הסרן האחורי שלך וז"א שהאחיזה מאחורה תגבר וזה יגרום לעלייה בתת ההיגוי שממנו נפטרת אחריי התקנת האנטירול .

×
×
  • תוכן חדש...