Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה לי מקרה קצת מוזר כהזמנתי לפני כשבוע פריט לרכב בשווי 15 דולר ומשום מה עדיין לא קיבלתי אותו.

לפי המספר מעקב הפריט הגיע לארץ כבר לפני שבוע, לאחר שבדקתי גם באתר של הדואר וגם בסניף של עצמו הם אמרו לי שאין שום מספר מעקב מוכר כמו שנתתי...

ניסיתי לדבר עם משרד הרישוי והפנו אותי לדואר ואמרו לי שייתכן והפריט נשלח בדואר רשום היישר לבית, מה שנפסל לאחר הבדיקה עם הדואר..

יש מצב שהפריט פשוט נתקע במכס? לא קיבלתי שום התרעה למרות שפיקססתי את האישור לשחרור מהיר..

 

למישהו יש פתרונות הגיוניים? הרבה זמן לא התעסקתי ישירות עם המכס ככה..

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
מאיזה מדינה שלחת אותו ? באיזה סוג משלוח וחברה ?

 

המשלוח הגיע מלטביה וזה כנראה דואר רגיל ולא איזשהי חברת בלדרות

הפריט עצמו עלה לי 6 דולר אגב

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
קרה לי מקרה קצת מוזר כהזמנתי לפני כשבוע פריט לרכב בשווי 15 דולר ומשום מה עדיין לא קיבלתי אותו.

לפי המספר מעקב הפריט הגיע לארץ כבר לפני שבוע, לאחר שבדקתי גם באתר של הדואר וגם בסניף של עצמו הם אמרו לי שאין שום מספר מעקב מוכר כמו שנתתי...

ניסיתי לדבר עם משרד הרישוי והפנו אותי לדואר ואמרו לי שייתכן והפריט נשלח בדואר רשום היישר לבית, מה שנפסל לאחר הבדיקה עם הדואר..

יש מצב שהפריט פשוט נתקע במכס? לא קיבלתי שום התרעה למרות שפיקססתי את האישור לשחרור מהיר..

 

למישהו יש פתרונות הגיוניים? הרבה זמן לא התעסקתי ישירות עם המכס ככה..

 

נראה לי שאני לפנייך בתור.... הזמנתי ב -15/3 חלק לרכב ב 60 דולר ואני עדיין מחכה וקיבלתי את אותם תשובות כמו שלך.

פורסם

אל תדאגו חברה..

בסוף הכל מגיע גם באיחורים של 45 יום

אני עם משלוחים מחו"ל יש לי הרבה ניסיון.

בסדר גודל של מוצר כמו שלכם זה לא נתקע במכס הסיכויים קלושים ואם כן אז המכס היה מבקש מהדואר שיגבה את תשלום המכס ממכם.

אבל לדעתי קצת סבלנות הכל יגיע.

היו דברים שהזמנתי והגיע אחרי 60 יום וזאת כתוצאה של חגים מהארץ השולחת והעומס האדיר על סניפי הדואר.

 

בהצלחה

פורסם

בדוק כאן האם החבילה הגיעה לארץ.

 

http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform

 

במידה וכן , גש עם הדף המודפס מהאתר ובקש תשובות.

 

אם לא מופיע , נסה לחפש בשדות הבאים באתר http://www.track-trace.com

 

בדרך כלל זה עשוי לשפוך אור נוסף על מיקומו של המשלוח.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
הזמנתי בEMS מארה"ב לפני שבועיים, עדיין לא הגיע..

אני לפני שניכם בתור! :cry:

 

אמרת EMS? אם ככה אני ממליץ לך ללכת לבית מרקחת הקרוב למקום מגורייך ולקנות אריזה גדולה של וזלין. אתה הולך לקבל חתיכת צינור עם כל העמלות "שיחרור" (לחץ?) שהם הולכים לתת לך.

תנחומיי הכנים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בתור אחד שקונה המון מEBAY,

אני יכול לומר לכם שיש המון מוצרים שהולכים לאיבוד, ולא מגיעים בכלל.

פעם היה לי מקרה שרכשתי משהו,המוצר לא הגיע,נאבד, קיבלתי החזר מהמוכר (בעקרון יש עד 45 יום לפתוח קייס ולקבל החזר),

פתאום אחרי כחצי שנה!! המוצר הגיע אליי בדואר, חצי שנה! מי היה מאמין.

מספר מעקב לא בהכרח מורה על זה שהמוכר שלח את המוצר בדואר רשום, אם המוכר שלח אליך בדואר רשום הוא יכול לעקוב אחריו וגם אתה אם הוא מספק לך את המספר מעקב של הדואר הרשום. משלוחים בדואר רשום מחו"ל לארץ בדרך כלל עולים המון כסף ולכן הם נמנעים מלשלוח בדואר רשום, במיוחד על מוצרים של 6-15 דולר. בכל מקרה אתה יכול לדבר עם המוכר, אל תעבור את ה 45 יום מיום ההזמנה, כי אז הם יכולים להתנער מהחזר כספי.

פורסם
אמרת EMS? אם ככה אני ממליץ לך ללכת לבית מרקחת הקרוב למקום מגורייך ולקנות אריזה גדולה של וזלין. אתה הולך לקבל חתיכת צינור עם כל העמלות "שיחרור" (לחץ?) שהם הולכים לתת לך.

תנחומיי הכנים.

 

שלחו לי מייל עכשיו, החבילה הגיעה לסניף השליחים בחיפה, שום מכס ושום נעליים.

אבל תודה על הניחומים :wink:

פורסם
בדוק כאן האם החבילה הגיעה לארץ.

 

http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform

 

במידה וכן , גש עם הדף המודפס מהאתר ובקש תשובות.

 

אם לא מופיע , נסה לחפש בשדות הבאים באתר http://www.track-trace.com

 

בדרך כלל זה עשוי לשפוך אור נוסף על מיקומו של המשלוח.

 

 

עדכון

תודה על המענה

הקדמתי אותך ובדקתי כבר לפני כמה ימים בדואר ישראל ודואר ישראל לא מכיר במספר כזה

האתר השני דווקא כן מכיר את המספר, דיברתי עם השולח לפני כמה ימים והוא נתן לי את האתר הזה שמראה שהחבילה הגיעה לארץ כבר ב4.3 ב22:55

 

אתמול דיברתי עם משרד הרישוי שהפנו אותי לסניף הדואר הראשי ולאחר שלא הצלחתי להבין מהו דיברתי עם המרכזיה שאמרו לי שהם לא מכירים חבילה כזאת ולמרות שהחבילה בארץ יכול להיות שעדיין לא קודדו אותה ולכן היא לא מופיעה...

במקרה כזה לפי ההמלצה של המרכזנית עדיף לחכות כמה ימים ואם עדיין אין כלום צריך להפנות את השולח לדואר המקומי אצלו שיתלונן בפני שירות הדואר שהחבילה לא הגיעה ואז ייעשה הבירור בין שני שירותי הדואר(הלטבי והישראלי לצורך העניין).

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
בתור אחד שקונה המון מEBAY,

אני יכול לומר לכם שיש המון מוצרים שהולכים לאיבוד, ולא מגיעים בכלל.

פעם היה לי מקרה שרכשתי משהו,המוצר לא הגיע,נאבד, קיבלתי החזר מהמוכר (בעקרון יש עד 45 יום לפתוח קייס ולקבל החזר),

פתאום אחרי כחצי שנה!! המוצר הגיע אליי בדואר, חצי שנה! מי היה מאמין.

מספר מעקב לא בהכרח מורה על זה שהמוכר שלח את המוצר בדואר רשום, אם המוכר שלח אליך בדואר רשום הוא יכול לעקוב אחריו וגם אתה אם הוא מספק לך את המספר מעקב של הדואר הרשום. משלוחים בדואר רשום מחו"ל לארץ בדרך כלל עולים המון כסף ולכן הם נמנעים מלשלוח בדואר רשום, במיוחד על מוצרים של 6-15 דולר. בכל מקרה אתה יכול לדבר עם המוכר, אל תעבור את ה 45 יום מיום ההזמנה, כי אז הם יכולים להתנער מהחזר כספי.

 

אתה לא תאמין, אחי קנה פריט מאיביי ושלח אותו למכר ברחוב מסויים. עברו כמה שבועות והפריט לא הגיע. בקיצור הוא פתח דספיוט ובגלל שלמוכר לא הייתה הוכחה שהוא שלח את הפריט הוא הפסיד והכסף הוחזר במלואו. עברו כ 3 שנים ופתאום אותו חבר מתקשר ואומר שהפריט הגיע. מסתבר ששלחו את הפריט לאותו מספר בית ברחוב מקביל. אחרי 3 שנים אותו אדם שקיבל את הפריט מביא את הפריט לחבר שגר בחו"ל. זה מתקשר אלינו כאמור ושולח לנו את הפריט באיחור של 3 שנים.

אנחנו מנסים לאתר את המוכר המסכן שבמאת שלח את הפריט דרך פייפאל.

 

רק כדרך אגב, אם אתה פותח דיספיוט על חבילה שלא הגיעה והמוכר מראה הוכחה שהוא שלח את הדואר ייתכן מאוד שהוא יזכה. פייפאל יגידו לך שהיית צריך לרכוש משלוח עם ביטוח. תתפלא אבל זה קרה לי.

 

שלחו לי מייל עכשיו, החבילה הגיעה לסניף השליחים בחיפה, שום מכס ושום נעליים.

אבל תודה על הניחומים :wink:

 

כנראה נס פסח. EMS מוגדר כדואר אקספרס כמו UPS ופדקס. אולי בגלל שלא קיבלת את החבילה במשלוח אקפסרס הוא לא נתנו לך צינור. שאל כל אחד כאן בפורום ויגידו לו להתרחק כמו מאש מחברות הבלדרות הללו. אלא אם כן אתה צריך משהו מאוד דחוף ומוכן לשלם עליו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...