Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שאלה שנשאלתי היום עי חבר..

 

בחברה שהוא מועסק בה התקבל מכתב מחב' הליסינג הממליץ להם לחדש את חוזה הליסינג למספר רכבים עוד החודש, למרות שנותרו

עוד 1-3 חודשים לתום מועד 3 שנות חוזה המקור.

הנימוקים היו-

1. עליית מחירים צפוייה.

2. הדגמים החדשים, מדובר על 'משפחתיות' [פוקוס/קורולה/מאזדה 3] חסכוניות יותר מהדגם הקודם.

 

אם יש למישהו תובנות לעניין זה אשמח לשמוע.

פורסם

אני כבר החזרתי את רכב הליסינג שלי אבל מכיר את נתוני התשלומים לחברות הליסינג בחברה בה אני עובד ובאחת נוספת.

חוזה ליסינג לפורד פוקוס שנחתם בתחילת 2012 ב-2450 ש"ח לערך - כיום בחוזה חדש מבקשים 2900 ש"ח.

חוזה ליסינג ל-i35 שנחתם בתחילת 2012 ב-2400 ש"ח לערך - כיום בחוזה חדש מבקשים 2710 ש"ח.

 

עדיין ישנם כלי רכב בקטגוריה זאת שניתן לסגור חוזה באיזור ה-2500 ש"ח.

וכמובן שהכל קשור לחברת הליסינג ולחברה החוכרת (וביכולתה להתמקח).

 

ערב טוב,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
אני כבר החזרתי את רכב הליסינג שלי אבל מכיר את נתוני התשלומים לחברות הליסינג בחברה בה אני עובד ובאחת נוספת.

חוזה ליסינג לפורד פוקוס שנחתם בתחילת 2012 ב-2450 ש"ח לערך - כיום בחוזה חדש מבקשים 2900 ש"ח.

חוזה ליסינג ל-i35 שנחתם בתחילת 2012 ב-2400 ש"ח לערך - כיום בחוזה חדש מבקשים 2710 ש"ח.

 

עדיין ישנם כלי רכב בקטגוריה זאת שניתן לסגור חוזה באיזור ה-2500 ש"ח.

וכמובן שהכל קשור לחברת הליסינג ולחברה החוכרת (וביכולתה להתמקח).

 

ערב טוב,

אלי

היום קיבלתי הצעה לפוקוס ב-2500, כנ״ל גם ליונדאי איי 35 ומעט פחות לאיי 30 סטיישן.

הטענה של חברת הליסינג הייתה זהה,המחירים עומדים לעלות בגלל שמחירי הרכבים עומדים לעלות.

אם זה נכון,זה כדאי להחליף עכשיו כי כאשר מחירי הרכבים יעלו אז גם שווי השימוש יעלה בהתאם.

עיסקה טובה היא הקיה פורטה החדשה שמתומחרת מעט פחות מהאחרות בקבוצה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על המידע.

איני זוכר במדויק מתי, אך קראתי ב- The Marker, שמסירות הרכבים של היבואנים, לשנת 2012, היו מתחת לצפי, כלומר פחות אנשים קנו רכב חדש ממה שהיבואנים התחייבו לפני יצרני הרכב. האם אין בכך כדי להשפיע דווקא כלפי מטה על מחירי הרכב?

פורסם
שלום,

 

שאלה שנשאלתי היום עי חבר..

 

בחברה שהוא מועסק בה התקבל מכתב מחב' הליסינג הממליץ להם לחדש את חוזה הליסינג למספר רכבים עוד החודש, למרות שנותרו

עוד 1-3 חודשים לתום מועד 3 שנות חוזה המקור.

הנימוקים היו-

1. עליית מחירים צפוייה.

2. הדגמים החדשים, מדובר על 'משפחתיות' [פוקוס/קורולה/מאזדה 3] חסכוניות יותר מהדגם הקודם.

 

אם יש למישהו תובנות לעניין זה אשמח לשמוע.

 

בהרבה מקרים חברות ליסינג לוקחות את הרכבים לפני שמסתיימים 36 חודשים כדי שיוכלו בשלב הכנתם למכירה לתקן במידת הצורך דברים במסגרת אחריות היבואן. כמו כן קל יותר למכור ללקוח רכב שיש לו עוד חודשיים אחריות יבואן מאשר רכב שהאחריות עליו הסתיימה (וצריך לסמוך על אחריות חברת הליסינג בלבד).

 

אם הדגמים החדשים חסכוניים יותר, הם יהיו חסכוניים גם בעוד 3 חודשים בתום תקופת החוזה. אני לא חושב שחיסכון בדלק של 1-3 חודשים הוא מה שיטה את הכף להחלפה מוקדמת אבל הגיוני שאם בארגון יודעים שבכל מקרה יחליפו את הרכב לרכב חדש, אין סיבה לא להקדים את ההחלפה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

Eli R - המחירים שקיבלת גבוהים! 2900 ש"ח לחודש זה מחיר של סיוויק או ג'טה, לא של פוקוס.

 

מלבד מה שציין קספר, יש את עניין המיסוי. משרד האוצר היה אמור להעלות את המיסוי הירוק על הרכבים בתחילת השנה, אבל כידוע לכם בתקופת בחירות לא מעלים מיסים וכל העסק נדחה. עכשיו, כשנגמרו הבחירות ויש גירעון עצום לטפל בו, יש שמועה חזקה מאוד שמישהו הולך לעדכן את המס הירוק כך שמחירי הרכבים הקטנים והמשפחתיים יעלו בכמה אלפי שקלים. ההתייקרות הזאת תשפיע ישירות על מחירי המחירון הרשמיים, מהם גם נגזרים מחירי הליסינג ושווי השימוש, אבל פחות תשפיע על יבואנים שתקועים עם מלאים ישנים ויוכלו לתת הנחות מפליגות מתחת למחיר המחירון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
Eli R - המחירים שקיבלת גבוהים! 2900 ש"ח לחודש זה מחיר של סיוויק או ג'טה, לא של פוקוס.

 

אני מסכים לחלוטין, ולכן גם לא ניתן לקבל אצלנו רכב שלפני לא הרבה זמן היה אטרקטיבי.

אני חושב שהבעיה העיקרית היא המצאי ויכולת המיקוח של חברה הליסינג מול היבואנים מצד אחד אך גם גודל החברה מצד שני.

אין דינה של חברה עם 10 כלי רכב כחברה עם 100 כלי רכב...

 

ד"א, האוקטביה קיבלה מחיר מצחיק, הנושק ל-2400 ש"ח מלמטה...

הסברים?

רק לאנשי החשבונות בחברות הליסינג...

 

יום טוב,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...