Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב של 1000+- ,

סט קומפוננט לרמקולים קידמיים

רמקולים לרמקולים אחוריים

 

(זה לינקים ל ZAP כי AUDIONET עושה בעיות ומסרב לעלות)

 

כאשר הם יפעלו תחת הפאנל הבא :

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^925,normal_sales

 

מה לשנות / להוסיף / להוריד ?

 

וחשוב לא פחות , האם מישהו מכיר חנויות לסאונד באיזור חיפה / קריות ששווה להגיע אליהן כדי לקנות ?

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם
תוריד את הרמקול האחורי ותשנה את המורל פולס למורל דוטק...
לא מסכים איתך

אני בעד הדוטק אחלה של קומפוונט מנסיון..אבל במידה ואין לבנאדם סאב ( ואני מבין שאין )

אז עדיף קדמיים ואחוריים !

מה שכן אם אתה לא מביא מדגבר אז אתה לא צריך את האחוריים האלה הם חזקים מידי והם לא יסופקו ללא מגבר אתה יכול לקחת את הרמקול של פיונר 240 וואט תחסוך כבר 200 שקל

 

ואז במצב כזה

אתה כן יכול להביא את הדוטק ( 850 )

 

בקשר לHU ( רדיו דיסק )

אני ממליץ לך על פיונר 4600MP אחלה של מכשיר עולה 900 שקלים...

 

לסיכום אני אומר ככה

רדיו דיסק פיונר 4600 900 שקל

קומפוננט מורל דוטק 850 שקל

אחוריים פיונר 240 260 שקל

 

2000 שקל הכול...

ולפי דעתי אתה תיהי מרוצה יותר...

פורסם

מצד אחד אני מסכים עם מתן, מצד שני אני מסכים עם מיסטר אודיו

הסיבה שאני מסכים עם מתן, זה מפני שיהיה לו חוסר רציני בבאס..

הסיבה שאני מסכים עם מיסטר אודיו, משום שאני לא חושב שהפולס נותן תמורה למחיר, כמו שהדוטק לדוגמא יתן.

 

אם אכן יש באפשרותך להתפשר על הרמקול האחורי, שיהיה נחות ככל שיהיה, אבל שיהיה קיים.

ולעלות ברמה של הקומפוננט, מפולס - לדוטק. אז אני מאמין שתקבל שילוב מעולה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ואם לא דוטק (בגלל שאין רמקול אחורי כל כך זול...) אז תקנה קומפוננט של JBL הג'יטיאו ה06 זה משהו משהו.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בואו נוסיף עוד מימד לתמונה

כרגע אני קונה את הסט כדי לתת בסיס לעתיד

 

בעתיד אני אוסיף כמובן סאב ומגבר , כרגע אין לי כסף לזה

אבל אני מאמין שתוך חודשיים אני אארגן.

 

אני בכוונה הלכתי על ה 400W כדי שעם המגבר אני אקבל גם עוצמה כמו שצריך

 

מה אתם אומרים כרגע ?

פורסם

אם אתה חושב על מגבר זה משהו אחר...

השאלה מה עם סאב אתה חושב להביא ?

אם כן תוותר על האחוריים

אם לא אני עדיין מציע שתישאר עם האחוריים (400 וואט )

בקשר לקומפוננט הפולס עולה 650 הדוטק עולה 850 ( ברוב הבחנויות הוא עולה מעל 1000 הדגם החדש אבל תדבר איתי אני אתן לך מספר של מישהו )

 

אני בטוח שכולם יסכימו איתי שווה לך להוסיף 200 שקל ( גם אם זה להוציא מהלטות ) הדוטק הוא פשוט סט מדהים זה רמה אחת מעל...

פורסם

אם אתה מתכנן להוסיף סאב ומגבר אז האופציה שמתן הציע תהיה העדיפה ביותר בשבילך לפי דעתי.

 

רדיו דיסק פיונר 4600 900 שקל

קומפוננט מורל דוטק 850 שקל

אחוריים פיונר 240 260 שקל

 

פורסם

אבל מה יהיה בחודשיים האלה שאני בלי מגבר ?

לא תהיה לי לא עוצמה ולא איכות , חוץ מהדוטק ... !

לא יהיו לי באסים בגרוש ואני אצטרך להסתמך רק על הדוטק טוב ככל שיהיה .

 

ואם לא יצא לפועל עניין הסאב והמגבר ? אז אכלתי אותה .

 

מה אתם אומרים לגרד עוד ולקחת את הדוטק וללכת ביחד איתו על ה 400W של פיוניר ?

פורסם
אבל מה יהיה בחודשיים האלה שאני בלי מגבר ?

לא תהיה לי לא עוצמה ולא איכות , חוץ מהדוטק ... !

לא יהיו לי באסים בגרוש ואני אצטרך להסתמך רק על הדוטק טוב ככל שיהיה .

 

ואם לא יצא לפועל עניין הסאב והמגבר ? אז אכלתי אותה .

 

מה אתם אומרים לגרד עוד ולקחת את הדוטק וללכת ביחד איתו על ה 400W של פיוניר ?

 

עם אתה מביא מגבר ולא יהיה לך סאב אז לך על זה

 

בהתחלה שאין לך מגבר אז הרמקולים של ה 240 וואט עדיפים על ה 400 וואט

זה הנקודה שאתה צריך להבין שבלי מגבר יהיה לך תמורה יותר גדולה עם הרמקולים החלשים יותר

יש להם נצילות יותר גבוה המערכת של בכול מקרה נותנת בסביבות ה 20RMS

אז אין הרבה הבדל עם תחבר רמקולים שהם 40RMS פיונר 240 וואט ) לאומת שתחבר רמקולים של 80 RMS ( פיונר 400 וואט )

כמו שכבר אמרתי אם אתה הולך להביא מגבר אז תנסה להשיג כסף לפיונר היותר חזקים

מה שכן יש רמקולים של פיונר שהם 80 RMS והם עולים 300+ אז אתה לא צריך להוסיף הרבה

פורסם
[/b]

 

אם אתה מביא מגבר ולא יהיה לך סאב אז לך על זה

 

בהתחלה שאין לך מגבר אז הרמקולים של ה 240 וואט עדיפים על ה 400 וואט

זה הנקודה שאתה צריך להבין שבלי מגבר יהיה לך תמורה יותר גדולה עם הרמקולים החלשים יותר

יש להם נצילות יותר גבוה המערכת של בכול מקרה נותנת בסביבות ה 20RMS

אז אין הרבה הבדל עם תחבר רמקולים שהם 40RMS פיונר 240 וואט ) לאומת שתחבר רמקולים של 80 RMS ( פיונר 400 וואט )

כמו שכבר אמרתי אם אתה הולך להביא מגבר אז תנסה להשיג כסף לפיונר היותר חזקים

מה שכן יש רמקולים של פיונר שהם 80 RMS והם עולים 300+ אז אתה לא צריך להוסיף הרבה

אבל ה 400W הם גם ככה 80RMS לא ? אז מה הקטע של הלהוסיף עוד ? ?

אני פשוט מפחד עכשיו לקנות את ה 240W ואז שאני אקנה את המגבר אני אצטרך לקנות יותר חזקים ..

מבינים ?

פורסם

כמו שכבר אמרתי אם אתה הולך להביא מגבר תלך על השילוב של פיונר 80 RMS ( לא חייב את ה 400 וואט יש גם יותר זולים ולא בטוח שתראה הבדל...)

עם קומפוננט מורל דוטק

עם מגבר בעתיד ואתה תיהיה מרוצה סוף...

 

נ.ב

שרשמתי שלא תצטרך להוסיף הרבה התכוונתי לזה

שפיונר 240 עולה 270 בערך

ויש דגמים שהם 80 RMS שעולים 300 + אז אתה לא צריך להוסיף הרבה כסף משהו כמו 50 שקל..

×
×
  • תוכן חדש...