Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכם!

 

מיקי:

אין לי צורך בחיישן זעזועים. אני ישתמש בזה שיש לי בהזעקה הקיימת.

לכן מיותר.

 

מה שכן, עוד שלט קצת יציק.

אבל מצד שני לא חשבתי איך באמת אני יידרוך את המערכת ללא שלט.

 

הצעות?

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה לכם!

 

מיקי:

אין לי צורך בחיישן זעזועים. אני ישתמש בזה שיש לי בהזעקה הקיימת.

לכן מיותר.

 

מה שכן, עוד שלט קצת יציק.

אבל מצד שני לא חשבתי איך באמת אני יידרוך את המערכת ללא שלט.

 

הצעות?

 

עד עכשיוו על זה אני מדבר.....

ולא הצלחתי לפתור את עניין הדריכה של המערכת בתאום אם שלט מקורי!!!!

אשמח לפיתרון מקורי ........

פורסם

לא יודע איזה שלט מקורי יש לך.

לי יש ביפר.

 

אולי אפשר בעזרת הערוץ הפנוי שבשלט, לעשות סוג של שליטה על החייגן.

בעזרת ריילי לבצע סוג של סגירה ופתיחה של קו חשמל.

 

אם זה אפשרי זה יכול להיות דיי גאוני.

 

בנוסף:

המערכות שהצגתם כאן הם דיי חכמות, אבל מצורף להם זוג אנטנות.

יצא לי לראות באיי ביי מערכות קצת פחות חכמות עם אנטנה פנימית (אחת רק של GSM)

 

יש המלצה לאחת כזו ברמה טובה?

פורסם

לי יש אחד כזה מותקן ברכב

http://www.ebay.com/itm/310382595097?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

אני מאוד מרוצה ממנו אבל הבעיה היחידה שיש לי איתו היא

שהמכשיר עובד כיחידה נפרדת (ללא צורך בשלט נוסף)

מה שגורם לכך שהאזקה באוטו נכנסת לפועלה אני לא מקבל התראה

יש למכשיר כפתור SOS שבליחצה עליו מתקשר ושולך הודעות למספרים מוגדרים

אם יש למישהוא רעיון איך לגרום לאזקעה לדמות לחיצה על הכפתור SOS בזמן התראה

פשוט להוצאי ממערכת אזקעה שתי חוטים שיהיה בניהם קצר בזמן התראה

יש לי ביפר MVP625

פורסם

תודה על הלינק!

עברתי כמה פעמים על המכשיר הזה, אבל באמת שלא חשבתי על הכפתור SOS.

לדעתי אפשר לנתק את הכפתור עצמו ולחבר את החוט לחיישן הזעזועים של הביפר.

 

רק חבל שהמערכת הזו מגיעה עם חיישן זעזועים, מיותר אבל לא קריטי.

 

כמה שאלות לגביי המערכת:

 

1:

רכשת את גרסת ה-GPRS או הרגילה?

 

2:

האם בזמן שאתה לוחץ על כפתור ה SOS המערכת רק שולחת SMS או גם מתקשרת אליך?

פרט חשוב.

 

3:

שמתי לבן שאין חיבור USB, זה אומר שאין אפשרות לתכנת את החייגן אני צודק?

 

אבל בכלל חשבתי על המערכת הזו:

http://www.ebay.com/itm/GSM-GPS-SMS-AVL-Vehicle-Alarm-Immobilizer-Car-Tracker-/370448180554?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item56406ea54a

 

אבל המחיר יקר מאוד.

פורסם

לגבי הגירסא אני לא זוכר בדיוק אני ינסה לבדוק בערב בבית

את החיישן זעזועים ניתן לבטל (באמצעות SMS פשוט למכשיר)

את הגדרות קובעים באמצעות פקודות בSMS

כשלוחצים SOS המכשיר מתקשר למספר הראשי שמוגדר לו

ושולך הודעות למספרים המשניים המוגדרים לו

בקשר לSOS זה מה שאני רוצה לעשות אבל איך שהוא אני יצטרך לגרום לו לדמות לחיצה (כלומר שתי חוטים שיעשו בניהם קצר בזמן אזעקה) יש לך רעיון איך לבצע את זה בפועל?

פורסם

איזה גרסה יש לך לבסוף?

יש לך אפשרות לאתר את המכשיר דרך הדפדפן שבבית? אם לא אז יש לך את הגרסה הרגילה.

אני גם חושב שאני ירכוש אותה, אין לי צורך לאתר דרך המחשב.

 

 

בקשר לחיישן זעזועים, מבטלים פעם אחת או כל פעם מחדש?

 

לגבי ה-SOS:

לדעתי צריך להתחבר לחוט שמתחבר לחיישן זעזועים, כל פעם שהחיישן יכנס לפעולה אז הSOS יתחיל לעבוד.

אם אני טועה או הקו מחשבה שלי לא נכונה אני ישמח לתיקון.

 

אתה קנית את המכשיר מהמוכר שבלינק?

פורסם

יש לי את הגירסא הרגילה מספיק טוב בשבילי

מבטלים אותו פעם אחת ואם רוצים מפעלים אותו שוב

 

הקו מחשבה שלך הוא בכיון הנכון אבל לא מספיק לחבר חוט אחד צריך 2 חוטים שיעשו קצר בזמן אזעקה

נגיד למצוא חוט שמקבל מתח בזמן אזעקה ואז לחבר לו ריליי שיעשה קצר בSOS

וכן הזמנתי מהמוכר הזה כבר שתי מכשרים כאלה

פורסם

אני לא חושב שאתה צריך לקצר את שני החוטים. רוב הסיכויים שאחד משני החוטים הוא אדמה, והלחצן רק מחבר את החוט השני לאדמה.

אם תחבר את החוט הזה, לחיישן שנותן אדמה בזמן התראה - זה יהיה מספיק.

צריך לבדוק עם DVM את שני החוטים של הלחצן ולבדוק אם אחד מהם מקוצר לאדמה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

רעיון טוב.

אני מקווה שבאמת אחד החוטים הוא מינוס.

 

לצערי אין לי עדיין את המכשיר אז לבדוק אני לא יוכל.

השאלה אם liord10 יוכל לבדוק את זה.

פורסם
אני לא חושב שאתה צריך לקצר את שני החוטים. רוב הסיכויים שאחד משני החוטים הוא אדמה, והלחצן רק מחבר את החוט השני לאדמה.

אם תחבר את החוט הזה, לחיישן שנותן אדמה בזמן התראה - זה יהיה מספיק.

צריך לבדוק עם DVM את שני החוטים של הלחצן ולבדוק אם אחד מהם מקוצר לאדמה.

 

לא הבנתי אני צריך לבדוק שחוט אחד אדמה

ואז מה אני עושה איתו?

פורסם

לבדוק אם אחד מהחוטים הוא מינוס - אם יש לך וולטמטר זה מעולה!

ולחבר אותו לחוט המינוס של החיישן זעזועים שבביפר.

פורסם

לא בדיוק, אם הוא מינוס (כלומר אם הוא מחובר לאדמה), אז החוט השני של המפסק צריך לקבל

אדמה במקרה של אזעקה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אוקי

אז אחראי בדיקה אחד החוטים הוא באמת מינוס

אז אומר שבשביל להפעיל את הSOS צריך לחבר לחוט השני חוט שהוא מינוס ושהוא פועל רק באזקה

פורסם

יש לך במקרה שרטוט של החיבורים של האזעקה ? (אולי מצוייר על המוח עצמו).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...