Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאני רואה את זה, אין ברירה אלא להשתמש ביציאה של הסירנה.

החיישן זעזועים זה לא רעיון טוב, כי זה רק חיישן אחד, ואתה גם לא יודע איזה סוג סיגנל הוא מוציא.

הסירנה זה המוצא היחיד שאני רואה שנותן חיווי של אזעקה על כל אחד מהחיישנים, לא רק זעזועים (פתיחת דלתות וכו').

הבעיה היא שזו יציאה של +. לכן מה שצריך זה ממסר פשוט, הממסר יקצר את החוטים של לחצן הSOS, ויישלט ע"י הפלוס

של הסירנה. עבודה של 5 דקות.

 

יש גם יציאה שנקראת יציאות (-) לערוץ 2 נוסף. לא ברור לי מה היא עושה, אבל אולי זה גם שימושי. שווה לבדוק עם DVM מה קורה שם בזמן דריכה ובזמן התראה.

 

כמו כן - יש שם גם יציאה של (-) פיקוד בזמן דריכה, שזה יכול לשמש להפעלה של החייגן בזמן דריכה (גם ע"י ממסר).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שוב שלום,

 

היציאה לערוץ - 2 זה ערוץ שאתה יכול לתכנת אותו.

אם זה לפתוח את תא המטען, או להפעיל רכיב מסויים כגון "חייגן" או עוד פעולות כאלו ואחרות שתרצה.

 

לגבי הסירנה:

בביפר כמעט כל פעולה הסירנה פעולת, אם זה דריכה,פתיחה,רטט ועוד.

לדעתי זה יהיה קצת בעייתי "לשבת" על הקו של הסירנה אתה לא חושב?

פורסם
נו אז אם אתה יכול לתכנת את היציאה של ערוץ 2 - אז מה חסר לך ?

תשתמש בה.

 

הטריגר של הערוץ -2 הוא בעצם השלט.

כל עוד אני לא יפעיל את הערוץ דרך השלט הוא בעצם לא יהיה פעיל.

 

ופה לא עשינו כלום.

כפתור הSOS צריך להיכנס לפעולה בזמן של אזעקה ולא אחרת.

 

כפתור הSOS צריך להיתחבר לאיזה שהיא נקודה שלא פועלת ביום יום במצבים כגון,

דריכה,פתיחה,מצב שקט, מצב רגיל, ו/או איתור הרכב שמתלווה עם צפוצפים ארוכים וקצרים.

פורסם

הבנתי. אז רעיון נוסף :

לחבר את יציאת הסירנה לפלוס של ממסר, ואת המינוס של הדריכה למינוס של הממסר.

במצב כזה יתקבל מיתוג של הממסר רק במקרה של סירנה פועלת וגם מערכת דרוכה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אוקיי, רעיון טוב.

אבל במידה של דריכה/פתיחה של האזעקה, נשמעים זוג צפירות מהסירנה.

האם דבר כזה לא יפעיל את ה-SOS של החייגן?

 

או שרק פולס ארוך של הסירנה יגרום לSOS לעבוד?

פורסם

תלוי מה התזמון שבו המינוס שמחווה על דריכה משתנה. אם בדריכה קודם יש סירנה ואז רק הסיגנל יורד ל-0,

לא תהיה בעיה. ולהיפך - בפתיחה אם הסיגנל עולה לפני הסירנה, לא תהיה בעיה. זה גם התפקוד ההגיוני בעיניי,

אבל אי אפשר לדעת. אפשר לנסות לבדוק עם DVM, אבל לא בטוח שהוא יגיב מספיק מהר כדי להראות את השינוי

(למדוד מתח בין הסירנה למינוס של הדריכה, ולראות מה קורה בזמן דריכה ופתיחה, אם יש מתח חיובי - זה יפעיל

את הממסר וישלח SOS).

אני מניח שאפשר גם למצוא ריליי שדורש הפעלה של מתח לזמן מסויים כדי להתמתג, וזה גם יכול לפתור את הבעיה,

אבל אני לא מכיר אישית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

המשפט האחרון שלך יכול להיות מעולה.

איזה סוג של ריליי זה אני לא יודע אבל אני יבדוק.

 

לצערי החייגן המדובר עדיין לא אצלי אז אין לי דרך לבדוק.

 

אם לliord10 יש וולטמטר והוא יוכל לעשות את הבדיקות שדברנו עלהם זה יהיה מעולה!

פורסם

אתה צריך ממסר שנקרא ממסר שיהוי זמן או בשמו הנפוץ ממסר מערכות זרות.

תבדוק במקומות שמוכרים מערכות אזעקה לבתים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אם אין לך רקע בחשמל אני חושב שלעשות את זה לבד יהיה לך קצת מסובך.

אני הייתי נותן צ'אנס ובודק אם אפשר לחבר את הSOS ישירות לחיישן זעזועים.

 

הוא גם ככה פועל רק במצב של זעזוע - קל או כבד.

פורסם
תלוי מה התזמון שבו המינוס שמחווה על דריכה משתנה. אם בדריכה קודם יש סירנה ואז רק הסיגנל יורד ל-0,

לא תהיה בעיה. ולהיפך - בפתיחה אם הסיגנל עולה לפני הסירנה, לא תהיה בעיה. זה גם התפקוד ההגיוני בעיניי,

אבל אי אפשר לדעת. אפשר לנסות לבדוק עם DVM, אבל לא בטוח שהוא יגיב מספיק מהר כדי להראות את השינוי

(למדוד מתח בין הסירנה למינוס של הדריכה, ולראות מה קורה בזמן דריכה ופתיחה, אם יש מתח חיובי - זה יפעיל

את הממסר וישלח SOS).

.

 

מה שמודגש, אם תוכל לחבר DVM כמתואר ולצלם בוידאו מה קורה כשאתה דורך את האזעקה זה יהיה הכי טוב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...