Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש מתאם GSM שיחייג אליי בזמן שאזעקת הביפר נכנסת לפעולה.

באחד הרכבים הקודמים עשיתי משהו מפלאפון אבל זה לא היה הכי יציב שיש.

 

חפשתי בEBAY, מצאתי רק מערכות שלמות עם אנטנות ועוד.

 

חפשתי בפורום וגם בגוגל והגעתי רק לקישורים למערכות שלמות.

 

אני צריך שהמודל GSM ייתחבר לאזעקה הקיימת שלי.

תודה רבה!

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטח שיש. הנה דוגמה מחיפוש זריז, יש הרבה...

 

http://www.ebay.com/itm/TK103B-GPS-GSM-GPRS-Tracker-Tracking-System-Device-New-Spy-Car-Vehicle-Realtime-/171003569442?pt=US_Tracking_Devices&hash=item27d09b6522

 

זה גם יתן לך ניטור של הרכב ע"י GPS, עדכון מיקום בSMS. יש כאלה יותר יקרים עם עדכון און ליין למחשב כך שאתה רואה

את הרכב זז על המפה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נראה שכן..אין לי ניסיון אישי עם זה, אבל נראה שיש לו כמה חיבורים לחיישנים.

לא הבנתי מה עוד חסר לך, זה החייגן GSM שביקשת, עם תוספות. אם תחפש באיביי

GSM TRACKER תקבל עוד כמה אופציות.

גם בחיפוש של GSM ALARM מצאתי כמה יותר פשוטים, זאת למשל :

 

http://www.ebay.com/itm/GSM-GPRS-Wireless-Audio-Monitor-Voice-SMS-Vibration-Call-Back-Detector-Alarm-/200840537511?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ec30765a7

 

תחייג למספר קבוע מראש אם תרגיש בסאונד מעל רמה מסויימת (אזעקה של הרכב), או בתזוזה מעל רמה מסויימת.

נראה לי שהGPS זו אופציה ששווה לשלם עליה קצת יותר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תודה על המענה המהיר!

 

אז לפי השרטוט הבא:

http://i1301.photobucket.com/albums/ag113/spydrive/image004_zpse7c65a99.jpg

 

אני יכול לחבר את ה-trigger של הדלת לחיישן זעזועים של אזעקת הביפר שברשותי.

ויצאתי לדרך?

 

ואם יש לכם המלצות לחייגן GSM אני ישמח.

רב תודות.

 

אוקי נגיד שפתרתה את העניין של החיוג בחיבור trigger

אבל איך אתה גורם למכשיר להידרך ?????

אתה לא יכול להשאיר אותו תמיד עובד.

פורסם

אם היית מציץ בלינק היית רואה שיש לו שלט רחוק לדריכה וכיבוי..זה די מתבקש.

אגב גם אפשר להגדיר לו GEO FENCE, שזה אומר טווח פיזי, שביציאה מהטווח הזה הוא מתריע בסמס.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אם היית מציץ בלינק היית רואה שיש לו שלט רחוק לדריכה וכיבוי..זה די מתבקש.

אגב גם אפשר להגדיר לו GEO FENCE, שזה אומר טווח פיזי, שביציאה מהטווח הזה הוא מתריע בסמס.

 

אז תסתובב אם שני שלטים?

פורסם

אני אישית לא, אבל הוא אולי כן :)

אני מניח שאפשר לעשות קומבינות אחרות כדי לדרוך את שתי האזעקות עם שלט אחד.

תלוי מה היציאות של האזעקה הקיימת. אפשר למשל לשים ממסר על האספקה של ה-12V ליחידת GSM,

שיישלט ע"י האזעקה המקורית, ולכבות לה את האופציה של עבודה על סוללה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה נראה דבר אדיוטי להסתובב אם שניי שלטים .........

עדיף לפרק את האזעקה הקיימת ולהרכיב אחת יעודית מאשר להתחיל לעשות קומבינות ....

 

http://www.ebay.com/itm/Quad-band-Car-Vehicle-GPS-Tracker-TK103B-Remote-Control-Shake-Sensor-Real-time-/320950806976?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4aba28a9c0

 

סעיף 13 זה בדיוק מה שהוא מחפש

 

13.Set up silent mode by SMS

Once the alarm is triggered, tracker will send alarm SMS to authorized number

פורסם
אני אישית לא, אבל הוא אולי כן :)

אני מניח שאפשר לעשות קומבינות אחרות כדי לדרוך את שתי האזעקות עם שלט אחד.

תלוי מה היציאות של האזעקה הקיימת. אפשר למשל לשים ממסר על האספקה של ה-12V ליחידת GSM,

שיישלט ע"י האזעקה המקורית, ולכבות לה את האופציה של עבודה על סוללה.

 

ההיתי מאוד מועניין לשמוע על אפשרות כאזת לדרוך את שתי האזעקות ע"י שלט של האזעקה המקורית

יש כאלו שלא יכולים להעיף את האזעקה המקורית .......

פורסם

מה אתה רציני ? הבאת קישור לאותו מוצר שאני הבאתי..

זו אכן יכולה להיות אזעקה ייעודית בפני עצמה, אבל הוא אמר שהוא רוצה בנוסף לקיימת, וגם את זה אפשר לעשות.

לגבי סעיף 13 - הסמס הזה יישלח רק במקרה שהאזעקה דרוכה, אחרת בכל נסיעה הוא יופצץ בסמסים.

והדריכה נעשית על ידי השלט, או בקומבינה אחרת. אפשר גם לדרוך ולנטרל את האזעקה ע"י סמס שיישלח אליה,

אבל זה יותר מעיק מלהסחב עם עוד שלט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ההיתי מאוד מועניין לשמוע על אפשרות כאזת לדרוך את שתי האזעקות ע"י שלט של האזעקה המקורית

יש כאלו שלא יכולים להעיף את האזעקה המקורית .......

 

 

כתבתי מה שעלה בדעתי שאפשרי, אני מניח שאם תלך למתקין מקצועי הוא כבר יימצא לך פתרון, בהתאם לאפשרויות שיש במערכת הקיימת ובחדשה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
מה אתה רציני ? הבאת קישור לאותו מוצר שאני הבאתי..

זו אכן יכולה להיות אזעקה ייעודית בפני עצמה, אבל הוא אמר שהוא רוצה בנוסף לקיימת, וגם את זה אפשר לעשות.

לגבי סעיף 13 - הסמס הזה יישלח רק במקרה שהאזעקה דרוכה, אחרת בכל נסיעה הוא יופצץ בסמסים.

והדריכה נעשית על ידי השלט, או בקומבינה אחרת. אפשר גם לדרוך ולנטרל את האזעקה ע"י סמס שיישלח אליה,

אבל זה יותר מעיק מלהסחב עם עוד שלט.

 

לידעתך בקישור שאני הבאתי המכשיר מגיע אם שוק סנסור שהוא נותן פקודת חיוג ..........

וברור בגלל זה אמרתי לעבוד רק אם אזעקה אחת יעודית

פורסם
כתבתי מה שעלה בדעתי שאפשרי, אני מניח שאם תלך למתקין מקצועי הוא כבר יימצא לך פתרון, בהתאם לאפשרויות שיש במערכת הקיימת ובחדשה.[/qu

 

בזמנו חשבתי על העניין הזה ולאחר פגישה אם כ 5 מתקינים אף אחד לא נתן פיתרון ....

אשמח מאד לשמוע על פיתרון


×
×
  • תוכן חדש...