Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

כבר כמה חודשים שמעתי רעש מוזר מהאיזור התמסורת, לא היתי מטוח האם זה מצמד או תיבת הילוכים. היום בנסיעת בוקר שמעתי ממש שריקות וחריקות מהאיזור הזה. בהגעתי לעבודה וסיום הנסיע הרגשתי ריח חזק של שמן שרוף מהרכב. הרכב נגרר למוסך. ולאחר בדיקה במוסך נאמר לי שהגיר גמור ויש צורך להחליפו בעלות של 2500שח+עבודה 500שח. אף פעם לא הייתה בעיה בשילוב הילוכים אצלי.

השאלה שלי היא: האם באמת יכול להיות שהגיר גמור, כאשר עדין אין בעיה בשילוב הילוכים והאם מחיר התיקון הוא הוגן.

אני לא היתי נוכח במוסך בזמן הבדיקה.

תודה מראש לכל המגיבים.

פורסם

בדקת אולי אם יש לך שמן בגיר בכלל ?

אתה אומר רעש של חריקות וריח שרוף, נשמע כאילו נסעת בלי שמן בגיר, עדיף שתשאל את המוסך מה בדיוק קרה, יש או אין שמן בגיר?

פורסם

כמו שקודמי המליץ, בדוק שמן גיר.

בכול מקרה, עלות שמן גיר רגיל היא לא יקרה.

תנסה לרוקן ולמלא שמן חדש . בריקון שים לב האם יש בשמן ו/או על בורג הריקון שבבי מתכת.

סע כמה עשרות קמ' ונסה להחליט אם קיים שיפור משמעותי. במידה וכן, בצע שוב החלפת שמן גיר.

 

בהצלחה

רענן

פורסם

יש שמן גיר. לרכב אין ולא היו נזילות לעולם. החלפתי שמן גיר ב2007 פעם אחרונה. יכולות להיות חריקות כאלה וריח כזה בגלל שקלצ הלך?

תודה

פורסם

שווה לך לבדוק במכון במתמחה בגירים.

 

בכל מקרה, אם הבעיה בגיר וכרגע הבעיה היחידה היא רעשים

לא כדאי להחליף גיר - סחוב איתו כמה שאפשר.

פורסם

לא, אז זהו אי אפשר, הרכב כבר לא במצב נסיע. יש חריקות ממש חזקות, משהו משתפש שם חזק ומאוד מתחמם, מרגישים ישר לפי הרח. חבל לי להשקיע בתיקון כאשר הרכב עולה קצת מעל התיקון הזה וחשבתי להחליפו בעוד כמה חודשים. לא יודע מה לעשות איתו.

פורסם

תנסה באמת להחליף שמן גיר,

יש גם מצב גם שהתקנת קולר גיר חיצוני יפתור את הבעיה (עם אני לא טועה זאת מחלה בדגמים האלה)

 

כדאי לך להתייעץ עם חבר הפורום ספי (בעל מכון גירים בצומת סגולה)

מאוד מקצועי,

 

שי.

פורסם

אם התכוונת להחליף בעוד כמה חודשים, ויש לך כרגע כסף לרכב אחר, הייתי חושב לזרוק את זה לחלקים\ברזל ולהסתדר עם מוניות או אוטובוסים, אם ממש חייב רכב אז לשכור לכמה ימים.

 

אבל תבדוק טוב טוב אם אולי אפשר לסחוב קצת עם הגיר הזה, עד שימות לגמריי, לא סתם הולך גיר.

פורסם

בקיצור, כאשר העברתי את הרכב ממוסך למוסך, נסע בכוחות עצמו, השתכנעתי שהגיר הכן גמור. הילוכים עוברים חלק אך כולו שורק מבפנים. עלות התיקון במוסך אחר: תיבת הילוכים 1300שח+עבודה 450שח+ מעמ. השקעה של יותר מ2000שח ברכב שמחירו כ5000 שח ובעוד מספר חודשים מתכוון למכור אותו. איזה חוסר מזל...

×
×
  • תוכן חדש...