Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיין לא שמעתי ששוטר נותן אזהרה על עבירות מהירות :roll:,בכל מקרה החוק שאייל מדבר עליו עדיין לא נכנס לתוקף ...רק עוד יומיים

פורסם

לפני שבוע עצר אותי שוטר והראה לי במכשיר שנסעתי על 130 אחרי הורדה 125 במקום 90, בסוף הוא נתן לי רק אזהרה, ויש לי רשיון כ5-6 שנים,

אני לא יודע למה הוא החליט לא לתת לי דו"ח, אולי בגלל שהכביש היה חשוך, יכול להיות?

וד"א מה הקנס על 35 יותר מהמותר?

פורסם

ניתן לרשום דוח אזהרה על עבירת מהירות מסוג ברירת משפט.

אפילו אני קיבלתי אזהרה על מהירות בשנת 2008.

כדי לתת דוח אזהרה על השוטר לבדוק את הנהג במסוף ורק אם רשום במסוף זכאי לדוח אזהרה, השוטר רשאי לרשום לנהג אזהרה.

פורסם

לא יודע לענות אבל יכול לספר שקיבלתי כזאת אזהרה לא מזמן וצריך לתת מילה טובה על זה. יש כאן צעד גדול ויפה לקראת הנהג מכיוון אכיפת החוק ושיקול דעת. לא כל דבר אוטומתית קנס ונקודות ואני בהחלט שמחתי על האופציה הזאת :-)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז אחרי פחות מחצי שנה שוב משנים את המדיניות.

נכנס מפקד אגף חדש אז חייבים להראות שינוי כנראה.

 

דוברות המשטרה (אגף התנועה):

 

*שינוי בקריטריונים למתן דו"ח אזהרה בגין עבירות תנועה*

בהמשך לפניות כתבים,

במסגרת המאבק המתמשך והנחוש של משטרת ישראל בתאונות הדרכים ובבריונות בכבישים,

הוחמרו הקריטריונים למתן דו"ח אזהרה לנהגים המבצעים עבירות תנועה.

 

*עיקרי השינויים שייכנסו לתוקפם החל מתאריך 10.01.2017 כדלקמן*:

1. האפשרות לקבלת דו"ח אזהרה וזאת גם רק עפ״י שיקול דעת השוטר, הינה לנהג\ת המחזיק ברישיון נהיגה לפחות במשך 7 שנים, ואשר עומדות לזכותו 5 שנים של עבר תעבורתי נקי ללא הרשעות, דוחות, קנסות או התראות.

2. הותאמו הקריטריונים לאפשרות מתן דוחות באזהרה לנהגים וזאת עח פי מדיניות אגף התנועה כפי שפורסמה היום.

האפשרות למתן דוח אזהרה נשארת עפ״י שיקול דעת השוטר בלבד.

עבירות התנועה בהן לא יהיה ניתן לתת דוח אזהרה הן : חצייה באור אדום , עקיפות שאינן חוקיות , אי חגירת חגורות בטיחות , חנייה בחניית נכה , עבירות העמסת מטען בניגוד לחוק, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, אי מתן זכות קדימה להולכי הרגל עפ"י החוק, סטייה מנתיב בחוסר זהירות , אי עצירה בתמרור עצור , נסיעה בשולי הכביש , עליית רכב על אי תנועה.

 

השינוי במדיניות של מתן דו"חות האזהרה, נובע בעיקר לאור הצורך להיאבק בתאונות הדרכים הנובעות ברובן עקב ביצוע עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש , בהן תמשיך משטרת ישראל להיאבק בנחישות.

פורסם
חברים מישהו יודע מהפירוש אזהרה שקיבלתי משוטר תנועה ולכמה זמן היא תקפה ?

 

תפרט איזה אזהרה קיבלת, בדו''ח,בע''פ,

הביתה?

אם קיבלת דו''ח ביד,לא רשום או מה רשום.

אני קיבלתי פעם מזמן אזהרה בע''פ אחרי שהשוטר

לא מצא את סעיף העבירה.

בנוסף בפעם אחרת,

קיבלתי גם אזהרה או המרת דו''ח לאזהרה אחרי מכתב בקשה.

פורסם
תפרט איזה אזהרה קיבלת, בדו''ח,בע''פ,

הביתה?

אם קיבלת דו''ח ביד,לא רשום או מה רשום.

אני קיבלתי פעם מזמן אזהרה בע''פ אחרי שהשוטר

לא מצא את סעיף העבירה.

בנוסף בפעם אחרת,

קיבלתי גם אזהרה או המרת דו''ח לאזהרה אחרי מכתב בקשה.

זה שרשור מלפני כמעט 4 שנים, מאמין שפותח השרשור כבר קיבל בינתיים מענה לשאלתו...

פורסם
אזהרה בעל פה ערכה כקליפת השום.

היא לא מתועדת בשום מקום ולכן אין לה משמעות מעבר ל 5 הדקות לאחר האירוע

נכון.

יש לה ערך חינוכי בלבד.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
זה שרשור מלפני כמעט 4 שנים, מאמין שפותח השרשור כבר קיבל בינתיים מענה לשאלתו...

 

חחחחחח אהבתי.

 

אגב, קיבלתי אזהרה ואני רוצה להגיש מכתב מסודר למשטרת התנועה. מישהו יודע לאן בדיוק אני פונה? אני מעוניין לשלוח את זה בדואר אך כתבתי מכתב מסודר במחשב.

פורסם

על מה אתה רוצה להגיש את המכתב?

 

לבטל את האזהרה?

 

פנה למפנ"א https://www.police.gov.il/contentPage.aspx?pid=189&mid=12

 

וניתן להגיש ישר באינטרנט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
על מה אתה רוצה להגיש את המכתב?

 

לבטל את האזהרה?

 

פנה למפנ"א https://www.police.gov.il/contentPage.aspx?pid=189&mid=12

 

וניתן להגיש ישר באינטרנט

תודה, כבר השגתי את הכתובת. מעדיף לשלוח בדואר רשום. בגדול מדובר על איסור של כניסת משאיות מעל 15 טון בין השעות 06:30 ל 09:30 לכביש 431 לכיוון מודיעין, רק שיש שם מספר מחדלים.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...