Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב :)

אחרי תקופה נורא יפה של שנתיים עם הסקודה, אין יותר צבא והגיע הזמן גם למכור את הסקודה ולקנות משהו קצת יותר ספורטיבי.

אני ממש מתעניין בוולקן ZX ופ'גו 306.

שתיהן תכלס אותו מנוע רק נבדל בשילדה.(שניהן יפות לדעתי)

כשחיפשתי לפני השחרור היו המון למכירה וגם שמתי עיין על האדומה שהייתה אבל לצערי לא הספקתי.

אולי מישהו פה מכיר בעל וולקן או 306 שמורה למכיררה במצב טוב:)

יש רכבים יפנים ספורטיביים באותו רמה?(תקציב גם)

 

אשמח לעזרתכם (כמו כל פעם:-D )

 

נ.ב

למעוניינים אני מוכר סקודה ניו פליסיה 1.6- פרטים בהודעה פרטית

Citroen volcane 2.0i

פורסם

ממליץ בחום, התמורה הכי טובה לכסף בהנאה מנהיגה. העדפה אישית מנסיון של רבות ושונות: ZX - עקב כיול יותר ספורטיבי ומהנה מה306 אך מסוכן, יותר קל למצוא אחת שמורה ומטופלת ומחירים זולים יותר.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

אני מאוהב גם בפליסיה שלי, אבל רוצה להשתדרג ל משהוא יותר ספורטיבי.

מקווה למצוא אחת שמורה ומטופלת, אשמח עם תקשרו במידה ותשמעו שמישהוא מוכר אחת כזאת.

תודה :)

 

מישהוא מכיר את הרכבים?מי הבעלים ומה עבר עליהם במקרה?

http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=46c04e5dbcd466b1b097858bc5705cc30eb&SubCatID=1&utm_source=facebookshar&utm_medium=fbfeed&utm_content=Cars&utm_campaign=innerdetails&ref=fb

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=6051ab09c94c133694040e4d3c69f7e6d11&SubCatID=1&utm_source=facebookshar&utm_medium=fbfeed&utm_content=Cars&utm_campaign=innerdetails&ref=fb

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=468901

 

נוראה אשמח לעזרתכם. תודה רבה.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

הוחלת לחפש רק וולקן.

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין ה16V ל 8V?

ואיזה מהגרסאות עדיפה יותר?

תודה רבה :)

ומישהוא מכיר את הרכבים שפרסמתי?(רק הוולקניות)

Citroen volcane 2.0i

פורסם
אתה ממש לא רציתי, ניסיתי לתפוס אותך יום שלם, השארתי לך הודעות וקוליות.

היחס מראה כניראה על מצב הרכב גם.

תודה

איתך הסליחה.

הרכב והמספר לא שלי כי אם של אבי, אדם לא צעיר שעונה לטלפון בערב.

יום טוב.

×
×
  • תוכן חדש...