Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=5169106

 

קראתי ואני לא מאמין

היא מאשימה נהגים ש"נכנסו" לנתיב שלה, שהם לא יודעים לנהוג, תוך כדי שהיא נוסעת על מעל 100 בלי בלמים.

ואחרי שהיא הבינה שהיא בלי בלמים היא ממשיכה ליסוע.

 

ובסוף היא כותבת שהיא גאה בעצמה שהיא הצילה את המצב.

 

 

וזה לא הכל.... כדאי לקרוא.

 

מי נתן לה רישיון??

פורסם

תגובה ישראלית מצויה - אני אשם אבל אומר לכולם "למה מה קרה?"

וכשמישהו אחר עושה דבר דומה ,אמהר להשיג אותו ,ואעשה לו תנועות של "אתה דפוק".

 

"עם סגולה" אנחנו!

פורסם

ניטי היא כבר מזמן מושג:-D בפורום מכוניות בתפוז...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
באמת שאני טופחת לעצמי על השכם בתור נהגת טובה, ירדתי מהכביש כדי לא להתנגש בממזר, והמכונית עדיין על מהירות אדירה.

:bugeyed:

אלוהים...

כמה טיפשה אישה יכולה להיות?

אחרי שהיא הבינה שאין לה בלמים היא עוד המשיכה בנסיעה ב-100 קמ''ש!!

והיא עוד מתלוננת על הגברים...:mad:

פורסם

קראתי ונדהמתי!!

 

באמת קיימים אנשים כל כך טיפשים?

ועוד מאשימה אחרים וקוראת לעצמה "נהגת טובה".....

שי - חסר מילים.

פורסם

איזו סתומה.. גם "מיכל" לא נשמעת "חכמה במיוחד"..

הבמלים לא עובדים היא ממשיכה לנסוע

חוץמזה שיש לה גיר רגיל אז היא הייתה יכולה להאט גם בלי בלמים..

 

אני לא מבין את זה

אין שום היגיון מאחורי כל מה שהיא כתבה..

hope for the best, expect the worse.

פורסם

בחיים שלי לא ראיתי כזה טימטום

עכשיו כשאני יגיד שנשים לא יודעות לנהוג ומישהוא יחלוק עליי זה בטוח ישתיק אותו!

 

תאמת קרה לי פעם שנעסעתי עם מישהיא שנהגה היינו בתוך VW כמו הישנות של המשטרה

היינו איזה 10 11 חברה מאחורה ואיזה פחות מ 4 דקות נסיעה נסענו עם בלם יד מורם

חחחחח

פורסם

איזה פוסטמה!!!:shock: :shock: :shock:

wtf!?!

"נסעתי עם בלם היד מורם כל הנסיעה...האם ייתכן שהרסתי את הבלמים?"

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...