Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אייבורי, KSP.

אלה בדיוק שתי החנויות שכבר המון שנים "מככבות" בהכי פחות מומלצות. תמיד ממליצים לי להתרחק מהם.

פורסם

אצלי בדיוק ההפך, יש לי נסיון מצויין עם אייבורי גבעת שאול ונסיון מר עם KSP הר החוצבים.

 

בכל מקרה, את המחשב שלי אני רכשתי מאייבורי, הוא אצלי כבר שנים על גבי שנים ואני מוכרח להודות שגם אני בהתחלה חששתי מאייבורי.

 

בחיים שלי לא הייתה לי בעיה עם המחשב, חוץ מפעם אחת שהיה קצר בבית ונשרף הספק כוח, הלכתי אליהם והוא הוחלף במקום ללא עלות.

 

אנשים אוהבים להתרחק מאייבורי בגלל השימוש בלוח אם של חברה שהם לא אוהבים (ולרוב גם אין להם מושג למה, פשוט שומעים שם של חברה ואומרים להם לא טוב והם אומרים סבבה)

 

כל פעם אני משדרג את המחשב קצת מפה, קצת משם בשביל לשאר תמיד מעודכן, וגם עם כל השדרוגים אין שום בעיות.

 

המפרט שלי היה באותה תקופה

כרטיס מסך: nVidia geforce 6200.

מעבד: לא זוכר כ"כ אבל משהו של אינטל כפול ליבות עם בערך 1.6ghz.

זכרון: 2GB.

 

היום:

כרטיס מסך: ATI Radeon HD 5850.

מעבד: Intel Q9550

(4 ליבות של 2.85ghz)

כרטיס זכרון: 4GB.

 

המחשב אצלי בערך 6 - 7 שנים - עם הלוח אם הלא פופולרי כ"כ.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אם אתה מוכן להשתמש בטלפון ובאינטרנט ולקבל בדואר - נסה את שיריון מחשבים מהרצליה.

האתר שלהם לא משהו, אבל קבלתי מהם יעוץ נהדר, התאמה מירבית של מיפרט לצרכים ולתקציב, ועבודה איכותית ומוקפדת.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אם אתה מוכן להשתמש בטלפון ובאינטרנט ולקבל בדואר - נסה את שיריון מחשבים מהרצליה.

האתר שלהם לא משהו, אבל קבלתי מהם יעוץ נהדר, התאמה מירבית של מיפרט לצרכים ולתקציב, ועבודה איכותית ומוקפדת.

בשבילי חשובה יותר אמינות מוכחת לאורך זמן של ההרכבה שלהם והחלקים שהם מרכיבים. בהתחלה כולם נחמדים ומייעצים הרבה, אבל חשוב יותר מה יהיה בהמשך. לדוגמא יש אצלי עכשיו מחשב משנת 2004 בלי שום תקלה באף חלק עד עכשיו. זה נקרא אמינות לאורך זמן.

פורסם

עקב המחירים הנמוכים שהציעו נפוצה בעבר שמועה שקרית ש-KSP ו-IVORY מזמינים לוחות אם שלא עברו בקרת איכות , כמובן שאין שום ביסוס לדבר. אני קניתי כבר עשרות לוחות וחלקים של מגוון החברות בחנויות אלו ומעולם לא נתקלתי בשום בעיה.

בכל אופן אשמח לעזור לך עם בניית מפרט איכותי אם תכתוב פה תקציב ושימושים.

פורסם

אבל למה אין המלצות על עוד חנויות? זה נראה כאילו בירושלים יש רק את אייבורי ו - KSP.

אני בינתיים לא קבעתי לעצמי מפרט ותקציב. קודם כל אני רוצה למצוא מקום אמין ואיכותי ורק אחר כך אני אקבע את שאר הפרטים.

פורסם

אתה לא רוצה לדעת מה קורה בחנויות האחרות בירושלים.

זה נע בין עצוב למגוחך. אוסף של זבל שפג תוקפו במחירים מגוחכים.

רוצה תמורה לכספך? אייבורי או KSP.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

השאלה זה מה אתה מחפש? החלקים הם אותם חלקים בכול החנויות ההבדל מסתכם במחיר/שרות.

מבחינת חלקים איכותיים זה בערך כמו לומר שמזדה בחנות X בחייפה יותר טובה ממזדה בחנות Y בירושלים.

היתי אומר שתקנה חלק איכותי והוא ישרת אותך לאורך שנים אבל זה לא נכון, במציאות הסיכוי לתקלה זהה בכול החלקים חוץ מספק ומסך אולי.

זה שיש לך מחשב מ2004 לא אומר כלום מעבר לזה שיש לך מזל.

באחד השרשורים כאן מישהו כתב משפט מעוד נכון, איכות של חנות נבדקת מתי שיש תקלה ולא מתי שהכול מצויין.

 

האנס לגבי המחיר אין מה לעשות, אייבורי וKSP מוכרים הרבה חלקים בפחות ממה שיבואן אחר מוכר לחנות, מי שלא מיבא לבד את החלקים לא יכול להתחרות בכלל במחיר.

אודי A4

דימה.

פורסם

היום לא קונים מחשבים בחנויות.

כנס לזאפ - חפש מוצרים ותרכיב לך מחשב לבד.

חבל ליפול בפח של איבורי וKSP.

וגם תחסוך כמה ג'ובות על הדרך.

פורסם
השאלה זה מה אתה מחפש? החלקים הם אותם חלקים בכול החנויות ההבדל מסתכם במחיר/שרות.

מבחינת חלקים איכותיים זה בערך כמו לומר שמזדה בחנות X בחייפה יותר טובה ממזדה בחנות Y בירושלים.

היתי אומר שתקנה חלק איכותי והוא ישרת אותך לאורך שנים אבל זה לא נכון, במציאות הסיכוי לתקלה זהה בכול החלקים חוץ מספק ומסך אולי.

זה שיש לך מחשב מ2004 לא אומר כלום מעבר לזה שיש לך מזל.

באחד השרשורים כאן מישהו כתב משפט מעוד נכון, איכות של חנות נבדקת מתי שיש תקלה ולא מתי שהכול מצויין.

 

האנס לגבי המחיר אין מה לעשות, אייבורי וKSP מוכרים הרבה חלקים בפחות ממה שיבואן אחר מוכר לחנות, מי שלא מיבא לבד את החלקים לא יכול להתחרות בכלל במחיר.

קודם כל יש מקרים שאתה מזמין חלק של חברה ספציפית אבל שמים לך משהו אחר, זול יותר, ואם אתה לא מבין כל כך במחשבים, אז אתה אפילו לא יודע מה שמו לך, עד שקורה משהו.

דבר שני זאת הרכבה נכונה של חלקים. היה לי חבר שעבד באחד מהחנויות האלה והוא סיפר איזה בלגן הולך שם בתהליך ההרכבה של מחשבים.

עוד מקרה שהיה: בחורה רצתה להזמין מחשב באחד מהחנויות האלה והזהרתי אותה לא לעשות את זה. איך שהיא קיבלה את המחשב, הוא הפסיק לעבוד.

כל זה קצת מרתיע אותי מלהזמין מחשב באחד מהחנויות האלה.

פורסם
היום לא קונים מחשבים בחנויות.

כנס לזאפ - חפש מוצרים ותרכיב לך מחשב לבד.

חבל ליפול בפח של איבורי וKSP.

וגם תחסוך כמה ג'ובות על הדרך.

ואם אני לא יודע בכלל את תהליך ההרכבה ואין לי חברים שיעזרו לי בזה? כנראה שבכל זאת אני צריך לחפש חנות איכותית ואמינה.


×
×
  • תוכן חדש...