Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ,

החלטתי להחליף את כל הרביעיה בקוואליר שלי .

ישלי כרגע זוג פאלקן ,וזוג בריג'סטון ,הפאלקן יחסית חדשים (כשקניתי את הרכב המוכרת אמרה שהם חדשים ,ואכן כך ,יש בהם בשר .. אבל מלא יובש) . הבריג'סטון גמורים ,

 

אז החלטתי לקחת יוזמה ולהתקשר לכל הפנצ'ריות שמופיעות בגוגל בירושלים , כמובן שאחרי חיפוש פה בפורום גם על המומלצים .

 

הצמיגים שהחלטתי להתעניין בהם

Yokohama CDrive

Continental ConiPremuim 2

GoodYear Exellence

 

התקשרתי לצמיגי אורון ,

הציע לי בהתחלה "משהו טוב אירופאי" ב1400 לרביעיה ,

אמרתי לו שאני מחפש דגם ספציפי ,ואמר שהוא יכול להזמין את היוקוהמה\קונטינטל אבל זה יקר ולא שווה .

ואז הציע לי את הגודייר ב2000 לרביעיה .

 

 

הלאה לצמיגי גבעת שאול :

יוקוהמה אין להם ,

אבל הציעו לי את הקונטיננטל ב360 לאחד כולל מע''מ והרכבה !! שנת יצור 2012 ,לא אמר את השבוע כי זה במחסן ובלה בלה .

 

 

הלאה לצמיגי איציק דוידו :

450 לקונטיננטל כולל מע''מ והרכבה .

 

 

צמיגי אולימפיה :

לא היה להם את מה שביקשתי . אבל אמרו שקונטיננטל סתם יקר .

 

צמיגי דניה :

שפה הייתי באמת בהלם :shock::shock::shock:,

ענה לי בחור ,אמרתי לו שאני מחפש צמיגים לקוואליר במידה ,

"אני אתן לך סיני זול ב1400 לרביעיה"

"שמע אני לא מחפש סיני ,אני מחפש צמיגים טובים .קונטיננטל ,יוקוהאמה ,טויו ,פירלי ,גודייר"

"דבר מה אתה מחפש"

"ישלך קונטיננטל להציע ?"

"דווקא קונטיננטל ,זה צמיג יקר תוצרת סין , ולא שווה .. תיקח סיני עם 4 שנים אחריות עדיף לך"

"קונטיננטל זה גרמני ,אבל עזוב ,ישלך גודייר?"

"כן"

"בכמה ?"

"2600 לרביעיה"

"אני מצאתי ב2000"

"אז תקנה חביבי ,למה אתה סתם מבלבל לי את המוח שיהיה לך כל טוב סלאמת"

וניתק !!!

 

אמרתי סבבה ,עברתי הלאה לצמיגי "אבו עיסא" :

התקשרתי ,

הציע לי את הקונטיננטל ב350 שקל לצמיג כולל הרכבה ומע''מ .

 

שזה המחיר הכי זול שקיבלתי עד עכשיו (ואני ממשיך לחפש) .

 

 

עכשיו ,זה לא זול מידי לקונטיננטל ?

זה צמיג שמינימום אמור לעלות 450 ש''ח ,ב2 צמיגיות קיבלתי את הצמיג הזה ב100 שקל פחות !

יש פה משהו מסריח לדעתכם ?

 

תודה רבה וסורי על החפירות .

8)

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

זה מחיר טוב מאד, אבל לא זול באופן מחשיד, הייתי לוקח אם התאריך סביר.

אני הייתי קונה את הקונטיננטל האלה, במידה הזאת, ב-375 (1500 לרביעייה), עד לפני שנה ומשהו.

לא מזמן ביררתי בשביל חבר, רצו 1600.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
זה מחיר טוב מאד, אבל לא זול באופן מחשיד, הייתי לוקח אם התאריך סביר.

אני הייתי קונה את הקונטיננטל האלה, במידה הזאת, ב-375 (1500 לרביעייה), עד לפני שנה ומשהו.

לא מזמן ביררתי בשביל חבר, רצו 1600.

 

הבנתי,

אוקי טוב לשמוע

מה זה תאריך סביר ?

שניהם אמרו שזה מ2012 .

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

לאחי יש קווליר, וגם אצלו החלפנו לרבייעה של קונטי פרמיום קונטקט 2, המחיר היה 400 לצמיג כולל מע"מ והרכבה.

מבחינת תאריך הצמיג- המידה הזו מאוד נימכרת ותמיד אפשר לימצוא צמיגים בני חודש חודשיים טריים מהתנור. אל תיתפשר על פחות- מקסימום 6 חודש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אז התחדשתי היום אצל דוד נאסה , "הצמיג גבעת שאול"

 

צמיגי Continental EcoContact 3

משבוע 32 של 2012 ,

360 ליחידה .

קניתי רביעיה .

 

אשמח לשמוע מאנשים שהיה להם נסיון עם הצמיג הזה ,גם לטובה וגם לרעה .

 

תודה :) !

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

תתחדש. שים לב שבהתחלה דיברת (וגם אנחנו) על ContiPremiumConatct 2, ועכשיו אתה מדבר על EcoContact 3.

זה לא צמיג רע, אבל הוא פחות טוב מהראשון, ואמור גם לעלות פחות. 360 זה מחיר סביר, אולי אפשר למצוא ב20-30 ש"ח פחות.

הפרימיום קונטקט עולה בערך 370-400.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קודם כל תיתחדש, אבל זה לא צמיג דומה או קרוב לצמיג שדיברנו עליו, מדובר על צמיג ירוק ובעתיד גם יהיה רועש יותר ואוחז פחות ובקיצור יותר ECO מאשר PREMIUM...

 

בכל מיקרה צמיג אכותי ותהנה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
קודם כל תיתחדש, אבל זה לא צמיג דומה או קרוב לצמיג שדיברנו עליו, מדובר על צמיג ירוק ובעתיד גם יהיה רועש יותר ואוחז פחות ובקיצור יותר ECO מאשר PREMIUM...

 

בכל מיקרה צמיג אכותי ותהנה.

 

 

אה ,

הבנתי ..

קצת מבאס לדעת את זה .. כנראה שהוא לא ידע שאני מדבר על הפרימיום .

ואני לא ידעתי שהוא מרכיב לי את הECO , אבל אחרי שהרכיב ונסעתי כבר ,שהגעתי לחניה ראיתי ..

 

בכל מקרה ,הם בסדר ,מרוצה מהקניה (לבנתיים) .

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

אם 450 ש"ח לצמיג - 4 צמיגים יעלו 1800.

 

זה מחיר סביר לצמיגים של קונטיננטל.

אני שמתי צמיגים באותה מידה להונדה סיוויק של אשתי, 4 ב900 ש"ח של ג'י טי

פורסם
תתחדש. שים לב שבהתחלה דיברת (וגם אנחנו) על ContiPremiumConatct 2, ועכשיו אתה מדבר על EcoContact 3.

זה לא צמיג רע, אבל הוא פחות טוב מהראשון, ואמור גם לעלות פחות. 360 זה מחיר סביר, אולי אפשר למצוא ב20-30 ש"ח פחות.

הפרימיום קונטקט עולה בערך 370-400.

 

הצמיג לא פחות טוב מהראשון. אם אתה טוען שהוא פחות טוב מהראשון תבסס את דבריך בבקשה.

 

באיזה קוד מהירות מדובר? T, H או V? המחירים שונים בהחלט גם באותה מידה (195/65R15).

 

אם קוד המהירות הוא H המחיר הוא זול ב10% מהמחיר הזול ביותר שאני מכיר (395-400).

אם קוד המהירות הוא V המחיר הוא זול ברמה לא הגיונית אלא אם כן אתה בעל הפנצריה- אני מכיר פנצריה בראשל"צ שבשביל לקבל את הצמיג הזה בקוד מהירות V צריכה לשלם 360 ש"ח + מע"מ ולקנות שמניה!

 

ו hwgeek הצמיג לא רק שלא יהיה יותר רועש במשך השנים הוא יהיה בוודאות פחות רועש מהדגם פרימיום , ולגבי האחיזה אתה מדבר על רטוב, על יבש על שניהם? אני אשמח שגם אתה תבסס את דברייך.

 

לדעתי עשית קנייה מעולה, צמיגים יחסית טריים , חברה מעולה ודגם מצוין!!

תהנה מהם ושא ברכה .

פורסם

Popeyes-אתה מיתעלם מחלוקה לקטגוריות של הדגמים של היצרן בעצמו, הצמיג בעל הנוחות, האחיזה ורמת הצמיג בכלליות מבין השניים הינו קונטיפרימיום ושמו כן הוא, האקו הוא נועד ליהיות חסכוני ובעל שחיקה נמוכה יותר ודרגת האחיזה בהתאם- וכן הוא יהיה רועש בעתיד יותר מהפרימיום- אם לא מאמין בדוק בעצמך,גם אני שקלתי את הצמיג ולפי ביקורות הבנתי שאני לא בעניין.

 

אין מה להיתווכח הפרימיום צמיג טוב יותר וגם עולה בהתאם, זה לא אומר שהאקו צמיג לא טוב- פשוט לא מדובר באותה הקטגורייה והוא ישרת נאמנה את בעליו וכמובן שפותח הדיון יכול לישון בשקט כי הוא לא חסך וקנה צמיגים אכותיים.

 

פותח הדיון- תיתחדש ותהנה! יש לך צמיגים טובים ומקסימום בעוד 3~4 שנים תישתדרג שוב-העיקר שתיסע בשלום!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
Popeyes-אתה מיתעלם מחלוקה לקטגוריות של הדגמים של היצרן בעצמו, הצמיג בעל הנוחות, האחיזה ורמת הצמיג בכלליות מבין השניים הינו קונטיפרימיום ושמו כן הוא, האקו הוא נועד ליהיות חסכוני ובעל שחיקה נמוכה יותר ודרגת האחיזה בהתאם- וכן הוא יהיה רועש בעתיד יותר מהפרימיום- אם לא מאמין בדוק בעצמך,גם אני שקלתי את הצמיג ולפי ביקורות הבנתי שאני לא בעניין.

 

אין מה להיתווכח הפרימיום צמיג טוב יותר וגם עולה בהתאם, זה לא אומר שהאקו צמיג לא טוב- פשוט לא מדובר באותה הקטגורייה והוא ישרת נאמנה את בעליו וכמובן שפותח הדיון יכול לישון בשקט כי הוא לא חסך וקנה צמיגים אכותיים.

 

פותח הדיון- תיתחדש ותהנה! יש לך צמיגים טובים ומקסימום בעוד 3~4 שנים תישתדרג שוב-העיקר שתיסע בשלום!.

 

היצרן עושה חלוקה - זה נכון. יחד עם זה הפרימיום באמת אוחז יותר טוב, אבל האקו נוח יותר, הרבה פחות רועש וגם יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מאשר הפרמיום.

לנהג ישראלי ממוצע היתרונות של האקו בולטים יותר וחושבים יותר.

ספק אם נוכל לבדוק ולהרגיש במכוניות כמו שלנו "סטנדרטיות" את ההבדלים באחיזה שבין שני דגמי הצמיגים, שכפי שאמרתי בקרטריון הזה הפרימיום טוב יותר! אבל את העובדה שהנסיעה ברכב תהיה שקטה יותר נוחה יותר והצמיג יחזיק יותר מעמד נרגיש גם נרגיש!!

 

חלילה אני לא רוצה להתווכח ואם מישהו יתעקש אני גם מוכן להעלות את הנתונים שמבססים את דבריי, פשוט מפריע לי שאנשים אומרים דברים ללא ביסוס גם לגבי המחיר וגם לגבי הנתונים היבשים של הצמיגים ובכך כביכול "מבאסים" את פותח השרשור שבאמת עשה קנייה טובה!

 

הכי חשוב, שיהיה חג חנוכה שמח חברים !

פורסם

Popeyes,

נחכה לדיווח של הקונה על "רעשי לוואי בנסיעה" שנשמעים בד"כ כמו לאגר גמור, מה לעשות זה טבעם של צמיגים חסכוניים.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

×
×
  • תוכן חדש...