Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הסאב FREE AIR הטוב ביותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר של כ300$-400$?

מכיוון שהתא מטען ברכב שלי (גטס) קטן, החלטתי שאולי זה יהיה נבון להשתמש בסאב שמתוכן לעבוד IB.

כמו כן עדיף שהסאב לא יתפוס עומק רב במיוחד.

אז מה דעתכם?

אני יודע שהIDMAX יכול לעבוד ככה, אבל נראה לי שהוא גדול יחסית.

פורסם

אם אני לא טועה, הפיתרון שלך אולי נשמע טוב בתיאוריה

אבל במעשי הבאגז שלך גם קטן וגם לא אטום בשביל סאב פריאייר סטנדרטי, שכן הוא אמור להיות בתוך באגז רגיל של איזה 400 ליטר+- בגטס לפי מיטב זיכרוני אפילו אין 300 ליטר שמה, נכון ?

בכל אופן, אם אתה רוצה רעיון:

תיקח שני סאבים שהם לא FREEAIR, ושדורשים נפח של תיבת תהודה גדול, ותן לגאטס בראש :)

אה כן, וזה דיי כרוך באטימה של הבאגז, וכמובן חיזוקים דיי רציניים למגש מאחורה, אבל זה בשביל לחסוך במקום ולנצל את המירב ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

או שפשוט תחפש סאב שדורש תיבה כמה שיותר קטנה (משהו בכיוון של 30 ליטר אטומה) ואת התיבה תבנה בצורה שבה היא תשתלב די טוב עם הצורה של הצד שבגאז' וככה תחסוך המון מקום

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

כסף זה הפרמטר היחיד לקניית סאב

 

נכון שיש לך תקציב אבל השאלה היא לאיזה מגבר אתה הולך לחבר אותו

 

אם אתה לוקח בחשבון את האופציה של לשים תיבה אטומה וקטנה אז תדע שיש סאבים שתיבה קטנה יותר מ 30 ליטר באה מצויין איתם

 

אצלי פעם ה CADENCE BEAST גר לו בתיבה של 18 ליטר (שזה ממש בגודל האריזת קרטון שהסאב בא בתוכה..)

והוא נתן בומים מדוייקים פצצות

 

אז אני בטוח שתוכל לימצא סאבים גם כאלו שלא תיתקע לך אחרכך עם סאב FREE AIR

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למורל יש סאב עם תיבת תהודה פשוט קטנה,תבדוק את העיניין

ואם אתה מעוניין לעשות התקנה מיוחדת, היתי מציע לך להלביש את הסאב על המגש האחורי, ולעטוף את תיבת התהודה מפנים הבאגז, יכול לתת אחלה תמורה..... אבל זה בתנאי שאתה מוכן להשקעה ,

דרך אגב ביקורות קודמות שהיו לסאב היו שהוא דיי חלש, אין לי ניסיון אישי איתו אך קח את זה בחשבון

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סאב פרי אייר לא צריך בגאז' של 400 ליטר. הרבה פעמים 200 (לפעמים אפילו פחות) יספקו. הבעיה היא לשים פריאייר ברכב 5 דלתות שכן קשה יותר להגיע לאטימה מבסדאן. אני במקומך הייתי הולך על סאב שצריך תיבה קטנה.

פורסם

הנפך של התא מטען הוא 254 ליטר.

לגבי מגבר אני עדיין לא סגור, יכול להיות שזה יהיה הJL 500/1 או 250/1 (תלויי בסאב שיבחר).

ובכללי שכנעתם אותי ללכת על סאב שדורש תיבה קטנה.

אילו סאבים יכולים להתאים?

פורסם

ברשותכם אני אנסח את שאלתי מחדש:

אילו סאבים ברמת מחיר של300-400$ מתאימים לעבודה בתיבה קטנה?

חשוב לציין שמה שהכי חשוב לי הוא SQ.

×
×
  • תוכן חדש...