Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור מישהו שלא נסע שם אף פעם, איך זה עובד?

יש גם דמי הרשמה/מנוי וגם תשלום פר נסיעה?

 

אין שום דמי הרשמה, פשוט צריך להרשם.

למי שלא מעוניין להרשם, יש אפשרות להגיע לעמדת תשלום, לתשלום חד פעמי במזומן,

ולחזור לנתיב המהיר ללא כל בעיה.

פורסם
יכל להיות שזה מוגזם, אבל זה המחיר שהם דורשים.

לא מכריחים נהגים להכנס לנתיב, נהגים נכנסים לשם מבחירה,

מי שהמחיר לא מתאים לו יכל לא להכנס ולהמתין כמו כולם בכביש 1 לכיוון מערב בגודש התנועה.

 

 

 

ל'

 

נכון שלא מכריחים אף אחד להכנס לנתיב המהיר אבל בהחלט מכריחים לשלם עבור רכב חדש מיסים שהם מהגבוהים בעולם ומה מקבלים בתמורה ? - ממש לא הרבה.

אם תשימו לב אפשר לראות שבמקום המסלול המהיר והגדר שמפרידה - ניתן היה בקלות להקצות מקום לשני מסלולים נוספים שהיו מקלים מאוד על הפקק , אבל מזה אי אפשר לסחוט כסף מהציבור.

הכביש הינו משאב ציבורי שנועד לרווחת כל הציבור.

מחר יחליטו על תשלום אקסטרה עבור מים ראויים לשתייה שיצאו מהברז ומי שלא ישלם יקבל מים מעופשים .

לפני שיקפוץ מישהו ויגיד שגם באירופה יש כבישי אגרה - זה נכון אבל כמה עולה שם מכונית חדשה וכמה פה (ביחוד כאשר משווים בין מחיר רכב חדש להכנסה הממוצעת).

 

בקיצור - המסלול הזה הוא שלב נוסף בדרך להפיכת ישראל למדינת כל עשיריה וטיקוניה!

פורסם

אם כבר עלה עניין הנתיב המהיר, אני רק שאלה.

אז נעזוב את זה שעשקו אותנו וגנבו לנו נתיב שהיה ציבורי והפך לפרטי או שזה הכביש היחיד בעולם שמוביל משום מקום לשום מקום, למה אין אליו גישה משדה התעופה? :shock:

הנתיב מתחיל בדיוק לפני ההשתלבות של היוצאים משדה התעופה אל כביש 1 (ובאותה הנקודה גם כאן אני תוהה למה הנתיב המהיר מתחיל משהו כמו 5 ק"מ לפני הפקקים הידועים לשמצה שבגללם הנתיב נסלל) ואין כל דרך לעלות עליו בהמשך כי הוא הרי נתיב מהיר.

כשבא איש עסקים מכובד לארץ הוא לא רוצה להיות תקוע במונית 40 דקות בכניסה לת"א, ככה זה עובד בכל העולם. כאן נראה שחלם עבד שעות נוספות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אפשר להשתלב לנתיב המהיר ולצאת מהיציאה השניה של נתב"ג,

מכיוון כביש 40.

אין שם גודש תנועה וזה לדעתי לא מהווה בעיה או הפרעה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני יודע, ואם זו המחשבה שעברה במוחם של מתכנני הכביש אז הם צריכים למצוא עבודה אחרת. זו פשוט טפשות לשמה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לדעתי מה שביצעו הוא התיעלות כלכלית,

כדי לחבר את נתבג"ג לאותו נתיב מהיר יש צורך בהקמת מחלף,

לא ניתן לסלול נתיב שמשתלב ללא מחלף.

המרחק בין מחלף לוד (כביש 40 בחיבור עם כביש 1) עד הכניסה למסלול המהיר הוא 1.5 ק"מ.

בשביל מרחק כזה לא יבנו מחלף.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שום מחלף.

את הכניסה לנתיב המהיר היו צריכים להתחיל באיזור מחלף שפירים שזה ארבעה קילומטרים אחרי הכניסה אליו כיום. ארבעה קילומטרים של כביש מבוזבז וחסר כל הגיון כלכלי או ציבורי.

באופן הזה רכבים שיוצאים מהמחלף של שדה התעופה לכיוון מערב היו יכולים להיכנס אליו ללא כל בעייה וללא שום צורך בביצוע מעקף הזוי שכולל חצייה של כל בן גוריון ויציאה לכביש 40 עם רמזורים ופסי רכבת :roll:

ואני בכלל לא מדבר למה אין תחנת רכבת באיזור המתחם. זה שהיא "בתכנון" לא ממש פותר את הבעייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הפס רכב הוא של רכבת משא,

הקו פעיל בעיקר בשעות הלילה ולא בשעות העומס.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הנתיב המהיר הוא גועל נפש של דבר. הוא באמת מהווה הפקעת נתיב מכלל האוכלוסיה לשם גביית כסף. אבל, וזה אבל גדול, לא על זה מתקומם פותח השרשור, אלא על זה שנכנס לשם בניגוד לכללים החלים וקיבל, ובצדק, את הקנסות החלים על כך. זה כבר די מטומטם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני יודע. בכל הארבע שנים שעברתי שם יום-יום לא נתקעתי במחסום הזה ולו פעם אחת. עדיין, יש פאקן אוטוסטרדה שיוצאת מהשדה תעופה ישירות לכביש 1 ומי שמעוניין לקצר לעצמו את הדרך לתל אביב צריך לעשות עיקוף של 5 קילומטר בלי שום סיבה. מרתיח :evil:

 

איתמר.

 

עריכה: צירפתי מפה וסימנתי את השטח המיותר של הנתיב המהיר.

nativ.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
נכון שלא מכריחים אף אחד להכנס לנתיב המהיר אבל בהחלט מכריחים לשלם עבור רכב חדש מיסים שהם מהגבוהים בעולם ומה מקבלים בתמורה ? - ממש לא הרבה.

אם תשימו לב אפשר לראות שבמקום המסלול המהיר והגדר שמפרידה - ניתן היה בקלות להקצות מקום לשני מסלולים נוספים שהיו מקלים מאוד על הפקק , אבל מזה אי אפשר לסחוט כסף מהציבור.

הכביש הינו משאב ציבורי שנועד לרווחת כל הציבור.

מחר יחליטו על תשלום אקסטרה עבור מים ראויים לשתייה שיצאו מהברז ומי שלא ישלם יקבל מים מעופשים .

לפני שיקפוץ מישהו ויגיד שגם באירופה יש כבישי אגרה - זה נכון אבל כמה עולה שם מכונית חדשה וכמה פה (ביחוד כאשר משווים בין מחיר רכב חדש להכנסה הממוצעת).

 

בקיצור - המסלול הזה הוא שלב נוסף בדרך להפיכת ישראל למדינת כל עשיריה וטיקוניה!

2 נתיבים שהצעת לא היו מקלים בכלום על הפקק,

לפני 20 שנה היו שם 2 נתיבים והיה פקק, עכשיו יש 3 וחצי ועוד אחד בתשלום ועדיין יש פקק.

הדרך לפתור את הפקק זה לבנות דרכים חלופיות (דוגמא - כביש 431 שחסך את הפקק שהתחיל עוד לפני מתקן אדם ב443 בדרך למודיעין).

או רחמנא ליצלן תחבורה ציבורית.

מעבר לכך, רעיון של קארפול, נסיעות משותפות היו מצמצמות את הפקק, אבל כמעט אף אחד לא נוסע עם מישהו אחר.

כשאני נוסע לתל אביב ולצערי אני צריך מדי פעם, אני מנסה לתזמן שעות לא עמוסות ואם הן כבר עמוסות אז לנסות ברכבת.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

מה המהירות המותרת בנתיב המהיר?

:idea:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ע"פי האתר של הנתיב המהיר, המהירות זהה לזו שבאותו מקטע בכביש 1 עצמו. בכל מקרה אתה מוגבל ל 100-103 קמ"ש אמיתיים אם נתקעת מאחורי אוטובוס תיירותי.

×
×
  • תוכן חדש...