Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

לפני כשבוע קיבלתי את הקיה החדשה (אוטומט 1400 סמ"ק EX),

ואני חייב לומר שאני קצת בהלם מצריכת הדלק.

היו לי כבר הרבה רכבים בחיים, אבל זלילה כזאת של דלק טרם ראיתי.

 

אומנם הרכב ממש חדש, אבל יוצא לי פחות מ - 7 קילומטר לליטר בנהיגה עירונית.

מד הדלק ממש צונח לנגד עיניי.

כמה זה כבר ישתפר בהמשך ?

 

הרכב הקודם היה פאביה ידנית, ובסגנון נהיגה זהה היה יוצא לי בנסיעה עירונית בין 12 ל-13 ק"מ לליטר.

 

האם עוד מישהו נתקל בתופעה הזו בקיה ריו?

 

אשמח מאד לשמוע מה דעתכם.

 

חוץ מעניין הדלק, הרכב ממש נוח ומפנק,

אבל אני די מפחד שאכלתי אותה עם הקניה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הריו לפי מה שמדווחים אכן לא הכי חסכונית,וזה הגיוני מנוע 1.4 עם גיר 4 הילוכים לא הדיוק מתכון לרכב חיסכוני,תוסיף לזה נסיעה עירונית.

כמו כן,תחכה לסיום ההרצה,הצריכה שיוצאת לך זה מחישוב ידני או על סמך המחשב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחח איך נפלתי במנהרת הזמן,יוסי אתה אשם.:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הנושא נפתח ב2012 רוב הסיכויים שהוא כבר הבין שמקיה ריו הוא לא יעשה אילת הלוך חזור על מיכל אחד.

 

לא על אוטומטית... אבל כן על ידנית. מנסיון. :-D

 

אשקלון לאילת וחזרה. יצאתי מאשקלון עם טנק מלא, הגעתי עם יותר מחצי טנק, ומד הקילומטרים עד ריק הציג שיש לי מספיק לכל הנסיעה חזרה. גם נסעתי קצת בתוך אילת. תדלקתי ביציאה מאילת בשביל לנצל את המחירים הנמוכים יותר לפחות לתדלוק אחד.

 

כל זה עם ארוסתי ושני ההורים השמנים מאוד שלי, עם בגאז מלא עד הסוף במטען, כולל צידנית (תאשימו את ההורים שלי שלוקחים אוכל לדרך. איתם זה גם לוקח 5 שעות+ בגלל עצירות בדרך)

 

עוד שבועיים עושים את כל המסע הזה שוב. :-D

עריכה אחרונה על ידי Yanlin
פורסם

הריו 1.2 ידנית שלי הפתיעה לטובה!

נסיעה מכרמיאל ללוד וחזרה (דרך צומת המוביל-יקנעם-כביש 6) : הרבה פקקים ונסיעה במהירות שלילה בקטעים הפתוחים - 17.4 ק"מ/ל.

המחשב רשם 18.2 ק"מ/ל.

אני בטוח שנסיעה במהירות 100 קמ"ש הריו יכלה לגרד 20 בשקט.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

בחודש שעבר נסעתי עם הריו פעמיים למילואים בחרמון,

 

נסיעה ראשונה:

כפ"ס-חרמון וחזרה עד 3 נוסעים ומעט ציוד: 16.57 ק"מ/ליטר, שזה 6.03ליטר/100 ק"מ.

 

נסיעה שנייה:

כפ"ס-חרמון וחזרה עם 5 אנשים והמון ציוד (הסתיימו המילואים): 15.75 ק"מ/ליטר, שזה 6.35ליטר/100 ק"מ.

מנוולים גם ביקשו מזגן כל הנסיעה...

 

כל נסיעת הלוך-חזור צרכה בסביבות 3/4 מיכל, הראשונה קצת פחות והשנייה קצת יותר.

 

הפתיעו אותי לטובה נתוני הצריכה, לא ציפיתי שכאשר הרכב כבד מציוד ונוסעים הצריכה עדיין תהיה טובה משום שעל הנייר, צימוד של המשקל העצמי של הרכב והמנוע הלא-חזק יובילו לצריכה משמעותית פחות טובה ממה שאני רגיל, שהיא סביבות 17 ק"מ/ליטר.

 

בקיצור, היה תענוג.

×
×
  • תוכן חדש...