Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף לקנות בהתייחס ל:

1. רמת/איכות הנהיגה (במצב רגיל 60-110 קמ"ש..)

2. צריכת דלק

3. טיפולים/בלאי.

 

* בהנחה שאני עושה 20,000 ק"מ בשנה הרוב בנהיגה בכבישים בין עירוניים (כביש 5/איילון)..(פקקים...).

 

א. פיגו 106 XS אוטומטית 1600 1997 100,000 ק"מ.

ב. מיצובישי קולט 1600 אוטומטית 1995 120,000 ק"מ.

 

דעתכם המלומדת... / ניסיונכם,

תודה מראש.

פורסם

נראה לי שאני חולם



אתה באמת רוצה לקנות 106 אוטומטית ? הרגת את האוטו !

אם אתה רוצה להנות מהרכב הזה תקנה אותו ידני, התיבה האוטומטית לא מומלצת בכלל

פורסם

מה יש לאוטומטית? (אילו בעיות.?)

בהנחה שאני לא מחפש ביצועים מרשימים..בטח שלא על הנייר.

אני מתכוון לרכוש את האוטו ..לנסיעה רגילה..באזור המרכז ואני צריך שהוא יתנהג בצורה סבירה..

אני מעדיף אותו פחות ספורטיבי אבל נוח (מבחינת גיר אוטומט..)

השאלה היא כמה פחות ספורטיבי זה ??.. האם הוא יהיה עגלה???

דעתך?...

תודה

פורסם

דבר ראשון מדובר על שני רכבים שונים לגמרי, מקבוצות שונות....

 

לא יודע אם הייתי לוקח אף אחד מהם, כי ה106 רכב בעייתי מבחינת אמינות במיוחד עם התיבה האוטומטית הנוראית.

לעומת זאת הקולט רכב שבדרך כלל קרעו אותו במחשבה שהוא רכב ספורטיבי ולא שווה להכנס לזה.

 

אני הייתי הולך על משפחתית יפנית אוטומטית , ואולי אפילו משקיע ומחפש 5 דלתות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

1. בעיות אמינות עם התיבה האוטומטית ... אילו בעיות?? דוגמאות??? ..

2. לגבי הקולט - קראתי בכמה מודעות שהיא זוללת דלק - זה נכון ? ואם מישהו עונה שכן...אז באיזה יחס???

פורסם
1. בעיות אמינות עם התיבה האוטומטית ... אילו בעיות?? דוגמאות??? ..

2. לגבי הקולט - קראתי בכמה מודעות שהיא זוללת דלק - זה נכון ? ואם מישהו עונה שכן...אז באיזה יחס???

1. מיקום לא טוב של הרדיאטור שאחראי לקירור הגיר, גורם לגיר האוטומטי לשפוך באזור ה90-100 אלף ק"מ.

בשיפוץ כבר מזיזים אותו למקום אחר.

 

2.היתה לנו סופר לנסר , עשתה איזה 1:9 בתור חדשה. אז כמשומשת בת 10 אין לדעת....

 

דרך אגב, אם המיצובישי על 120K , אז אולי כבר עברה שיפוץ גיר

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דרך אגב, אם המיצובישי על 120K , אז אולי כבר עברה שיפוץ גיר

ומצד שני, אולי עדיין לא, וזה מעמיד אותו בסיכון לא מבוטל

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

106 אוטומטית - ע ג ל ה!

 

לא מומלץ!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אז לא לקנות 106 אוטומטית וגם לא מציבושי קולט.

הצעות אחרות (באותו סגנון?)

 

ד"א:

איך ה - 106 (1600) עם התיבה הידנית ?

פורסם

מיצובישי קולט ברור!!!!!!!!!!!!!!

תן קיק דאון בקולט ותן ב106 ותרגיש ...

 

לך על הקולט הוא יותר רחב יותר שובב והרבה יותר נעים בנסיעה!

 

נ.ב. נסה למצוא רכב לא מצעיר שהרגיש מייקל שומאכר :-D

×
×
  • תוכן חדש...