Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עד 30000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחבר בעל ניסיון, מ ל א תקלות......!!!!! אולי זה רק אצלו, אבל הוא כבר החליף כמעט את כל האוטו...:mm_nah:

בתחום האירופאיות נסה ללכת על סיאט איביזה , פיגו 306 וכדומה.... יותר עדיף...:wink:

פורסם
מה לגבי היפניות?

מאזדה לנטיס F וכאלה?

זה כבר יותר טוב, אך הלנטיס F הינה מחוץ לתקציב.

 

חפש לך איזו סובארו, או ניסן סאני.

 

ארופיות תוכל לקנות חדשות יותר, גם אם הן יבקרו טיפה יותר במוסכים:

 

פיג'ו 306, סיטרואן ZX או רנו 19 יכולות להיות בחירה לא רעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני כבר ממש התלהבתי מהמריאה,

כי ראיתי המחירים שלהם ממש זולים לדגמים יחסית חדשים (98,99)

 

אל תגע במריאה רכב מאוד בעייתי

אתה תבלה יותר זמן במוסך מאשר על הכביש.

פורסם

המריאה מרווחת יפה וחדשה (יחסית לתקציב).

 

היו לא מעט דיונים במסגרת הפורום ביחס למריאה/בראבו/בראבה וענין התקלות עולה לא פעם. יחד עם זאת היו ויש מריאות שמשום מה לא נוטות להתקלקל יותר מאירופאיות אחרות (פז'ו,רנו,סיטרואן) ואולי אף פחות.

 

אם אתה מוכן לקחת צ'אנס בעניין האמינות או שיש לך מי שיתקן בזול תקבל המון אוטו חדש יחסית במעט מאד כסף.

 

אם האמינות חשובה לך,נסה למצוא ניסאן סאני שמורה,רכב אמין מאין כמוהו,לטעמי גם יפה וגם הוא נותן תמורה מצויינת לכספך

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תודה רבה,

 

אני באמת ארד מהפיאט

 

עד איזה שנה אני יכול להגיע עם הניסאן סאני עם התקציב הזה?

ועוד משהו קטן: למישהו יש תמונה של הסאני כי אין לי מושג איך הם נראות

×
×
  • תוכן חדש...