Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי טויוטה קורולה משנת 2008, כבר במשך כשנה נשמעים צלצולים במנוע כאשר אני מאיץ והסלד עומד על 2500-3000.

שמתי לב שכאשר המזגן פועל התופעה מתגברת ושומעים צלצולים פעמים רבות יותר.

התופעה מתרחשת לסירוגין, כלומר יכולים להופיע צלצולים בנסיעה ואז שבוע אין שום צלצולים ואז שוב.

במוסך שמעו את הצלצולים ואמרו לי שזה כנראה נובע מדלק לא איכותי, ניסיתי בערך כל תחנת דלק אפשרית בעיר והצלצולים לא נעלמו.

בנוסף אמרו לי במוסך שלא יכול להיות פיח במנוע שהוא יחסית חדש ואין טעם אפילו לבדוק זאת - מדובר במוסך מורשה של טויוטה.

הרכב עבר נכון להיום כ 104000 ק"מ.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה מראש על העזרה!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב עבר טיפול ב 90000 לפני כחודשיים - שלושה, לפי ידיעתי הפלאגים הוחלפו בטיפול הזה

אך הבעיה הייתה עוד הרבה לפני אולי הופיעה בסביבות ה 70000.

פורסם

במוסך אמרו לי שאין סיכוי שישנה בכלל בעיה כלשהי ברכב והצלצולים נובעים אך ורק מדלק שהוא לא איכותי אבל אין סיכוי שזאת הבעיה אם עברתי על כל תחנה אפשרית של כל החברות בעיר ועדיין לא היה שום הבדל.

 

מה הסיכויי שהם הבעיה? אני לא כלכך מבין אז לכן אני שואל בצורה כזאת.

על מה הם משפעים?

ומה העלות אם יהיה צורך להחליף, כמו שכבר הזכרתי מדובר בקורולה 2008 עם תיבה רובוטית.

פורסם

צלצולים במנוע נגרמים לרוב משריפה מוקדמת של הדלק מה שמכונה "דטונציה"

 

שריפה מוקדמת של דלק יכולה להיות או מדלק בעל אוקטן נמוך -לא איכותי או ממערכת הצתה ששורפת את הדלק לא בתזמון נכון

 

 

לכן תעמוד על כך שיבדקו את מערכת ההצתה או שיבדקן את מחשב הרכב אם נותן את הפקודות בזמן ולא יאשימו את סוג הדלק !!!

 

(קנה תמיד מתחנות מוכרות סתם עצה טובה)

פורסם

אלה הבעיות היחידות שיכולות להיות? יש קשר כלשהו למזגן? כי אמרתי שכשהמזגן דלוק הצלצולים חוזרים פעמים רבות יותר אך בכל מקרה לא תמיד.

 

בעיה במערכת ההצתה יכולה לנבוע מחוטי הצתה לא תקינים?

 

אני מתדלק קבוע בתחנות דלק של "פז".

פורסם

טוב שאתה מתדלק בפז ואין שום בעיה אם תעבור לטן או סדש ...

 

כשהמזגן עובד הוא דורש יותר כח מהמנוע מה שמצריך תערובת עשירה של יותר בנזין בתערובת

 

אצלך הבעיה שבנזין נשרף מהר מממה שדרוש

 

לרוב זה בעיות של תזמון הצתה - מחשב

 

או בעיות מכניות של הצתה קרי פלאגים - הוחלפו (בתקווה ששמו שם מקוריים בלבד!!!)

 

חוטי הצתה סלילי הצתה ועוד חלקים במערכת ההצתה שלא פועלים כראוי וגורמים לשריפה מוקדמת של הדלק

 

ניסת לחבר את הרכב לסורק תקלות מקצועי ממוחשב ?

פורסם

נסה למשך 2-4 מיכלים לתדלק אוקטן 98 ותראה אם יש הבדל.

המזגן יוצר עומס על המנוע, לכן אולי כשהרכב מתאמץ יותר, הרעש מורגש יותר.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
נסה למשך 2-4 מיכלים לתדלק אוקטן 98 ותראה אם יש הבדל.

המזגן יוצר עומס על המנוע, לכן אולי כשהרכב מתאמץ יותר, הרעש מורגש יותר.

 

עודד.

 

לא נראה לי שלתדלק באוקטן 98 יפתור את הבעיה, זו רק דרך לעקוף אותה לא ככה?

 

אני אישית לא ניסיתי לחבר, אבל בגדול במוסך הם יכולים לבדוק את כל זה נכון?

 

בקרוב אקח את האוטו לטיפול ושם אני להם לבדוק את כל אלה.

השאלה כרגע מה בדיוק להגיד להם לעשות/לבדוק?

פורסם

אם היצרן אומר שמספיק אוקטן 95 אז המנוע צריך לעבוד חלק ב 95

 

תגיד להם שיבדקו מערכת הצתה ומחשב של הרכב אם נותן הוראת ניצוץ בעיתוי נכון

כי אין סיבה שיהיו לך צלצולים !

פורסם

לכל העונים

 

ברכב הזה אין חוטי הצתה לאיפשר לעשות כיון שסתומים כי הם הידראוליים.

 

התופעה ידוע רק כשאיכות הדלק היא לא גבוה.

פורסם

לא ייתכן שאיכות הדלק ירודה, כבר אמרתי שניסיתי לתדלק בהרבה מאוד תחנות דלק ובכולם הייתה אותה התופעה.

אז אני לא חושב שבכל התחנות יש איכות דלק ירודה.

אולי יש בעיה אחרת?


×
×
  • תוכן חדש...