Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 400000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-400000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

149 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-400000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי TT 225 קופה/רודסטר
    • אלפא 166 3.2
    • ב.מ.וו 330 או 330 קופה או 325 קבריולה
    • ב.מ.וו 520
    • ב.מ.וו Z4 3.0
    • וולבו S80 T6
      0
    • יגואר S-TYPE 3.0
    • מרצדס C320
    • מרצדס SLK 200K
    • סאאב 9-5 ארו 2.3


פוסטים מומלצים

פורסם

הסקרים הבאים כוללים מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד כמה עשרות אלפי שקלים, כך שלא תמיד האפשרויות יעלו בדיוק את סכום הכסף שבכותרת. הדגמים המוצגים כאן הם ברמת הגימור הגבוהה ביותר הנכנסת לתקציב (לרוב זו רמת הגימור הבסיסית או קצת מעליה - במכוניות ברמות המחיר האלו עלויות שידרוג רמת הגימור יכולות להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים).

 

והנה הסקר התשיעי:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד

 

 

אילו היו לך כ- 400000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. אאודי TT 225 קופה/רודסטר

 

tt20.jpg

 

ב. אלפא 166 3.2

 

166.jpg

 

ג. ב.מ.וו 330 או 330 קופה או 325 קבריולה

330coupe.jpg

 

ד. ב.מ.וו 520

 

520.jpg

 

ה. ב.מ.וו Z4 3.0

 

z430.jpg

 

ו. וולבו S80 T6

 

S80t6.jpg

 

ז. יגואר S-TYPE 3.0

stype4.jpg

 

ח. מרצדס C320

 

c320.jpg

 

ט. מרצדס SLK 200K

 

slk200k.jpg

 

י. סאאב 9-5 ארו 2.3

saab95aero.JPG

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התלבטות בין 330 סדאן לבין Z4.

כנראה שה-Z4 תהיה הבחירה בסופו של דבר.

 

הסאאב קורצת גם כן, אבל לעומת הבאווריות היא מציעה הרבה פחות לטעמי.

ה-SLK יפה אבל לא ממש אופה עם המנוע הזה.

האלפא מעניינת, אבל היא מפסידה ל-156 הזולה יותר.

אודי, יגואר, וולבו וכל השאר פשוט לא מעניינות מספיק.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

גם אני התלבטתי בין ה-B.M.W סידרה 3 ל-Z4 אבל בסוף החלטתי לבחור

ב-Z4. ל-Z4 יש יותר כוח מנוע,והיא הרבה יותר מיוחדת מסידרה 3!

פורסם

לבסוף בחרתי בZ4 רק משום שבא לי על מכונית "טו-סיטר" אבל בלי מנוע 4 ציל' ובלי הגדשה כלשהי.

 

ד"א כמה עולה הTT 3.2?

אם היא גם כן בטווח המחירים הנ"ל אז אני מעדיף אותה (אחח... הפטנטים של קווטרו ומצמד כפול).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

בחרתי ביגואר s-type מכונית סלון אמיתית שברגע שאתה רואה אותה כל השערות שלך סומרות.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

התלבטתי בעיקר בין ה520 לSLK, בסוף המרצדס זכתה (אם כי אינני בטוח איזה מהן הייתי לבטח רוכש במציאות. זה מסוג ההחלטות שאתה משנה את דעתך בכל חודש:-D).

פורסם

הסקר היחידי שלא התבלטתי בו.

 

את הסאאב, אלפא, סדרה 3, סדרה 5, יגואר, וולבו, והמרצדס320 ישר פסלתי. אלו מכוניות יוקרה \ מנהלים לא בשבילי ולא בשביל הנהג. מבין הרודסטרים בחרתי בZ4, מהנה (הכי חשוב), חזקה, ועיצוב הכי מושך.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אני קצת לא מבין את ההתלבטויות שלכם. חלקכם הגדול כותב שהוא מתלבט בין איזו מכונית סאלון לבין רודסטר. נשמע קצת מוזר.

 

סדרה 5 או SLK? מי עושה מין כזאת התלבטות?

330 או Z4? כן, יש להן מנוע זהה, אבל כל אחת פונה לפלח שוק שונה לגמרי...

 

התלבטויות הרבה יותר נורמליות הן בין ה-SLK ל-Z4 ול-TT. או בין ה-520 לוולבו וליגואר, נניח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני קצת לא מבין את ההתלבטויות שלכם. חלקכם הגדול כותב שהוא מתלבט בין איזו מכונית סאלון לבין רודסטר. נשמע קצת מוזר.

 

סדרה 5 או SLK? מי עושה מין כזאת התלבטות?

330 או Z4? כן, יש להן מנוע זהה, אבל כל אחת פונה לפלח שוק שונה לגמרי...

 

התלבטויות הרבה יותר נורמליות הן בין ה-SLK ל-Z4 ול-TT. או בין ה-520 לוולבו וליגואר, נניח.

 

רוני

אני :-), התלבטות של הלב לבין השכל, הפעם הלב ניצח:rolleyes:

פורסם

יו זה כזה נמאס שבכל סקר יש מכונית שנותת נוק אווט לכולם וככה אין אף סקר מרתק. לא זכור לי סקר שההפרשים בין הראשונה לשניה היו כ-5 קולות.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
הלב אומר Z4

השכל אומר Z4

הכוסיות אומרות Z4

טופ גיר אומרים Z4

אני אומר Z4

 

דניאל.

1. חבל שהכוסיות בורחות בזעקות אימה מהעיצוב של הZ4 :mm_cry:

 

2. תמיד ניתן לסתור דעה של מגזין ע"י דעה של מגזין אחר (אגב בTG רק האמונד היה בדעה שכדאי Z4 על המתחרות). אולי זה מחזק אבל דעתם לא קובעת.

 

3. זכותך לבחור במה שאתה רוצה וע"פ הקריטריונים שלך ואני מאחל לך שתוכל לממש את בחירתך.

פורסם

לי הייתה התלבטות בין שלוש הגרמניות

שלוש הספורטיביות

 

וכמו שמצמץ התאים את דעתו למה שהיה כתבו כאן בפורום שלקוחות בי.אמ.וו ומרצדס מתחלפים בניהם ורק אודי נישארים

 

אז גם אני החלטתי להתאים את עצמי למשפט הזה וכמו שבחרתי בסקר הקודם אודי

אז גם הפעם משהו משך אותי אליה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני התלבטתי בין מרצדס C320, הרכב ברמה הכי גבוהה מבין האפשרויות, לבין ב.מ.וו 330 קופה.

בסוף בחרתי בב.מ.וו. שילוב של עיצוב ספורטיבי ופרקטי.

 

 

1. חבל שהכוסיות בורחות בזעקות אימה מהעיצוב של הZ4 :mm_cry:

 

זה בציניות?


×
×
  • תוכן חדש...