Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 400000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-400000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

149 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-400000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי TT 225 קופה/רודסטר
    • אלפא 166 3.2
    • ב.מ.וו 330 או 330 קופה או 325 קבריולה
    • ב.מ.וו 520
    • ב.מ.וו Z4 3.0
    • וולבו S80 T6
      0
    • יגואר S-TYPE 3.0
    • מרצדס C320
    • מרצדס SLK 200K
    • סאאב 9-5 ארו 2.3


פוסטים מומלצים

פורסם

אני באמת לא מבין את רב הבחירות כאן.

הרי אף אחד כאן, שנניח היה לו 400 אלף ש"ח להוציא על מכונית, לא היה מוציא אותם על רודסטר(אלא אם זו מכונית שניה\שלישית בבית).

בחירה הגיונית הרבה יותר היא הב.מ.וו סדרה 5, או היגואר S TYPE(למרות שאינני חובב יגואר).

ולכן בחירתי היא הב.מ.וו 520.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני באמת לא מבין את רב הבחירות כאן.

הרי אף אחד כאן, שנניח היה לו 400 אלף ש"ח להוציא על מכונית, לא היה מוציא אותם על רודסטר(אלא אם זו מכונית שניה\שלישית בבית).

בחירה הגיונית הרבה יותר היא הב.מ.וו סדרה 5, או היגואר S TYPE(למרות שאינני חובב יגואר).

ולכן בחירתי היא הב.מ.וו 520.

לכן שואלים אם זה מכונית חלומות.....לא שואלים איזה מכונית הייתה לוקח למשפחה. ובגלל זה הרוב היו לוקחים רודסטר.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
אני התלבטתי בין מרצדס C320, הרכב ברמה הכי גבוהה מבין האפשרויות, לבין ב.מ.וו 330 קופה.

בסוף בחרתי בב.מ.וו. שילוב של עיצוב ספורטיבי ופרקטי.

 

 

1. חבל שהכוסיות בורחות בזעקות אימה מהעיצוב של הZ4 :mm_cry:

 

זה בציניות?

זה יכול להאמר גם בציניות, התוצאה היא אותה תוצאה :?:wink:.

 

בוא נגיד כך...Z4 זה לא אוטו שהייתי בא איתו לדייט להרשים בחורה כוסית איכותית. הרכב הזה פשוט אומר שאתה מחפש תשומת לב, סמל וכו' (והעובדה שהרכב הזה פשוט לא יפה מחזק את הדעה הזו). לכן אם אתה מחפש כוסית איכותית ולא ילדות קטנות ופרחות שמחפשות כספומט שיתחתן עימן אתה לא תבוא לדייט עם רכב שכזה.

 

שלא תבין אותי לא נכון, אני חולה על הZ4 (ומודע לטיבה ולרוב גם בפורום מדבר בשבחה) אבל בקטע של בחורות הרכב הזה נופל כי הוא משדר תוכן שלילי.

פורסם
אני באמת לא מבין את רב הבחירות כאן.

הרי אף אחד כאן, שנניח היה לו 400 אלף ש"ח להוציא על מכונית, לא היה מוציא אותם על רודסטר(אלא אם זו מכונית שניה\שלישית בבית).

בחירה הגיונית הרבה יותר היא הב.מ.וו סדרה 5, או היגואר S TYPE(למרות שאינני חובב יגואר).

ולכן בחירתי היא הב.מ.וו 520.

למה לא מבין?

 

אם לבן אדם יש כסף, אין משפחה עם ילדים מקסימום אשה או חברה, אז למה הבחירה לא יכולה להיות הגיונית. זה הכי הגיוני שאפשר אם אין לך צורך במושב האחורי ובאגאז' גדול.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
למה לא מבין?

 

אם לבן אדם יש כסף, אין משפחה עם ילדים מקסימום אשה או חברה, אז למה הבחירה לא יכולה להיות הגיונית. זה הכי הגיוני שאפשר אם אין לך צורך במושב האחורי ובאגאז' גדול.

רווק תמיד זקוק למושב האחורי 8)

פורסם

האמת שאני לא מבין את מה שאתה אומר...

Z4 אוטו לא יפה?

איך הוא יכול לשדר משהו שלילי? אין לי מושג.

וגם לא נראה לי שיש פה הרבה אנשים שמחפשים אוטו כדי להרשים בחורות.

פורסם

החירה לא הגיונית בגלל המון סיבות, הנה חלקן:

 

1.למכונית רודסטר אין בגאז' מספק לאכסן בו תיקים, אפילו לא מזוודה נורמלית.

2.הביטוח של מכונית רודסטר גבוה הרבה יותר ממחיר מכונית סלון כלשהי(במחיר דומה).

3.הערך של רודסטר יורד הרבה יותר מהר.

 

כמו כן מכונית סלון כמו הב.מ.וו תספק הרבה מאוד פאן, ובנוסף לכל תוסיף איבזור רב, נוחות מצויינת, ושוב, התנהגות כביש לא פחות ממעולה.

ולכן, שוב, בחירה כזו נראית לי לא הגיונית.

פורסם

בדרך כלל בכל הסקרים הייתי מצביע מבלי לחשוב פעמיים.

פה השקעתי של רגע של מחשבה קלה, המחשבה עדיין רבה עם עצמה אבל הלב אמר "Z" ....אז הלכתי איתו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
האמת שאני לא מבין את מה שאתה אומר...

Z4 אוטו לא יפה?

איך הוא יכול לשדר משהו שלילי? אין לי מושג.

שאלת לגבי הבחורות ועניתי לך. לעניין היופי לדעתי הZ4 היא לא מכונית יפה אבל יש לה המון סקס אפיל והיא מאד סקסית ומושכת.

פורסם

התחלתי בהתלבטות בין ה-Z4 לבין ה-330CI....

 

חשבתי עוד שניה אחת ומהר מאוד חזרתי ללב:

 

330 קופה, בלי פשרות ובלי לחשוב יותר מדי.

 

מנוע מדהים, המון כוח, הנאה עד אין סוף ממכונית מפוארת , מפנקת וכל-כך ספורטיבית ומדהימה.

פורסם
החירה לא הגיונית בגלל המון סיבות, הנה חלקן:

 

1.למכונית רודסטר אין בגאז' מספק לאכסן בו תיקים, אפילו לא מזוודה נורמלית.

2.הביטוח של מכונית רודסטר גבוה הרבה יותר ממחיר מכונית סלון כלשהי(במחיר דומה).

3.הערך של רודסטר יורד הרבה יותר מהר.

 

כמו כן מכונית סלון כמו הב.מ.וו תספק הרבה מאוד פאן, ובנוסף לכל תוסיף איבזור רב, נוחות מצויינת, ושוב, התנהגות כביש לא פחות ממעולה.

ולכן, שוב, בחירה כזו נראית לי לא הגיונית.

1. לא ממש קשור , בדר"כ תא המטען שלך ריק , חוץ מזה, שאלה יהיו הבעיות שלי.

2. לא בטוח בכלל, לא בטווח מחירים האלה, אולי שהרכבים ישנים יותר.

3. אני שואל , למה להוציא 400K על אוטו ? אפשר לקנות רנו קונגו ליום יום (ים של מזוודות אפשר להכניס שם) ולהשקיע באיזה פק"מ קטלני ששומר יופי יופי על הערך .

אני עונה ... כי אפשר, לא במקרה שלנו , אבל אם היה אפשר אז כן, קונים כי אפשר.

פורסם

Z4..(למרות שעברו לי בראש גם הSLK והTT)

 

הנעה אחורית,גג נפתח,ועדר גדול של סוסים גרמנים.

מה עוד בנאדם יכול לבקש? :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
בחרתי ביגואר s-type מכונית סלון אמיתית שברגע שאתה רואה אותה כל השערות שלך סומרות.
תנסה את סדרה 5 החדשה של ב.מ.וו ותודיע לי איך הלך...

 

בנוסף הבחירה שלי היא ה 330

ואני יסביר לכם למה, כי אני שונא לנסוע לבד וגם 2 אנשים באוטו זה לא הכי סבבה

אבל 3 4 אנשים זה הדבר גם צחוקים, גם כיף ואחלה פוזה.

בנוסף זהוא רכב חזק, יפה, מפנק, איכותי, ומה עוד בן אדם צריך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אם היו לי 400000 אלף שקל להשקיע ברכב בשבילי, הייתי קונה S2000 (כן אני יודע שהיא הייתה בסקר הקודם, אבל זה לא משנה לי כ"כ).

אני מעדיף את ה-S2000 על ה-Z4, וכן, אם היו לי 400000 לרכוש מכונית בשבילי הייתי קונה S2000.

 

לגבי הסקר הזה - Z4 (רק בגלל שאין S2000).

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

רווקים (מעניינים) לא חייבים מושב אחורי, אפשר להיות יותר יצרתיים.

 

גם הבת של דיפלומט מאנגליה תתלהב מהאוטו הזה, לא יעזור הוא פשוט מושך. האוטו מ-ד-ה-י-ם ביופיו ותו לא.

 

בחורה שמקבלת עליך רושם לפי האוטו - היא לא בחורה איכותית. (אלא אם כן היא יודעת מה זה קמשאפט חם {מין מבחן קבלה כזה}).

 

השכל והלב שלי אמרו Z4 לא רק בגלל היופי אלא גם בגלל הניהוג באוטו הזה (כמובן לפי שמועות וכתבות).

 

מי שאמר שZ4 מאבדת את הערך שלה מהר :| אתה פשוט איש מוזר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...