Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמסונג I9000


erga25
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי סמסונג I9000. הוא כבה לבד ומראה שהסוללה ריקה, כאשר לפני שכבה הסוללה היתה מלאה (לפעמים אפילו מלאה לגמרי).

ראיתי באינטרנט שיש עדכון גירסה, אך היא באנגלית. האפ יש עדכון גירסה בעברית?

 

תודנ מראש ושבת שלום.

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

עדכון גרסה/רום/קרנל לא בטוח יעזור לך במקרה הזה.

 

נסה לעשות קליברציה לסוללה.

באותו טלפון בדיוק, הבטריה שלי הלכה לעזעזל לפני שבוע בערך. במטען זה מראה 100% ושמנתקים הסוללה יורדת ל-0% (גם אחרי שעות של הטענה).

במקרה שלי גם קליברציה לא עזרה והחלפתי את הסוללה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

עדכון גרסה עוזר לפעמים מניסיון, שווה לנסות.

מכיוון שהמכשיר הזה כלכך ישן אני ממליץ לעדכן לגרסאות של רשתות הסלולאר ולא לגרסאות החדשות 4.0/4.1/4.2 וכו'.

הגרסאות החדשות לא מתאימות למכשיר הזה מניסיון.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
עדכון גרסה עוזר לפעמים מניסיון, שווה לנסות.

מכיוון שהמכשיר הזה כלכך ישן אני ממליץ לעדכן לגרסאות של רשתות הסלולאר ולא לגרסאות החדשות 4.0/4.1/4.2 וכו'.

הגרסאות החדשות לא מתאימות למכשיר הזה מניסיון.

דווקא הרומים של רשתות הסלולר על הפנים. כבדים ולא מנצלים את המכשיר כמו שצריך.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
עדכון גרסה עוזר לפעמים מניסיון, שווה לנסות.

מכיוון שהמכשיר הזה כלכך ישן אני ממליץ לעדכן לגרסאות של רשתות הסלולאר ולא לגרסאות החדשות 4.0/4.1/4.2 וכו'.

הגרסאות החדשות לא מתאימות למכשיר הזה מניסיון.

דווקא מה שעובד הכי טוב על sgs שיש לי בבית זה cm10 4.1.2

 

4.2 ייצא רק עוד שנה - זה ההסכם של גוגל עם היצרניות הגדולות, להוציא גירסה חדשה פעם בשנה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תעשה קליברציה לסוללה.

אני מאמין שאתם מבינים אנגלית אז ככה:

1.Turn your phone on and charge it for 8 hours or more.

2.Unplug the charger.

3.Turn your phone off and charge it for one hour.

4.Unplug the charger.

5.Turn on the phone and wait 2 minutes.

6.Turn your phone off and charge it for one hour.

7.Unplug, turn it on and use as normal. Your battery life should now be a lot better.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

האם הבעייה של כיבוי הנייד , למרות שעשיתי קלברזציה מלאה לסוללה עדין קיימת מעידה על בעייה בסוללה ? .

 

מה שקורה לפעמים הטלפון כבה ללא שום סיבה שנראית לעין , מדליקים אותו ורואים שהסוללה ריקה , למרות שהיא מלאה וכך חוזר חלילה .

 

 

 

באם כן , ראיתי סוללה שרשום שהיא מקורית מ - Ebay כולל משלוח לארץ ב- 38 ש"ח .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

כן נשמע כמו בעיה בסוללה.

אצלי בגלקסי יש סוללה של אנקר יותר חזקה מהמקורית ואני עם CM9 מחזיק יומים בשימוש רגיל.

http://www.ebay.com/itm/Anker-1800mAh-Battery-for-Samsung-Galaxy-S-I9000-GT-I9000-Fits-EB575152VA-/221045618863?pt=PDA_Accessories&hash=item33775878af

אחלה סוללה ממליץ עליה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מתעלק על השרשור

יש לי את המכשיר הזה מהעבודה

והוא ממש סיוט , איטי ברמות

ראיתי אנשים שהתקינו רום אחר וזה עובד אחרת לגמרי

 

איזה רום או גרסה הכי טוב להתקין , ( אין לי בעייה שיהיה באנגלית אם יש הבדלים )

 

הבעייה היא שמשום מה המחשב לא מזהה אותו דרך היוסבי , אבל הוא מטעין דרכו

 

ניסיתי להתקין KIES

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
מתעלק על השרשור

יש לי את המכשיר הזה מהעבודה

והוא ממש סיוט , איטי ברמות

ראיתי אנשים שהתקינו רום אחר וזה עובד אחרת לגמרי

 

איזה רום או גרסה הכי טוב להתקין , ( אין לי בעייה שיהיה באנגלית אם יש הבדלים )

 

הבעייה היא שמשום מה המחשב לא מזהה אותו דרך היוסבי , אבל הוא מטעין דרכו

 

ניסיתי להתקין KIES

נסה להתקין רק דרייבר של סמסונג.

בקשר לרומים:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665

פורסם
מתעלק על השרשור

יש לי את המכשיר הזה מהעבודה

והוא ממש סיוט , איטי ברמות

ראיתי אנשים שהתקינו רום אחר וזה עובד אחרת לגמרי

 

איזה רום או גרסה הכי טוב להתקין , ( אין לי בעייה שיהיה באנגלית אם יש הבדלים )

 

הבעייה היא שמשום מה המחשב לא מזהה אותו דרך היוסבי , אבל הוא מטעין דרכו

 

ניסיתי להתקין KIES

 

שמע אי אפשר להסביר לך דבר כזה על רגל אחת,טעות קטנה והלך מכשיר.

תכנס לiandroid ותתחיל לקרוא מדריכים,זה לא מסובך אבל כמו שאמרתי טעות קטנה והלך מכשיר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה נכון,אבל לפעמים גם לאנשים מנוסים(כמוני) קורים דברים מוזרים,נמחק לי IMEI לאחר עדכון נייטלי של CM9.

עשיתי מה שאני תמיד עושה לא יודע מה קרה,מזל שהיה לי גיבוי,אם לא הייתי אוכל אותה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...