Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש באתר ואני בתהליך רכישת טויוטה יאריס היברידית. ורציתי להתייעץ לגבי הצבע.

מתלבט בין אדום בורדו מטאלי, אפור עכבר מטאלי או ולבן

לדעתי האדום בורדו הכי יפה אך שמעתי שיש לו נטייה לדהות עם הזמן ובנוסף שהוא משדר נשיות וקשה למכירה.

אפור עכבר גם יםה הוא צבע כהה ולכן רגיש לכל שריטה ואבק ולכלוך ובנוסף מחמם את האוטו בעוד מעלה שתיים במדינתנו החמה.

לבן הכי פרקטי קל לטיםול אבל צבע קצת משעמם.

אשמח להמלצות

28138-4.jpg

20120826_123059.jpg

image1_400.jpg

Toyota_Full_Hybrid_Yaris-2.jpg

פורסם

שאלה ; כשאתה יושב ברכב אתה רואה את הצבע ?

בפעם הבאה כשאתה נוסע בכביש זרוק מבט קדימה

ותראה איזה צבע בולט ביותר בכביש מהצבעים שבחרת

בייחוד בין הערביים או ביום סגרירי ( בשישי הזדמנות לגשם )

פורסם

אדום זה די נשי, לבן זה לא מקורי, אפור עכבר מזכיר לי בערך כל רכב שהיה אי פעם בשלמה סיקסט (זה האסוציאציה שלי).

 

תכלת נראה מדהים!

 

בחרת באחלה רכב. תהנה!

פורסם
האם בדקתה רכבים נוספים לפני שהחלטת על היאריס ההיברידית ?

והאם ביצעתה נסיעת מבחן ?

 

בדקתי את היאריס הרגילה, את הפורד פיאסטה החדשה ואת ההונדה גאז ההיברידית.

על היאריס ההיברידית עדיין לא עשיתי נסיעת מבחן אך אעשה השבוע. כמובן שהקנייה כפופה להתרשמות מהנסיעת מבחן אבל לפי מה שהבנתי החווית נסיעה מאד דומה ליאריס הרגילה ואף ביצועים מעט טובים יותר. 11 אלף פער במחיר לעומת היאריס הרגילה.

לצרכים שלי היאריס ההיברידית נראית הכי מתאימה: צריכת דלק נמוכה, נוחות, אמינות. אך אדע יותר אחרי הנסיעת מבחן. אשמח לשאלות נוספות אם יש.

 

ולגבי הצבע: התכלת במציאות לא יפה כמו שבתמונה שהעליתי ואני חושש שתהיה דהייה לאורך השנים.

כאמור לדעתי האדום בורדו הכי יפה אבל מעט נשי.

בכלל, זה ידוע שצבעים כהים מחייבים תחזוקה שוטפת מבחינת נקיון ושטיפה כדי לשמור על מראה יפה.

אני נוטה לכיוון לבן גם בגלל הסיבה הפרקטית של הנקיון וגם שספציפית הרכב נראה מאד יפה בלבן בגלל הניגודיות של החלקים השחורים שבו.

אשמח לדעות נוספות

פורסם

לאחר שראיתי כזו בנסיעה, ללא ספק הבורדו מנצחת.

 

אם אני הייתי קונה כזו, גם משומשת - זה היה הצבע המועדף עלי.

 

התכלת מאז ומעולם נראה לי "חיוור". למרות שבשילוב עם הפנסים האחוריים בצבע דומה, זה יכול להשתלב מעולה.

פורסם

אני הזמנתי אחת כזו היום בצבע אפור כהה (אפור "עכבר").

אמנם קצת באיחור, אבל אתם יודעים במקרה האם זהו צבע מומלץ מבחינת דהייה עם השנים, תחזוקה,מכירה וכו'?

תודה מראש :-)

פורסם
אני הזמנתי אחת כזו היום בצבע אפור כהה (אפור "עכבר").

אמנם קצת באיחור, אבל אתם יודעים במקרה האם זהו צבע מומלץ מבחינת דהייה עם השנים, תחזוקה,מכירה וכו'?

תודה מראש :-)

 

אפור עכבר? צבע נורא! אתה מפספס פלח שלם של חתולים שלא יקנו ממך את האוטו.

:wink:

 

תתחדש ותהנה.

 

תשתדל לחנות בצל, לא מתחת לעצים משירים ולנקות לשלשת ציפורים מיידית. זה אמור להספיק. אם אתה רוצה לשמור עוד יותר - להקפיד לא לשטוף במכונות שטיפה, לעשות וקס לפחות פעמיים בשנה והיד עוד נטויה.

פורסם

נירו תתחדש.

באיזה סוכנות קנית? האם קיבלת הטבה כלשהיא?

 

אני מתלבט בין האדום בורדו ללבן.

בין פרקטיות לבין יופי

פורסם

הצבע האדום יפה מאוד, אבל רק כאשר הוא נקי וחדש. לפי דעתי לאחר שימוש בעולם האמיתי (עם קצת אבק ושריטות לא עלינו) הוא כבר לא ייראה טוב. אבל כל אחד מטעמו האישי :-)

 

הזמנתי מסוכנות טויוטה רעננה וקיבלתי שנת אחריות נוספת (כלומר 4 שנים אחריות על הרכב). על המערכת ההיברידית הם נותנים 5 שנים אחריות בתור סטנדרט.

אילו הטבות מציעים לך?

×
×
  • תוכן חדש...