Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לפי 10 דקות נסעתי בכביש 40, לפני הפניה ימינה לכניסה ללוד העתיקה השתרך פקקון של 4 דקות לאלו המבקשים להגיע לתחילתו של כביש 443.

כבר במראה ראיתי את הבן זו*ה מנסה להדחף מהנתיב של הפניה ימינה. אחרי כמה נסיונות כושלים הוא עקף אותי מימין ונעמד ליד הרכב שהיה לפני, פתח את החלון ושאל "איך מגיעים ל...?" (רחובות נדמה לי) - הנהגת הנחמדה ענתה לו שהוא צריך להמשיך ישר. "אפשר?" הוא שאל והצביע על המטר שהיה בינה לבין הרכב שלפניה "בסדר" ענתה הנהגת.

 

הדם התחיל לבעור לי מעצבים, עקפתי (משמאל, כחוק) את הטור הימני שנפתח אחרי הצומת, פתחתי את החלון ושאלתי "לא נאה לך לעמוד בפקק כמו כולם?" - "לא" ענה החוצפן. כאשר הוא ראה שעוד רגע אני נכנס בו הוא פלט "הגעתי מלוס אנג'לס ו..." (את השאר לא טרחתי לשמוע, נפרדתי ממנו בברכת סרטן לו ולמשפחתו ובברכת "תראה איזו אצבע אמצעית ארוכה יש לי" ונעלמתי).

 

תכל"ס - ירדתי לרמה שלו (כמעט) אבל זה פרק לי המון עצבים.

מזל שאין לי אקדח, הוא היה נפרד מהחיים שלו באותו הרגע - ואני? מהחופש...

פורסם

לא משנה כמה זה נשמע מרגיז ואני מאמין שזה במת מרגיז אין שום הצדקה ל:

 

"בברכת סרטן לו ולמשפחתו". אני לא יודע אם אתה מכיר אנשים שלקו בסרטן ואת הסיוט

 

שהם עברו במהלך המחלה, בכל מקרה תהיה זהיר בדבריך. או שאתה בעל דם חם ופלטת בטעות את השטויות האלה או שאתה פשוט טיפש.

 

אדם.

פורסם
ממש לפי 10 דקות נסעתי בכביש 40, לפני הפניה ימינה לכניסה ללוד העתיקה השתרך פקקון של 4 דקות לאלו המבקשים להגיע לתחילתו של כביש 443.

כבר במראה ראיתי את הבן זו*ה מנסה להדחף מהנתיב של הפניה ימינה. אחרי כמה נסיונות כושלים הוא עקף אותי מימין ונעמד ליד הרכב שהיה לפני, פתח את החלון ושאל "איך מגיעים ל...?" (רחובות נדמה לי) - הנהגת הנחמדה ענתה לו שהוא צריך להמשיך ישר. "אפשר?" הוא שאל והצביע על המטר שהיה בינה לבין הרכב שלפניה "בסדר" ענתה הנהגת.

 

הדם התחיל לבעור לי מעצבים, עקפתי (משמאל, כחוק) את הטור הימני שנפתח אחרי הצומת, פתחתי את החלון ושאלתי "לא נאה לך לעמוד בפקק כמו כולם?" - "לא" ענה החוצפן. כאשר הוא ראה שעוד רגע אני נכנס בו הוא פלט "הגעתי מלוס אנג'לס ו..." (את השאר לא טרחתי לשמוע, נפרדתי ממנו בברכת סרטן לו ולמשפחתו ובברכת "תראה איזו אצבע אמצעית ארוכה יש לי" ונעלמתי).

 

תכל"ס - ירדתי לרמה שלו (כמעט) אבל זה פרק לי המון עצבים.

מזל שאין לי אקדח, הוא היה נפרד מהחיים שלו באותו הרגע - ואני? מהחופש...

 

 

אתה חי במדינת ישראל?

 

אין פעם שאני לא נוסע בכבישים ונתקל במקרה כזה... לא של כאילה ששואלים על הפניות אבל של חיתוכים של תורות, חופשי...

פורסם

אהלן,

 

מזה חדש?

הכי מעצבן , שאנשים כאלו לא עוצרים.

 

חבל על עצבייך - אנחנו חיים בישראל , לא באירופה. אין כאן תרבות כביש..

תן לכל הקפצנים למיניהן להיות לפניך - הם ממהרים? שיסעו.

עדיף שכל העבריינים הללו , יהיו לפניך ולא אחריך.

 

תכונה ישראלית נפוצה - למהר! כל הזמן ממהרים! ראבק! ממילא ניפגש ברמזור , אז מה אתה ממהר.

אנשים חושבים , שאם הם יסעו מהר , הם יגיעו מהר יותר. לדעתי , זאת תיאוריה דפוקה. עדיף לסוע בזהירות , מאשר למהר ולמצוא את עצמך מרוח על רמזור (ובמקרים הגרועים יותר , בין גלגלים של סמיטריילר).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נו ממש חידשת לנו המון (NOT). ד"א אתה צריך לשלוט על עצמך, בגלל אפסים כאלה, אתה לא צריך לשבת בכלא. אני במקום הנהגת מכוון אותו בדיוק לכיוון ההפוך.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אנשים תתעוררו כבר אתם חיים במדינת ישראל או יותר נכון מדינת המניאקים.

 

בכל יום קורים דברים כאלו כמו שקרה לך ואפילו יותר גרועים.

לצערי אני גם מתחמם מהר למשל אם אתם מכירים את הקטע הכי מעצבן, שחותחים אותכם ועוד כמה אנשים מבלי לאותת לא מרגיז?!?!?!

לי היה קטע מסריח עם אחד שחושב שבגלל שיש לו פורד אקספלורר(ג'יפ) חדש אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הוא בא וחתך אותי (כשאני נוהג בפיאט הקטנה והחמודה שלי) מבלי לאותת, אז באתי הורדתי הילוך, שמתי פול גז ועקפתי אותו. צעקתי עליו "יא בן זו*ה כוש של ה....(וזה ממשיך עוד ועוד).. אתה לא יכול לאותת, להיסתכל במראה שאתה חותך אנשים?!?!?!?!" אז הוא אמר: "אני מצטער לא ראיתי אותך...בלה בלה בלה..."

אבל הראתי לו עם מי יש לו עסק לכלב!!!

נ.ב

לא האמנתי שהפיאט שלי מסוגלת להאיץ כל כך מהר זה הפליא אותי ביותר.(חחח)

:)

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם

עד לקטע של ה"עקפתי אותו משמאל" הייתי נגדך, אמרתי, למה להתעצבן, אבל כשכתבת שהוא ענה לך "לא..." והמשיך לנסוע, זה היה השלב בו הייתי רודף אחריו, מוריד אותו מהכביש ו%@$#@ לו את הצורה. חתיכת חוצפן מסריח.

 

 

ולבחור שאמר לו לא לאחל סרטן... יקירי, אני קרוב מאוד לנושא, ואתה יודע מה? חופשי שלחלאות אדם יהיה סרטן...

 

נראה שזה פוגע בדרך כלל בדיוק בהפכים של חלאות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אנשים תתעוררו כבר אתם חיים במדינת ישראל או יותר נכון מדינת המניאקים.

 

בכל יום קורים דברים כאלו כמו שקרה לך ואפילו יותר גרועים.

לצערי אני גם מתחמם מהר למשל אם אתם מכירים את הקטע הכי מעצבן, שחותחים אותכם ועוד כמה אנשים מבלי לאותת לא מרגיז?!?!?!

לי היה קטע מסריח עם אחד שחושב שבגלל שיש לו פורד אקספלורר(ג'יפ) חדש אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הוא בא וחתך אותי (כשאני נוהג בפיאט הקטנה והחמודה שלי) מבלי לאותת, אז באתי הורדתי הילוך, שמתי פול גז ועקפתי אותו. צעקתי עליו "יא בן זו*ה כוש של ה....(וזה ממשיך עוד ועוד).. אתה לא יכול לאותת, להיסתכל במראה שאתה חותך אנשים?!?!?!?!" אז הוא אמר: "אני מצטער לא ראיתי אותך...בלה בלה בלה..."

אבל הראתי לו עם מי יש לו עסק לכלב!!!

נ.ב

לא האמנתי שהפיאט שלי מסוגלת להאיץ כל כך מהר זה הפליא אותי ביותר.(חחח)

:)

באמת? אתה חושב שהראת לו?

לדעתי לא הראת לו כלום, וגם אין טעם לנסות "להראות לו".

 

תהיה בטוח שהוא ימשיך לחתוך אנשים בלי לאותת (בשביל זה הוא קנה אקספלורר), ותהיה

בטוחה שהתגובה שלך מיותרת, לא ראויה, ויתכן שאף מסכנת אותך...

פורסם

תחשבו מה זה אני באוטו כזה קטן וחמוד והוא בא במפלצת ענקית שכמעט העיפה אותי מהכביש מה לא תיתחרעה עליו????

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...