Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיברקלאב!


פיברקלאב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לוויטו,

 

קח לעצמך דקה ופרק את לוחית הרישוי הקדמית.

ב-62' אמור להיות סמל נוסף בדיוק שם.

מעבר לכך, השבכה (גריל) אשר תקבל מרענן אינה מתאימה לשנתון שלך, אך היא תעשה את העבודה בינתיים, מן הסתם.

ב-62' הייתה רשת דומה אך צפופה יותר ובעלת מסגרת שונה.

לכשתגיע לשלב הזה (בקרוב :wink:), אעזור לך לשכפל רשת כזו מ-62' אחרת.

יכול להיות גם שאצלך לא היו במקור תושבות ליציקות הגומי (פסאודו-טמבונים), אלא היציקות הוברגו ישירות למרכב.

אתה מוזמן להתקיל בשאלות.

אני מקווה שבכוונתך להיצמד למקוריות ולאותנטיות במהלך השיפוץ.

 

מעבר לכך, ה-10 נראית 10. :-D

 

בהצלחה!

תודה על המידע אבדוק עוד היום בקשר למספר

אשתדל בהחלט להצמד למקור ולכן שאלה ידית האיתותים המקורית צריכה ליהירות הדשבורד?

אין זכר נהפוך הוא ישנם חוטים שיוצאים ממוט ההגה

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנצל את החשיפה של המועדון לשאלה על האחות הסקסית והנחשקת של המשפחה, הסברה:

איזה מנועים היו מותקנים בה, ואיזה מערכות שונות מהאחיות האחרות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מנצל את החשיפה של המועדון לשאלה על האחות הסקסית והנחשקת של המשפחה, הסברה:

איזה מנועים היו מותקנים בה, ואיזה מערכות שונות מהאחיות האחרות-רן

מנוע פורד 1703 סמ"ק שהיה מותקן בזפיר (למיטב זכרוני...)

פורסם
תודה על המידע אבדוק עוד היום בקשר למספר

אשתדל בהחלט להצמד למקור ולכן שאלה ידית האיתותים המקורית צריכה ליהירות הדשבורד?

אין זכר נהפוך הוא ישנם חוטים שיוצאים ממוט ההגה

 

אכן היום פירקתי את לוחית הרישוי ויש מקום לסמל נוסף(לא נמצא)

פורסם

אז בשעה טובה, כמעט והשלמנו סופית את כל הליין. חסרות עדיין התבניות לגרמושקות ההגה, שנמצאו אצל קולגה של חן פרחי וכעת הוא מנסה להשאיל אותן או לקבל אותן לידיו. למעט אלו - יש הכל!

 

למרות שהמטרה והעשייה שלנו בנושא נטולת מניעים אישיים וללא מטרת רווח - מפתיע אותנו בכל פעם מחדש לגלות שיש אנשים (גם כאן בפורום) שחושבים שאנו עושים איזה "מונקי-ביזנס" או השד יודע מה ושהמטרה שלנו בעצם לא כזו טהורה. שיחשבו. עם זה אנחנו יכולים לחיות. מה שגרוע מכך: גילינו שיש אנשים מנסים "לעלות על הרכבת" וליהנות מקו המוצרים שטרחנו לאסוף או ליצור, אבל ללא הצורך או הרצון לשלם עליהם... עניין די בזוי שנזכרים שכסף שמגיע לפיברקלאב עבור חלקים ומה שלא יהיה, נתרם לילדים חולי סרטן...

 

ספציפית, חשוב להזכיר נקודה קטנה בנוגע לחן פרחי: חן תרם לא מעט לפיברקלאב ועדיין תורם ועוזר ועל כך אנו אסירי תודה, אבל ההשקעה בתבניות לייצור החלקים וכן החלקים החדשים שיוצרו אצלו עבורנו - שלנו-הם. לכל המנסים להשתמש בקשריהם עם חן בניסיון לקבל מחלקים הללו ולעקוף אותנו ואת הצורך לשלם עבור החלקים הללו (ומסתבר שהיו כבר כמה כאלו...) תחסכו מעצמכם את הסירוב של חן. אל תעמידו את האתיקה מקצועית של חן מול החברות שלכם איתו... זה לא נעים לו, זה יותר לא נעים לכם.

האבסורד הוא שכל החלקים נמכרים במחיר עלות היצור בלבד. ללא שקל של רווח! המטרה שלנו לסייע לאחרים - לא להרוויח כסף. וכשאני מתכוון למחיר עלות, אני מתכוון למחיר עלות החומרים (תבניות ויצור) בלבד. לא עשרות השעות, הנסיעות והדלק שהושקעו על ידינו בכדי להגיע לנקודה הזו.

 

כשנסיים את החזר ההשקעה בתבניות - ימשיכו החלקים להימכר באותו תג המחיר, כאשר "הרווח" יועבר במלואו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים".

 

מי שצריך עזרה - אנחנו פה.

למרות דברי הטעם שכתב און, מסתבר שכנראה דבריו לא הובנו כראוי, אז ברשותכם אחדד את הנקודה.

כל מוצרי הסוסיתא\רום, כולל המוצרים "שלי" הם רכוש פיברקלאב, ואין לאף אחד שום סיכוי לקבל ממני מוצרים, תוך כדי עקיפת פיברקלאב.

הסיטואציה הזו מאד לא נעימה לי, ואנא חסכו אותה ממני.

נקווה שתחילת שבוע הבא אקבל את התבנית של ההרמוניקות להגה, ונוכל להשלים סופית את קו המוצרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מנצל את החשיפה של המועדון לשאלה על האחות הסקסית והנחשקת של המשפחה, הסברה:

איזה מנועים היו מותקנים בה, ואיזה מערכות שונות מהאחיות האחרות-רן

 

כמה סברות יש בארץ?

אני מכיר אחת לבנה שייכת בעבר לבני ל כיום במוזאון תפן ועוד אחת שייכת לחבר פורום ועוד שתיים אדומות אחת של מוסך ראלקס אשדוד משופץ להפליא ועוד אחת לבנה מוזנחת יש עוד ?

פורסם

מה עם השלדים של הסברות שהיו זרוקים באיזה קיבוץ ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
מישהו יכול להרחיב? - רן

 

מנוע הסברה ספורט - פורד קונסול 204E בנפח 1704 סמ"ק. תחילה 72 כ"ס, אח"כ (עם ערכת קרבורטורים משופרת) - 90 כ"ס.

 

ולמרות כל הרומנטיקה על "מכונית ספורט ישראלית משלנו", היא היתה הרבה פחות ישראלית מרוב הסוסיתות: פרוייקט בריטי עם תשומה ישראלית מינימלית, תכולת רכיבים ישראלית מזערית (למעט המרכב). בעצם, כשחושבים על כך, כ- 40% מהסברות (עם לוגו אוטוקרס, לא אלו של רילאיינט) בכלל יוצרו באנגליה. ועוד לא דיברנו על החלק הראשון - "מכונית ספורט".

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
מנוע הסברה ספורט - פורד קונסול 204E בנפח 1704 סמ"ק. תחילה 72 כ"ס, אח"כ (עם ערכת קרבורטורים משופרת) - 90 כ"ס.

 

ולמרות כל הרומנטיקה על "מכונית ספורט ישראלית משלנו", היא היתה הרבה פחות ישראלית מרוב הסוסיתות: פרוייקט בריטי עם תשומה ישראלית מינימלית, תכולת רכיבים ישראלית מזערית (למעט המרכב). בעצם, כשחושבים על כך, כ- 40% מהסברות (עם לוגו אוטוקרס, לא אלו של רילאיינט) בכלל יוצרו באנגליה. ועוד לא דיברנו על החלק הראשון - "מכונית ספורט".

 

יוחאי כמה אנשים יכולים להגיד "יש לי מכונית ספורט תוצרת ישראל..."

רק בשביל זה שווה למצוא אותם. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
יוחאי כמה אנשים יכולים להגיד "יש לי מכונית ספורט תוצרת ישראל..."

רק בשביל זה שווה למצוא אותם. - רן

 

סתם התעקשות על העובדות: מה לעשות, במרבית המקרים המכונית ראתה את חופי ישראל לראשונה רק ממערב (ולא כמו בתמונה המצורפת).

Sabra Sport Aug 1962 Gdera.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

חברים,

עתה, כשקיבלתי סופסוף את הקבלה על התרומה לגדולים מהחיים, אני מרגיש טוב בשביל לפנות שנית בבקשת עזרה, בשביל ה"דודה חורגת", אחת התורמות הקטנות למורשת הסוסיתות... הטריומף TR6.

לפני שאני פונה לתרום לשדות זרים, אני מחפש בית פיוזים של לוקאס, ל4 פיוזים זכוכית וכן מנגנון לחלון לדלת ימין, כזה שיורד רק שמבקשים ממנו בעזרת הידית...:wink:

התודה כבר מראש.

$(KGrHqVHJEYE-kczUWZTBPwyUvE2-!~~60_58.JPG

$(KGrHqR,!h!E-76S,fKGBP8tZufb3g~~60_3 (1).JPG

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

רן, תודה.

סע בזהירות...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
חברים,

עתה, כשקיבלתי סופסוף את הקבלה על התרומה לגדולים מהחיים, אני מרגיש טוב בשביל לפנות שנית בבקשת עזרה

 

לצערנו אין לנו שליטה על העניין הזה :-(

 

בית פיוזים לדעתי יש מנגנון לחלון אחפש לך מחר צור איתי קשר

 

רענן

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"


×
×
  • תוכן חדש...