Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מים ירוקים אתם מעדיפים ?


CUCV M1009
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני קונה בדרך כלל מחבר ארגז שתיים (בכל ארגז יש 6 ג'ריקנים) של Antifreeze (מים ירוקים) של Prestone שיהיה לי בבית, אצלי בעבודה הסוכן מביא לי מים ירוקים של חברת Valvoline מסדרת Zerex מצרף כמה תמונות של הג'ריקן, ספציפית הסוג הזה של המים מתאים לרכבים אמרקאיים במיוחד לישנים! האם מישהו מגולשי הפורום משתמש עם המים האלה ובעיקרון דיברתי על זה עם הסוכן אבל אני ישאל גם אתכם,

מה טוב יותר עדיף ומתאים לרכבים אמרקאיים משנות ה-'80

Prestone או Valvoline Zerex ?

270920121471.jpg

270920121472.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק פאראפלו,עשרות שנים, לכל סוגי המכוניות שהיו במשפחה.בכריזמה ומליבו אני לא נותן לחולון מוטורס ו umi לשים מים מקוריים של היצרנים בטיפולים. רק פאראפלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CUCV M1009, נוזל ZEREX מצויין עבור הרכבים שצויין שהוא מתאים להם.

 

haimy, אתה שם פראפלו לרכבי GM? :shock: ברכבים האלו צריך לשים DX COOL או איך שזה נקרא - נוזל קירור מקורי מוכן לשימוש, יש גם תחליפי של PRESTONE מצויין אליו שהוא מתאים לרכבי GM.

 

אני מעדיף לשים מקורי כי זה הכי טוב לרכב הספציפי. בגלל שנוזל שמתאים לסוג אחר של רכב עלול לאכל אטמים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש כרגע מהטיפול האחרון בנוזל של VALEO, אחרי קריאות ברשת ראיתי שהוא דווקא מומלץ - תוצרת צרפת.

לפני כן היה תמיד בפרסטון במיכל הצהוב.

 

שמעתי גם כן המלצה על חברה גרמנית שהיא מעולה, לא זוכר את השם בדיוק אבל הבנתי שהכי טובה. (עריכה: לימפרברג? משהו כזה)

יש לי חבר שמשתמש בנוזל קירור של רויאל פרפל, אבל זה נשמע לי קצת יקר למחיר שלו 70 שקל לבקבוקון :roll:

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CUCV M1009, נוזל ZEREX מצויין עבור הרכבים שצויין שהוא מתאים להם.

 

haimy, אתה שם פראפלו לרכבי GM? :shock: ברכבים האלו צריך לשים DX COOL או איך שזה נקרא - נוזל קירור מקורי מוכן לשימוש, יש גם תחליפי של PRESTONE מצויין אליו שהוא מתאים לרכבי GM.

 

אני מעדיף לשים מקורי כי זה הכי טוב לרכב הספציפי. בגלל שנוזל שמתאים לסוג אחר של רכב עלול לאכל אטמים.

 

מוצר שיש לי נסיון טוב איתו אני לא מחליף.

חמרי האטמים לא כל כך שונים (ניאופרן,EPDM,פוליאורטן) וכך גם הרכבי הגליקולים + אינהיביטורי קורוזיה והקצפה למיניהם.

המחיר - כן שונה. מאד.מים ירוקים לגברים זה כמו קרמים לנשים שאתה קורא רופאים שאומרים שרק המחיר שונה בין גוצ'י שמוצ'י פוצ'י לניבאה/אלוורה ב 19.90 - או שהניבאה יותר טוב.אני מניח שמפעל סאסא לא היה מסתכן בתביעות עם המים הזולים שלו בסופרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם אתה קונה מדי פעם ארגז או 2 של גלונים הרי שגם אתה מתעלם מהוראות יצרן לשים רק מים של קטרפילר וכנראה שה D9 שלך במצב לא טוב אם הוא צורך כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם אתה קונה מדי פעם ארגז או 2 של גלונים הרי שגם אתה מתעלם מהוראות יצרן לשים רק מים של קטרפילר וכנראה שה D9 שלך במצב לא טוב אם הוא צורך כך.

 

דבר ראשון אני קונה במחיר של מוסך ולא מחיר צרכן בגלל זה אני לוקח כמות על הדרך אני נותן לחברים אם צריך דבר שני מאיפה הגעת לזה שיש לי Cat D9? את זה עוד לא הבנתי

השאלה שלי הייתה על רכבים/ג'יפים של GM משנות ה-'80 ולא על טרקטורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink:אני מניח שמפעל סאסא לא היה מסתכן בתביעות עם המים הזולים שלו בסופרים.

 

המים עם צבע שלו לא שווים כלום. לא סתם הם נמכרים ב 8 ש"ח למוסכים.

 

ברוב הרכבים שנתקלתי עם המי צבע שלהם הבלוק מנוע הפך להיות חלק בלתי נפרד ממיכל העיבוי בתצורת חלודה.

 

כל המיצים עם צבע האלו הם לא נוזלי קירור אלא "מי עבודה" - כי הם מיצרים עבודה למוסכים בתצורת ראשי מנוע, רדיאטורים, ומשאבות מים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוצר שיש לי נסיון טוב איתו אני לא מחליף.

חמרי האטמים לא כל כך שונים (ניאופרן,EPDM,פוליאורטן) וכך גם הרכבי הגליקולים + אינהיביטורי קורוזיה והקצפה למיניהם.

המחיר - כן שונה. מאד.מים ירוקים לגברים זה כמו קרמים לנשים שאתה קורא רופאים שאומרים שרק המחיר שונה בין גוצ'י שמוצ'י פוצ'י לניבאה/אלוורה ב 19.90 - או שהניבאה יותר טוב.אני מניח שמפעל סאסא לא היה מסתכן בתביעות עם המים הזולים שלו בסופרים.

לו רק יכלו המנועים שברשותך לדבר...

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

קודם כל שתדעו שגם מוסכים מורשים לא שמים מים ירוקים דוקא כי זה מתאים לרכב ,

אלא כי זה מתאים להם.למשל המזדות למינהם-מה שמים במוסך מורשה?

דלקול של דלק-למה אתם יודעים? כי דלק מוטורס הוא היבואן של מזדה.

אבל-שמתי במשך 8.5 שנים בלאנטיס את המים הירוקים של דלק-החלפתי עצמאית כל 3 שנים את נוזל הקרור-ונחשו מה?

מכרתי את הרכב אחרי כמעט 13 שנה על הכביש עם הרדיאטור המקורי(DENSO)-לא התחמם ולא הוחלף -מה המסקנה?

יש חברות שהמוניטין שלהן לא מאפשר לשחק משחקים-כזו היא חברת דלק שגם השתמשתי בנוזל האדוםDEX3

לתיבת ההילוכים והרכב נמכר עם תיבה שעברה 185K ללא תקלה =הילוכים שמוחלפים כמו חמאה.

בקיצור אני מאמין ב"דלק" הישראלית-כחול לבן(או אדום ירוק) -תפרגנו!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק פאראפלו,עשרות שנים, לכל סוגי המכוניות שהיו במשפחה.בכריזמה ומליבו אני לא נותן לחולון מוטורס ו umi לשים מים מקוריים של היצרנים בטיפולים. רק פאראפלו.

:mm_yeah:גם אני ממליץ, ומנסיון של שנים.

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...