Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 350000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-350000 ש"ח, "מכונית החלומות", שהיית קונה היא:  

147 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-350000 ש"ח, "מכונית החלומות", שהיית קונה היא:

    • אאודי A4 3.0Q או קבריולה
    • אאודי TT 180
    • ב.מ.וו 325 או 320 קופה
    • ב.מ.וו Z4 2.5
    • הונדה S2000
    • וולבו S60 T5
    • יגואר S-TYPE 2.5
    • סאאב 9-3 ארו או קבריולה
    • סאאב 9-5 וקטור
    • קאדילק CTS


פוסטים מומלצים

פורסם
אלו הן שתי התכונות הכי הפוכות מאשר ה S2000.

האוטו הזה לא סלחן בכלל, ולכן נחשב כרכב מסוכן כ"כ, ובנוסף על כך - הוא לא יציב מאוד, זוהי אחת הסיבות מדוע הזנב של ה S2000 כל הזמן משחק.

אם אינני טועה, אני חושב שאון יעקובסון הוא זה שאמר שהוא לא חושב ש S2000 יציבה יותר בסיבוב נתון מאשר מאזדה 6 בחתך הנמוך, כי היא פשוט לא שומרת על הקווים שלה בסיבובים - היא נזרקת. ולכן היא גם לא סלחנית.

 

אישית, אני הייתי בוחר דווקא ב S2000.

קודם כל, ה Z4 לא ידנית...:roll:

ולמרות שהיא לא סלחנית בכלל, זה חלק מהכיף שבה. כמובן שזה מסוכן מאוד, אבל זה החלק מהכיף שבה. אני מנחש שאם הייתי יכול להרשות לעצמי רכב ב 350K, הייתי יכול להרשות לעצמי כמה קורסים כדיי ללמוד עליה.

החיסרון הכי גדול שלה (הקלות שהאוטו הזה נזרק) זה גם אחד היתרונות שלו.

המנוע שלה מעולה והעיצוב שלה מהמם - אבל הם לא היו חלק גדול בשיקול על ה S2000. ה Z4 מהממת, לא בטוח שפחות מה S2000, והמנוע שלה מעולה גם כן. אבל חוסר בתיבה ידנית הורס הכל. מוסיפים לזה את ההתנהגות המעולה של ה S2000 והיא הבחירה.

גם אני התלבטתי קשות בין ה S2000 ל Z4, והחלטתי בסוף שהייתי לוקח Z4.

למה?

ה S2000 היא מכונית שהחלטתי שיום אחד אני חייב לנהוג בה. אני חייב לחוות מכונית כזאת, עם קו אדום כזה, עם התנהגות כזאת.

אבל עם כל ההתלהבות מה S2000, ברור לי שאם אני קונה מכונית לעצמי, בכסף שלי, אני אעדיף את המנוע הליניארי והחלק של הב.מ.וו, את סביבת הנהג של הב.מ.וו ואת העיצוב המדהים שלו.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני התלבטי בין כל הפתוחות, האישה אמרה שהפורנט של הסאאב לא עושה לה את זה, שהאודי מהממת שהבמוו פצצה ושההונדה מדהימה, אני לעומתה שמעתי את לבי צורח בימר בימר בימר אבל מספר המושבים של האאודי והסאאב קרץ לי בסוף בחרתי בימר והאישה אמרה שלא אכפת לה מספר המושבים והיא רוצה או הונדה או בימר , מה שהכריע הוא עניין המנוע ותחום הפעולה שלו כי היא אמרה שהיא תשתגע מהרעש של המנוע כשהוא זועק כל היום והחלטנו פה אחד Z4 שחורה



ואם כל אחד יקח אחת אז אחת שחורה לי ואחת אדומה לה רק כדי שלא נתבלבל

haters will hate

פורסם
אלו הן שתי התכונות הכי הפוכות מאשר ה S2000.

האוטו הזה לא סלחן בכלל, ולכן נחשב כרכב מסוכן כ"כ, ובנוסף על כך - הוא לא יציב מאוד, זוהי אחת הסיבות מדוע הזנב של ה S2000 כל הזמן משחק.

אם אינני טועה, אני חושב שאון יעקובסון הוא זה שאמר שהוא לא חושב ש S2000 יציבה יותר בסיבוב נתון מאשר מאזדה 6 בחתך הנמוך, כי היא פשוט לא שומרת על הקווים שלה בסיבובים - היא נזרקת. ולכן היא גם לא סלחנית.

 

אישית, אני הייתי בוחר דווקא ב S2000.

קודם כל, ה Z4 לא ידנית...:roll:

ולמרות שהיא לא סלחנית בכלל, זה חלק מהכיף שבה. כמובן שזה מסוכן מאוד, אבל זה החלק מהכיף שבה. אני מנחש שאם הייתי יכול להרשות לעצמי רכב ב 350K, הייתי יכול להרשות לעצמי כמה קורסים כדיי ללמוד עליה.

החיסרון הכי גדול שלה (הקלות שהאוטו הזה נזרק) זה גם אחד היתרונות שלו.

המנוע שלה מעולה והעיצוב שלה מהמם - אבל הם לא היו חלק גדול בשיקול על ה S2000. ה Z4 מהממת, לא בטוח שפחות מה S2000, והמנוע שלה מעולה גם כן. אבל חוסר בתיבה ידנית הורס הכל. מוסיפים לזה את ההתנהגות המעולה של ה S2000 והיא הבחירה.

לפני שאתה זורק שטיות לאוויר תבדוק טוב טוב בפעם הבאה

כי ה Z4 כן באה עם תיבה ידנית עם 6 הילוכים קדימה

 

 

רציתי להגיד גם שהבחירה שלי היא כמובן ה Z4 למרות שהייתה התלבטות עם הקאדילק

בזכות השבכים הרבים שהיא קיבלה, אפילו השווה אותה ל M5 והיא לא נפלה ממנה בהרבה

אז זאת גם מכונה מדהימה.

 

האודי לא נראו לי בכלל (שתי הדגמים) בגלל שהרכב יחסית כבד למנוע

ובייחוד ה TT שנאמר רבות שיש להם שם פאשלה רציתי עם התאוצה של הרכב (כנראה בגלל המשקל)

 

בקשר לוולוו היא נופלת ביחס לקאדילק אז כמובן שהיא ירדה מהפרק.

 

היאגואר גם בחירה מפתה אבל שוב הקאדילק מנצחת.

 

ההונדה לא נראית לי בגלל הסל''ד המטורף שבו המנוע עובד ובגלל שבארץ טווח הסל''ד

הוא רוב הזמן בין 2000 ל 2500 בגלל הפקקים והרמזורים בעיר לא נשאר הרבה מה לעשות עם

עוד 5000 סיבובי מנוע שיוצרים לבטח רעש מטורף ולא נחוץ.

 

הסאב שתי הדגמים יצאו מהתחרות מפני שאת הסאאב 9-3 ארו או קבריולה ה Z4 מנצחת,

והסאאב 9-5 וקטור שוב נופלת מהאקדילק.

 

ואחרונה חבייבה ה 325 או ה 320C שתיהן ירדו מהפרק בזכות ה Z4.

 

 

 

כל המידע שרשמתי כאן הוא ממאמרים וחוות דעת של אנשים על המכוניות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
לפני שאתה זורק שטיות לאוויר תבדוק טוב טוב בפעם הבאה

כי ה Z4 כן באה עם תיבה ידנית עם 6 הילוכים קדימה

 

 

רציתי להגיד גם שהבחירה שלי היא כמובן ה Z4 למרות שהייתה התלבטות עם הקאדילק

בזכות השבכים הרבים שהיא קיבלה, אפילו השווה אותה ל M5 והיא לא נפלה ממנה בהרבה

אז זאת גם מכונה מדהימה.

 

האודי לא נראו לי בכלל (שתי הדגמים) בגלל שהרכב יחסית כבד למנוע

ובייחוד ה TT שנאמר רבות שיש להם שם פאשלה רציתי עם התאוצה של הרכב (כנראה בגלל המשקל)

 

בקשר לוולוו היא נופלת ביחס לקאדילק אז כמובן שהיא ירדה מהפרק.

 

היאגואר גם בחירה מפתה אבל שוב הקאדילק מנצחת.

 

ההונדה לא נראית לי בגלל הסל''ד המטורף שבו המנוע עובד ובגלל שבארץ טווח הסל''ד

הוא רוב הזמן בין 2000 ל 2500 בגלל הפקקים והרמזורים בעיר לא נשאר הרבה מה לעשות עם

עוד 5000 סיבובי מנוע שיוצרים לבטח רעש מטורף ולא נחוץ.

 

הסאב שתי הדגמים יצאו מהתחרות מפני שאת הסאאב 9-3 ארו או קבריולה ה Z4 מנצחת,

והסאאב 9-5 וקטור שוב נופלת מהאקדילק.

 

ואחרונה חבייבה ה 325 או ה 320C שתיהן ירדו מהפרק בזכות ה Z4.

 

 

 

כל המידע שרשמתי כאן הוא ממאמרים וחוות דעת של אנשים על המכוניות.

ההונדה יוצרת רעש מטורף בצורה חיובית לא רעש מגעיל רעש יפהיפה שמזכיר יותר סופרבייק ספורטיבי כמו אר 1 או קוואסקי נינג'ה זה משהו מדהים

ים long time no

פורסם
לפני שאתה זורק שטיות לאוויר תבדוק טוב טוב בפעם הבאה

כי ה Z4 כן באה עם תיבה ידנית עם 6 הילוכים קדימה

 

ההונדה לא נראית לי בגלל הסל''ד המטורף שבו המנוע עובד ובגלל שבארץ טווח הסל''ד

הוא רוב הזמן בין 2000 ל 2500 בגלל הפקקים והרמזורים בעיר לא נשאר הרבה מה לעשות עם

עוד 5000 סיבובי מנוע שיוצרים לבטח רעש מטורף ולא נחוץ.

 

 

ולפני שאתה זורק שטויות לחלל האוויר תקרא פעמיים את מה שאתה כותב. בארץ טווח הסל"ד הוא 2000-2500? כן, אם אתה נוסע כמו סבתא שלי. ואני יכול לשער שמי שקונה S2000 לא נוסע כמו סבתא. ובהחלט לא נוסע כל הזמן בעיר בפקקים. לא שההונדה כ"כ חלשה מתחת ל-5000 סל"ד שאי אפשר לנסוע בה...

 

בחרתי ב-Z4 למרות שההונדה מאוד קורצת. הגרמניה מציעה עוד כמה דברים שאין להונדה (איכות, פאר, מסורת), היא מציגה גם עיצוב נהדר. ההונדה אולי יותר חיית כביש, אבל ה-Z4 מושכת יותר בסיכום הכללי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בחרתי ב-Z4 למרות שההונדה מאוד קורצת. הגרמניה מציעה עוד כמה דברים שאין להונדה (איכות, פאר, מסורת), היא מציגה גם עיצוב נהדר. ההונדה אולי יותר חיית כביש, אבל ה-Z4 מושכת יותר בסיכום הכללי.

 

רוני

 

רוני , הפתעת אותי ובגדול.

אני הייתי בטוח , שתלך על ה-S2000..

 

:wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא אבין את האנשים שבוחרים לנהוג ברכב אוטומטי וטוענים לכך שהם נהנים לנהוג..



 

 

כל אחד וההנאה שלו.

 

אני אישית סולד מרכבים אוטומטיים, אבל יש כאלה שכן אוהבים אותם. בשבילם לא להתאמץ זאת הנאה, בשבילם לא ללחוץ על הקלאץ זו הנאה.

 

ד"א התיבות הילוכים האוטומטיות של היום הן לא פחות טובות מאשר הידניות (ע"ע DSG ושות). אולם אני אישית חושב שאין תחליף לידני, אין כמו להעביר בעצמך הילוכים, וללחוץ על דוושת הקלאץ (לא משנה כמה האוטומטיות יהיו מתקדמות).

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אני ממש השתגעתי מהמחשבה שעלי לבחור בין Z4 לS2000 (הלוואי שבאמת הייתי צריך לבחור ... (-: )

 

בסוף בחרתי את ה Z4 אבל זו בחירה תאורטית בלבד, בפועל הייתי לוקח נסיעות מבחן .

 

אם היו אומרים לי: "קבל אוטו עכשיו או שאין ..." אז הייתי לוקח את הZ אחרי התשבוחות שהיא קיבלה בשל היותה יותר רכב לנהג וגם רכב שימושי ...

 

ידנית כמובן :-)

פורסם

בלי להתלבט יותר מדי...

 

Z4, בשחור בבקשה.

 

החבילה הכי משתלמת מכל הבחינות בסופו של דבר.

 

גם האוודי וגם ה-325 קרצו לי, שתיהם מושלמות..

 

S2000 לא מגרה אותי, למרות המנוע, איכות הנהיגה והביצועים..פשוט לא מוצא אותה כמתחרה לקודמות שרשמתי.

 

 

רוני, אחלה סקר- אחד הקשים הייתי אומר..:wink::-D

פורסם
ולפני שאתה זורק שטויות לחלל האוויר תקרא פעמיים את מה שאתה כותב. בארץ טווח הסל"ד הוא 2000-2500? כן, אם אתה נוסע כמו סבתא שלי. ואני יכול לשער שמי שקונה S2000 לא נוסע כמו סבתא. ובהחלט לא נוסע כל הזמן בעיר בפקקים. לא שההונדה כ"כ חלשה מתחת ל-5000 סל"ד שאי אפשר לנסוע בה...

 

בחרתי ב-Z4 למרות שההונדה מאוד קורצת. הגרמניה מציעה עוד כמה דברים שאין להונדה (איכות, פאר, מסורת), היא מציגה גם עיצוב נהדר. ההונדה אולי יותר חיית כביש, אבל ה-Z4 מושכת יותר בסיכום הכללי.

 

רוני

כן סבתא או לא סבתא, עד השעות הקטנות של הלילה באשדוד אין לך מה לחפש מעל 2500 סל''ד

מסיבה אחת קטנה: יש המון תנועה!

כמובן שאפשר לעלות ל 5000 סל''ד אבל אז אתה ישר שם ברקס חזק ולא עשיתה בזה כלום

וזה תקף לרוב הארץ לנסיעות בתוך העיר אלה אם כן יש לך איזה גאסטי עם מנוע 1000.

כי עם מנוע 2200 אני ממש לא מוצא סיבה למה לי לבזבז סתם דלק, לשחוק סתם את הבלמים

ולקרוע את התושבות לחינם.

אז סבתא אתה יכול לקרוא למישהוא אחר.

 

דבר שני: ליפניים יש כמעט הכל - יש להם ביצועים, יופי, אמינות, טכנולוגיה אבל חסר להם במכוניות

דבר אחד, מרכיב חיוני שלא מצאתי בשום יפנית שנהגתי עליה וזה נשמה!

אני מתכוון שהם בונים מכוניות קרות שאין הנאה מהנהיגה בהן לא כמו האמריקאיות או הגרמניות

שיש להן תחת מכשכש או הנאה מסויימת, אבל שוב אולי אני טועה וזה רק אני.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879


×
×
  • תוכן חדש...