Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 350000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-350000 ש"ח, "מכונית החלומות", שהיית קונה היא:  

147 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-350000 ש"ח, "מכונית החלומות", שהיית קונה היא:

    • אאודי A4 3.0Q או קבריולה
    • אאודי TT 180
    • ב.מ.וו 325 או 320 קופה
    • ב.מ.וו Z4 2.5
    • הונדה S2000
    • וולבו S60 T5
    • יגואר S-TYPE 2.5
    • סאאב 9-3 ארו או קבריולה
    • סאאב 9-5 וקטור
    • קאדילק CTS


פוסטים מומלצים

פורסם
כן סבתא או לא סבתא, עד השעות הקטנות של הלילה באשדוד אין לך מה לחפש מעל 2500 סל''ד

מסיבה אחת קטנה: יש המון תנועה!

כמובן שאפשר לעלות ל 5000 סל''ד אבל אז אתה ישר שם ברקס חזק ולא עשיתה בזה כלום

וזה תקף לרוב הארץ לנסיעות בתוך העיר אלה אם כן יש לך איזה גאסטי עם מנוע 1000.

כי עם מנוע 2200 אני ממש לא מוצא סיבה למה לי לבזבז סתם דלק, לשחוק סתם את הבלמים

ולקרוע את התושבות לחינם.

אז סבתא אתה יכול לקרוא למישהוא אחר.

 

דבר שני: ליפניים יש כמעט הכל - יש להם ביצועים, יופי, אמינות, טכנולוגיה אבל חסר להם במכוניות

דבר אחד, מרכיב חיוני שלא מצאתי בשום יפנית שנהגתי עליה וזה נשמה!

אני מתכוון שהם בונים מכוניות קרות שאין הנאה מהנהיגה בהן לא כמו האמריקאיות או הגרמניות

שיש להן תחת מכשכש או הנאה מסויימת, אבל שוב אולי אני טועה וזה רק אני.

 

אני בטוח שכל אשדוד היא פקק אחד גדול עד 12 בלילה. בכלל, כל המדינה. ובנוגע לנשמה - להזכירך מכונית היא חתיכת מתכת עם קצת פלסטיק, גומי ונוזלים. וכן, הם בונים מכוניות קרות - בניגוד לצרפתיות הן לא מתחממות ושורפות מנוע :-P

ובאמת אין הנאה מהנהיגה בגרוטאות יפניות כמו אימפרזה STI, סקייליין, EVO, הונדה NSX או אפילו S2000 משמימה (שלה בניגוד לאמריקאיות (??) או לגרמניות (??!?!?) אין הרי תחת מכשכש או "הנאה מסוימת")... :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא זה לא זה ולא זה...

 

אם הייתי רוצה מכונית חלומות... שאפשא לסוע בה בארץ בלי למשכן את החיים של כל מי שאני מכירה...

מקלרן אף....

כן, זה גלגלים...:evil:

:lol: תודה רבה על העזרה מראש...
פורסם

בניגוד לרובכם, אני ללא ספק הייתי בוחר ובחרתי בקאדילאק CTS.

בגלל העיצוב, המנוע, הנוחות וההתנהגות.

אף מכונית לא תספק אותי בצורה שהיא תפנק.


×
×
  • תוכן חדש...