Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום ונראה כי יש פה אנשים שמבינים.

יש לי מאזדה 3 החדשה ויש לי בעיה כאשר אני עולה על פסי האטה או נוסע בכביש משובש, כביש עם מהמורות

יש מין דפיקות מאחורה של הרכב.

חשוב לציין שזה קורה בעיקר בנסיעה איטית עד 40 קמ״ש ורק בכביש משובש או בפסי האטה.

אשמח לעזרה מקצועית בעניין לפני כניסה למוסך.

לפי מה שהבנתי הבעיה או בכריות בולם

או במשולשים

 

רק רציתי לוודא שזה אכן זה ובגלל זה פתחתי אשכול.

אולי יש פה אנשים שהייתה או יש להם את הבעיה.

 

אשמח לתשובה מקצועית תודה ויום טוב.

פורסם

משולשים אין מאחורה, כריות בולם אני גם לא בטוח שיש אבל שווה בדיקה. כמו כן אם קיים אצלך מוט מייצב צריך לעבור על הגומיות שלו לראות שלא קרועות וזה נובע מהם.

פורסם

אוקי, אז כריות בולם ומשולשים זה לא?

מוט מייצב נשמע הגיוני אולי באמת גומיות נקרעו

 

אשמח לעוד תגובות..

פורסם

אולי יש פה אנשים שזה קרה ולפי זה אני אדע אם זה הבעיה.

שהמוסכמה יש לא ידחוף לי איזה משהו לא קשור עם מחיר של משכנתא

פורסם

תבדוק שהפגוש האחורי תפוס טוב בחלק התחתון שלו, יש לו שם ניטים מפלסטיק שנוטים ליפול.

תבדוק הגלגל רזרבי וכל האביזרים שמסביבו מחוזקים ויושבים במקומם.( ג'ק, מפתח גלגלים וכו.)

תבדוק שתושבות האגזוז לא קרועות או שאחת מהם לא השתחררה מה שגורם לאגזוז לדבוק כל מרכב הרכב בקפיצות.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...