Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישוני הכבאי צריך עזרה בחישוב כמויות להכנת בטון


locomotive
שימו לב! השרשור הזה בן 4258 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבקשים ממע"צ לבוא לסמן קו על הבטון

 

 

 

 

או.

מכניסים קרש דק בבטון והוא יוצר הפרדה.

אבל במדרה הזה. ממש לא צריך לעשות הפרדה,

אפשר לעשות יציקות הרבה יותר גדולות בלי.

 

זה ממש לא חשוב. במקרה הזה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בזמנו בניתי הגבהה בשביל המכונת כביסה (כ30 ס"מ מהריצפה) והשתמשתי ב8 שקים של בטון, אז יש לי תחושה שאתה צריך יותר מזה P:

לא היה יותר פשוט לסדר כמה בלוקים הפוכים ולצקת סביבם ומעליהם? היה יוצא הרבה יותר קל (במשקל) שלא לדבר על העבודה.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי בנמצא בלוקים :S, ואת הבטון, זה היה מה שנשאר לחבר שלי, אחרי שהוא ביצע עבודה אצל מישהו :lol: זה לא היה התיכנון ההגבהה כי כמו שאתה רואה כבר הנחתי את המרצפות :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מבצעים פס הפרדה?

ביציקות גדולות שמים סרגל מתכת, מחלקים לשדות ויוצקים בין הסרגלים.

ביציקה שלך, רצועה של כ-15 מטר אורך על 50 ס"מ זה פחות קריטי.

תן חמשה-שה חיתוכים עם דיסק יום אחד לאחר היציקה - והם יהיו תפרי התפשטות שלך (כמו טבליית שוקולד).

אם יהיו סדקים - הם יתרחשו במקום הדק ביותר - כלומר בסדק.

 

הבטון חזק בלחיצות (כמו ה-205GTI) אבל אין לו כח התנגדות למתיחה.

לכן ביציקה מכינים רשת ברזל זיון, עם ספייסרים, מוגבהת מעל פני תחתית היציקה, ושקועה מתחת לקו העליון שלה, כדי שיתן כח במתיחה, נגד כפיפה.

פנה לספק בטון, הוא ידריך אותך לפי הנחיות מהנדס שמכיר.

 

זרקתי לתעלה הזו המון שברי בלוקים כתשתית שמכסה כמעט עד הסוף.

אם אתה בסהכ יוצק "קרום" דק - אולי עדיף לך להתייעץ עם ספק הבטון, לא ציינת מטרת היציקה, אבל יכול להיות שמדה מתפלסת תעשה את אותה עבודה. (ללא חוזק קונסטרוקטיבי).

מה מטרת התעלה ? עובר עליה רכב ? מניחים עליה אוריגמי ? בגינה ? יש ביסוס ? תנועת אדמה ? בתוך הבית ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי טבלת הכמויות שצירף אביב -אני עומד מול כמות לא קטנה של חומר ביחס לגודל העבודה.

 

מס' באסות שצצו היום :

תפסתי איזה נהג מיקסר וביקשתי ג'סטה קטנה,

הוא אמר לי שזה כבר נדיר שנשארים להם עודפים ולא כדי שאבנה על זה.

רמת הדיוק שלהם בהכנת כמויות עלתה ולכן כמעט שאין פחת.

 

המשכתי לחנות חומרי ביניין לברר על מחיר השכרת מיקסר יומי,

450 ש"ח ליום- המחיר גבוה וגם אין מיקסר בנמצא גם אם אני מעוניין בחודש הקרוב.

 

מה שמשאיר אותי עם האופציה האחרונה -

להשיג אמבטיה ולערבב לצלילי "ערבב את הטיח..."

 

כפי שציינתי - הבטון לא אמור לשאת שום משקל,אפשר לקרוא לזה "השלמה דקורטיבית" של חזית הבית.

 

אני עתיד להתחיל את העבודה מיד לאחר ראש השנה בשבוע הבא.

לגבי פס ההפרדה- לא מועיל ולא יזיק,אז נעשה פס.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בעבודות מהסוג הזה בוויברטור, זה סה"כ 15 ס"מ, אם זה בכל זאת חשוב לך, אז יש לי.

נדוש, ילדותי, צפוי, אבל הייתי חייב.

יאללה, לילה טוב

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטה חאפרית שאולי כדאי לך לשקול (ביצעתי פעם במקום שיועד לחניית רכב, והוא עשה את העבודה מצויין במשך כמה שנים):

 

חול יבש + מלט - לפזר לסרוגין ולערבב עם מגרפה, בערך ביחס של 1 מלט ל2 חול (אי אפשר לדייק). אני ייצרתי שכבה של כ-20 ס"מ (כל המרבה הרי זה משובח). אחרי שהמקום מלא בתערובת חול/מלט - לגרף למשטח אחיד ולהשקות בעדינות בצינור (אפשר אח"כ להחליק מעט עם מגב ישן). אחרי הייבוש מתקבל משטח קשה - אמנם פחות איכותי מיציקה, אבל במינימום מאמץ.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מה שמשאיר אותי עם האופציה האחרונה -

להשיג אמבטיה ולערבב לצלילי "ערבב את הטיח..."

 

כפי שציינתי - הבטון לא אמור לשאת שום משקל,אפשר לקרוא לזה "השלמה דקורטיבית" של חזית הבית.

 

אני עתיד להתחיל את העבודה מיד לאחר ראש השנה בשבוע הבא.

לגבי פס ההפרדה- לא מועיל ולא יזיק,אז נעשה פס.

 

שים לב - התערובת שאתה צריך היא כזו:

1 מלט

2 חול

2 שומשום (סוג של חצץ גרוס).

 

לצורך הבהרה: יחידות המדידה הנ"ל הם דליים (דלי 1 מלט, 2 דליים חול ו-2 דליים שומשום).

 

השומשום יתן לך את הנפח שאתה צריך בשביל למלא את היציקה מהר יותר והוא אינו גורע מחוזק התערובת (לרוב טוענים שהוא מוסיף). מאחר ורוחב התעלה שעשית הוא 50 ס"מ, ייתכן וכדאי יהיה לעבוד עם חצץ רגיל ולא שומשום בשביל להרוויח עוד נפח.

 

קנה פיילה מפלסטיק (שחורה בד"כ) וערבב בפנים את כל החומרים והשתמש בדלי נוסף ע"מ לאסוף חומר מהפיילה ולצקת אותו בקלות לתוך התעלה שהכנת. אין לי אומדן מדוייק לכמויות מאחר ושברי הבלוקים שזרקת פנימה הם בגדר נעלם רציני במשוואה.

 

אם יש לך ספק חומרי בניין שקרוב אליך וזו לא טרחה גדולה מידי לנסוע אליו (מה גם שלא מומלץ לסחוב הכל בפעם אחד ברכב פרטי כי זה משקל מטורף), אני ממליץ שבתור התחלה תעשה טסט קטן: תקנה 2 שקי שומשום, 2 שקי חול ושק אחד של מלט ותשתמש בהם עד שכל החומר נגמר לחלוטין.

תבצע חישוב קל של החומר שקנית מול השטח שכיסית, ותבצע את החישוב הלאה ליתר התעלה ותקנה את הכמות שהנותרת - עד כמה שניתן - במדוייק. יש מצב שעל הכמות הנותרת תוכל אולי לקבל הובלה בעלות סמלית (אם בכלל) מהמקום בו אתה רוכש את החומרים.

 

כאשר אתה מכין תערובת בפעם הראשונה, לא להגזים עם המים אבל גם לא להתקמצן. שים לב שהשומשום נוטה "להעביר הלאה" את המים ולעיתים זה מטעה. יש לערבב היטב ולאט לאט להוסיף מים. התערובת צריכה להיות מספיק נוזלית (אבל לא נוזלית מידי) בשביל שהחומר ימלא היטב את החלל שנמצא מתחת לשברי הבלוקים.

 

אגב, מאיזה איזור אתה בארץ ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה איציק,

אני לא צריך לשאת שום דבר,הם עושים הובלה ומניחים עם מנוף בחצר.

יש לי את הפיילה השחורה שאתה מדבר עליה,אני פשוט חשבתי שהיא קטנה לעבודה הזו.

אני מערד.

 

yuvk

בגלל שברי הבלוקים לא הוכל להשתמש בשיטתך,האם זה מחזיק מעמד אצלך עדיין ?

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בערד כמה מקומות שיכולים לעזור. (בזמנו היה את ארז לבנון. ולידו עוד אחד.)

 

אבל תתחיל ליצור בסיס נכון לבטון.

תמלא חול / וחצץ את הרצפה. ותיישר. ותשאיר לך 15 ס"מ פחות או יותר ליציקה.

תדאג שהבסיס היה רטוב ומהודק.

 

אחרת הבטון ישאיר לך חללים. וישבר בקלות

האדמה (לס) הוא אדמה סופגת. והבטון שלך יהיה יבש וישבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

yuvk

בגלל שברי הבלוקים לא הוכל להשתמש בשיטתך,האם זה מחזיק מעמד אצלך עדיין ?

 

הבית מושכר אבל הרצפה הנ"ל עדיין עומדת על תילה. במשך כ-3 שנים אני החנתי עליה מכונית, אבל היום היא משמשת כמרפסת.

שקול לפנות את שברי הבלוקים - עדיין הרבה פחות עבודה מלערבב קובים של מלט.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...