Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ייעוץ על רכב) פאביה ספייס 1.4TDI 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתייעץ לגבי המנוע 3 צילינדרים, הכסף אצלי ביד וכמעט הלכתי למוכר כבר, אבל אז בהצצה נוספת בפורום על המנוע המדובר, הבנתי שהוא לא מהמוצלחים של הקונצרן, האם אני טועה? למישהו יש ניסון איתו?

תודה רבה

פורסם

אכן. אתה לא טועה.

 

המנוע, הוא בעצם מנוע 1.9 פחות צילינדר אחד. והוא ממש לא מוצלח.

 

מווברץ יותר, רועש יותר (אם כי יותר עניין של בידוד), והעבודה שלו לא חלקה. גם האמינות שלו לא נחשבת לטובה במיוחד. הSDI ללא הטורבו עדיף עליו בהרבה, כמובן אחרי הTDI 1.9 (אם מכניסים גם את סעיף הכוח).

 

תעבור הלאה. תשכח מ1.4 TDI, וחפש רק 1.9 TDI. קשה למצוא, אבל אין מה להשוות ביניהם מכל בחינה אפשרית, למעט אולי חיסכון בדלק. אבל באמת שזה זניח ביחס לשאר חסרונותיו.

 

אגב, באופן כללי, VAG לא היו חזקים בתחום מנועי ה3 צילינדרים.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אכן. אתה לא טועה.

 

המנוע, הוא בעצם מנוע 1.9 פחות צילינדר אחד. והוא ממש לא מוצלח.

 

מווברץ יותר, רועש יותר (אם כי יותר עניין של בידוד), והעבודה שלו לא חלקה. גם האמינות שלו לא נחשבת לטובה במיוחד. הSDI ללא הטורבו עדיף עליו בהרבה, כמובן אחרי הTDI 1.9 (אם מכניסים גם את סעיף הכוח).

 

תעבור הלאה. תשכח מ1.4 TDI, וחפש רק 1.9 TDI. קשה למצוא, אבל אין מה להשוות ביניהם מכל בחינה אפשרית, למעט אולי חיסכון בדלק. אבל באמת שזה זניח ביחס לשאר חסרונותיו.

 

אגב, באופן כללי, VAG לא היו חזקים בתחום מנועי ה3 צילינדרים.

 

בהצלחה.

 

מלא תודה!

מבחינת הרעש וכל המסביב לא חשוב לי, אלא יותר מבחינת האמינות, אז לכן אוותר (אשמח לעוד דעות מחברי הפורום)

×
×
  • תוכן חדש...