Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה יטי YETI


Guest sababa71
שימו לב! השרשור הזה בן 4002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם - אז ככה כפי שהבטחתי מספר עדכונים אחרי 2 מיכלי דלק , נסיעה לאילת (מאשדוד ) ונסיעה בתוך אילת

 

להזכירכם - ייטי ידנית 1.2 TSI

מיכל דלק ראשון - הרכב היה קצת עייף, נסיעה עירונית + בין עירונית יום יום אשדוד רחובות - משיכת הילוכים עד 2500 -3000סלד

מקסימום

 

תצרוכת דלק אמיתי 12 ק"מ לליטר דלק :lol: תשפטו אתם

 

מיכל דלק שני - נסיעה לאילת רצופה הלוך - שהות באילת 4 ימים וחזרה (חזרנו היום) 14 ק"מ לליטר דלק - שיפור משמעותי בביצועים

 

התנהגות כביש :

עליות סדום - כמי שנסע שנים בפורד פוקוס / טיוטה קורולה / הונדה סיביק : הייטי עמדה במבחן בגאון - ממש מפתיע, סחיבה טובה

( 5 אנשים + ציוד - 3 מזוודות בינוניות 4 תיקיי גב + תיק מחשב נייד ו4 שקיות נעליים )

 

רוב העליה נעשתה בהילוך 3 כאשר בתצוגה המחשב מורה להעביר לרביעי - אני חייב לציין כאשר העברתי לרביעי הרגשתי האטה ובלימה של המנוע - נתן הרגשה של איבוד כח

חזרתי על זה מספר פעמים כאשר לקראת סוף המסלול במקום להעביר לרביעי העברתי לחמישי - התוצאה היתה המשך זינוק ומשיכה

 

חזרתי על זה מספר פעמים בעקיפות ואכן ההמלצה שלי - אחרי משיכת הילוך 3 - להעביר לחמישי - אם זה עליה או דרישה לעקיפה זריזה ( מיותר או שלא לציין את הרעש המגניב שמנוע מפיק ...:lol:)

 

כמובן שלא עברתי את ה 4000 סל"ד - מכמה סיבות - בעיקר שלא הרגשתי צורך וזה ממש הפתיע אני זוכר בהונדה ובפוקוס שהייתי מגיע ל 5000 כמעט כל עקיפה או טיפוס ובייטי אני מרגיש שפשוט אין מה לחפש שם - אני חושב שזו גולת הכותרת ברכב הזה ....

 

מבחינת נוחות ישיבה - 3 אנשים מאחור ישבו ממש נוח בעיקר שהמושבים מופרדים וכל אחד מהנוסעים יכול היה לכוון את המושב לנוחיותו

 

נהיגה והתנהגות כביש - כאשר הרכב היה עמוס בציוד אני הרגשתי הרבה יותר ביטחון בהיגוי ובכלל באחיזת הרכב על הכביש - אולי זה פסיכולוגי .....

 

נוחות המושב שליד - מאד מרווח - ניתן היה להשכיב את המשענת גב בלי להפריע ליושב מאחור

 

נוחות הנהג - אני אוהב ישיבה גבוה - הגה נמוך מוכנס פנימה - אני שמח שסקודה הכניסה גם מד מהירות דיגיטאלי - מכוון שבתנאים הללו אני לא רואה את המחוג של מד מהירות - לכן מאד עוזר לי המחוון הדיגיטלי

 

מה עוד .... בלימה - תגובה פחות טובה בבלמים אני חושב שזה בגלל שהבלמים עדיין לא תפסו את מקומם - יש עדיין ריח של בלמים חדשים אחריי כל נסיעה -

 

זהוא בינתיים - בעדכון הבא אני ארשום מספר רשמים על המערכת מולטי מדיה וה GPS המקוריים ( אני צריך לברר מספר פרטים לפני שאני יעלה את ההארות שלי על הכתב לפניכם

 

אשמח לתגובות והארות ( מקווה שאני לא חופר לכם יותר מדי - אני נהנה לרשום לכם את החוויות מהייטי ....:wink:)

 

עדכון - בעיקר שגיאות כתיב :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם - ייטי ידנית 1.2 TSI

 

 

חזרתי על זה מספר פעמים בעקיפות ואכן ההמלצה שלי - אחרי משיכת הילוך 3 - להעביר לחמישי - אם זה עליה או דרישה לעקיפה זריזה ( מיותר או שלא לציין את הרעש המגניב שמנוע מפיק ...:lol:)

 

:-)

 

היי,

 

אני לא ממש בטוח אך זה דווקא נראה לי מתכון לגמור אתת הקלאצ' תוך חצי שנה. לפי מה שאני מבין - הקפצה של הילוך אולי בסדר לעשות בירידה וללא שום עומס ואתה כתבת את ההיפך.

 

הייתי ממתין לתגובת חברי פורום אחרים או למוסך המטפל, לפני שהייתי מאמץ לי את ההרגל הזה

 

דווקא מעניין לשמוע שיש 3 מושבים נפרדים מאחור, אני פסלתי אותו על תא מטען קטן מידי ולכן אני עם האוקטביה

תתחדש!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את מה שאתה כותב וגם לי זה מאד מוזר - הקפצת הילוך ללא עומס נשמע סביר

אבל .... כאשר מושכים הילוך -3- ומגיעים איתו ל 4000 סלד, ברגע הזה יש לך שפע כח מעבר הילוך ל -4- אמור להמשיך את אותו כח הרי זו המטרה בהילוכים במעבר הילוך הסלד יורד המומנט "מתאפס" והרכב צובר כח חדש עם ההילוך הבא רק לציין שמנוע TSI נותן כח החל מ 1700 סלד - לא צריך סלד גבוה על מנת להנוח מכח המנוע

אבל במקרה שחוויתי העברה לרביעי בלמה את הרכב - ובמיוחד שהייתי במקום שחייב את הכח הזה זמין על מנת לסיים את העקיפה בעליות סדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sababa71 , תמשיך לעדכן אותנו ולשתף איתנו את החוויות מהיטי - אתה עושה את זה מצויין...

(גילוי נאות - גם אני הזמנתי אחת כזו בדיוק -1.2 ידנית - ואמור לקבל אותה בשבוע הבא , כך שיש לי עניין מיוחד בנושא).

בקרוב נוכל להחליף חוויות ביננו -ואגב , גם יטי שלי תהיה אשדודית :-)

בינתיים שתי שאלות :

- האם הרגשת השהיה בתגובה וצבירת כוח איטית בתנועה במהירות נמוכה כשצריך פתאום להאיץ ? נגיד , נסיעה בפקק ופתאום נוצר מרווח גדול שאתה רוצה לסגור ?

אני יודע שמקובל לייחס השהיה בתחילת הנסיעה לגיר DSG אבל ראיתי תלונות בפורומים בחו"ל דווקא מבעלי גיר ידני ולא בזינוק מהמקום אלא כאשר מתקדמים בנסיעה איטית.

- איך הגיר הידני של יטי ? יש טענה שההילוכים קצרים מאוד - האם הרגשת את זה ? האם זה נכון רק לגבי הילוך 1-2 או גם בגבוהים יותר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוזר שאתה מריח ריח של בלמים חדשים ולא מרוצה מהם, כי הבלמים אמורים לתפקד בצורה טובה. אני דווקא מאוד מרוצה מהבלמים(האוטו צבר כמעט את אותו הק"מ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם - מזמן לא פרסמתי עדכון לגביי ה ייטי ויש לי מה לעדכן ....

 

אז ככה המצב היום 15000 ק"מ

ממוצע ק"מ למיכל של 55 ליטר בין 760 ל 810 ק"מ -

נסיעה יום יומיומית אשדוד רחובות - פארק המדע + פעם בשבוע כיבש 6 לכיוון יוקנעם

 

תקלות :

רישרוש מוזר בצד הנוסע - בסלד נמוך כאשר המנוע קר

טיפול התקלה: מוסך טל נוע - ללא עלות תוך 10 דקות פתרו את הבעיה

 

פנצרים כ- 5 פעמים מבעס לגמריי + צורך בהחלפת גלגל - עליתי על פרופיל אלומיניום - הצמיג נחתך באמצע 6ממ חתך רוחב פנימי

אז כדי לא לקחת סיכונים למרות שהציעו לי לשים מדבקה של משאית סרבתי וקניתי צמיג חדש דנדש מאותו סוג של השלושה

קונטיננטל2

 

הרכב שקט להפליא , בעיית הבלמים שיתה בחודש הראשון נעלמה - כניראה בגלל שם היו חדשים,

 

שיפורים שאני מרגיש חובה לעשות :

1. להכהות את החלונות האחוריים - יש לכם המלצה על מקום מיקצועי ?? אשמח לקבל

2. תאורה פנימית חלשה - לקנות סט לדים או משהוא

3. להחליף את המערכת DVD הקיימת עם ה GPS והדיבורית - לא מסתדר עם הדבר הזה - GPS של איתורן לא משהוא

4. הוספת מסכים למושבים האחוריים - מסתבר שאי אפשר לצפות המסך המרכזי בזמן שבלם היד מורד או שהרכב בחניה - מציק

 

 

עכשיו אני לפני טיפול 15000 די חושש - אני זוכר בליסינג אחריי טיפול ראשון הרכב היה חוזר פחות טוב ומלוכלך ...

 

אז זהוא לבנתיים - דבר נוסף אחרון לקינוח .....

 

הייתי צריך להוביל כסא גלגלים חשמלי של חברת B&B

 

לכן פרקתי את המושבים האחוריים, הוצאת את הגלגל ספייר - והכסא ניכנס לרכב כמו גדול בלי לפרק אף חלק ממנו - ממש מדהים -

 

 

 

אז הוא לבנתיים - אשמח לתגובות - אני אעדכן אחריי הטיפול במוסך טל נוע אשדוד - אני מבטיח לשתף אתכם בחוויה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

תוכל בבקשה לפרט על צריכת דלק?

מה סגנון הנסיעה,איך אתה מגדיר את מצב הכביש?

כשאתה רושם 55 ליטר למה הכוונה,כלומר האם אתה מצליח להכניס 55?

כי אני השגתי צריכה של 14 ק''מ לליטר רק בנסיעה תל אביב - לטרון.

ובמשולב 12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...