Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם הרי כולם חברי הכת המוזרה של סטיב ג'ובס.

אפל של היום זה כבר לא כת,זה רוב אוכלוסיות העולם.

אנשים שקונים אנדרוייד זה כת של אנשים שמוכנים לעשות כול דבר בשביל להיות כמו כולם.

איך מתקינים אפליקציות או מעבירים סרטים ושירים לנדרוייד?

התקנות,חיפוש באתרים,לחפש אחד שמתאים לרזולוציה של המסך שלך....

 

תוריד סרטים למחשב,תמיר לקובץ המתאים לאייפון ותזרוק לתוך ITUNES

פשוט

אייל

פורסם

בתכלס אין לכם מושג על מה אתם מדברים - בווינדוס פון שהיה לי כל מה שהיה צריך לעשות זה העתק-הדבק למכשיר וזהו :D בלי קידוד ובלי כלום ( :lol: )

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אכן , חבל שבערך שם נגמרו הדברים הטובים :)

למעשה WINPHONE 7 היה כ"כ מוצלח שהם כתבו אותו מחדש ל8.

כ"כ מוצלח שאין פלאפון אחד של 7-7.5 שישודרג ל8.

 

הצלחה מסחררת של 2% שלמים משוק הסמרטפונים.

 

אלי - כמו שאמרתי - מורידים תוכנה ומעבירים איך שבא לך - בלי פריצה בלי כלום.

אין שום הבדל בנגינת סרטים. אין שום צורך לפרוץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
איך מתקינים אפליקציות או מעבירים סרטים ושירים לנדרוייד?

התקנות,חיפוש באתרים,לחפש אחד שמתאים לרזולוציה של המסך שלך....

מה השטות הזאת? מעולם לא הייתי צריך לחפש סרט שיתאים לרזולוציה של המכשיר.

 

לגבי אפליקציות - זה כמו עם מכוניות, אם אתה צריך זמינות חלקי אפטרמרקט טובה, תקנה דגם שהוא נפוץ בשוק, ולא משהו אקזוטי שהורכב עם רגל שמאלית של ילד בן 5 בכלא סיני.

 

מה גם שלהרבה אפליקציות היום יש יכולת להתאים את עצמן לגודל המסך (לא חושב שמפתחי אפליקציות של פייסבוק/סקייפ/וייז כותבים גירסה שונה לכל מכשיר), גירסת טבלט, והמרקט (סליחה, הPLAY STORE) יודע לסנן אפליקציות לפי תאימות למכשיר, ומה שלא מתאים, לא יוצג בתוצאות (אנחנו עדיין מדברים על הורדות חוקיות, כן?).

אולי ברום מסוים.

לא בגלקסי נקסוס

אתה יודע, שכל מה שעומד בינך לבין הורדת נגן חיצוני (דוגמת זה), זה צורך בחשבון גוגל וחיבור לאינטרנט, כן?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

א) אייטיונז

ב) מחיר כמעט כפול למוצר של אפל

ג) בלי פריצה עדיין אין איך לגשת למערכת קבצים כדי לשים כתוביות וכאלה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

1. לא נכון - לא צריך אייטיונס בשביל התוכנה הזו. היא מקימה שיתוף או שולפת משיתוף ברשת.

2. אי אפשר להשוות טאבלט 7 אינץ זול לאייפד 3. איזה טאבלט 10 אינץ של חברה גדולה וחדש יש בתקציב של חצי? אין

3. שוב לא נכון.

תעיף מבט כמו שאמרתי על avplayer לדוגמא, ויש כמה וכמה כאלו.

 

העיקר להתווכח בלי לקרא או באמת לדעת.

ידידי בעלי האנדרואיד - צאו מהסרט שאי אפשר לעשות כלום על מכשיר לא פרוץ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אנחנו לא חיים בסרט, ושמחים לשמוע שהאייפד הוא פלטפורמה מצויינת לצריכת תוכן.

 

מה שכן מפריע זה שבכל פעם שמישהו שואל איזה טאבלט/טלפון שהוא idiot proof כדאי לקנות, כולם מייד קופצים וממליצים על מוצרים מבית אפל.

כשבפועל, לביצוע פעולה X, לקוח בדיוק אותו זמן ואותו סדר פעולות ב-2 הפלטפורמות.

לפעמים היתרון הוא ל-IOS ולפעמים לאנדרויד, אבל באופן כללי, הסיבוכיות דומה.

 

האמת, כשאני חושב על זה שוב, זה לא מפריע כל כך, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.

frankly my dear, I don't give a damn.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

האייפד יותר פשוט לשימוש - אם אתה פנסיונר שלא נגע במחשב מימיו.

בדיוק כמו שבסמארטפונים אפל רודפים אחרי השוק ולא מובילים אותו, זה הולך לקרות גם בטאבלטים. מהרגע שיצא הנקסוס 7 אין מה להסתכל אחורה - הוא פשוט מוצר עדיף על האייפד. כל אייפד. מי שיש לו אחד כבר הבין.

 

יש לי אייפד 3 חדש לחלוטין בבית ואין לי שום רצון, סיבה או חשק להשתמש בו כשיש לי את הנקסוס. ליבי עם אלו שנפלו למלכודת השיווקית של אפל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

איך אפשר להשוות את הנקסוס 7 והאייפד 3 ? מעבר לזה שהם שניהם טאבלטים (נגיד ...) אין הרבה דימיון.

האחד מכשיר זול , עם מסך קטן , צבעים גרועים (תריץ אותה אפליקציה או אתר בשניהם), שמריץ חצי אפליקציות בLAYOUT של טלפון ואת החצי השני בLAYOUT של טאבלט (לפי המצברוח) ועולה 200 דולר , למכשיר גדול משמעותית עם מסך שבהחלט מוביל את השוק באיכות שלו ושאין לו מתחרים בקבוצת מחיר שלו. תן מתחרה 10" שעולה 200 דולר מיצרן גדול.

 

וכן להזכירך יש לי גישה לכאלו ואין לי אנטי למכשירי גוגל , הפלאפון האישי שלי הוא גלקסי נקסוס , והאייפון הוא מהעבודה ולעבודה.

 

אפל בהחלט מובילים את השוק. אולי כבר לא היחידים - אבל מאחורה? לא ממש.

כשיצא האייפד 2 הוא היה המכשיר הדו ליבתי הראשון בשוק (גם בליבה הגרפית) , כשיצא האייפד 3 ועד היום - אין כמעט מכשיר עם מעבד גרפי קרוב , ואין אף מכשיר עם מסך בר השוואה (גם בקרב יקרים ממנו).

וגם באייפון הם מובילים, להגיד שהם לא - זה קצת להיות טרול. ובא נגיד שאין ממש "נפילות" בלקנות מכשירים שלהם.

 

השוק שאתה מדבר עליו - ה200 דולר למכשיר BUDGET הוא שוק שאפל לא נמצאים בו כרגע.

בא נחכה לראות אם הם יציגו דגם ביניים של 7" ואז נדבר.

 

לגבי הערות הפנסיונר, זה קשקוש מוחלט. זה כמו להגיד - עדיף להיות פנסיונר אבל לא עם ממשק חצי אפוי של אנדרואיד שבו תבלה כל היום בלחפש פתרונות לבעיות שצצות. עדיף מכשיר שאשכרה פועל ויציב.

זה לא מדויק וזה לא מדויק - אבל לבריאות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו, אני בסך הכל אומר את זה מנסיון של מישהו שהשתמש, ובעלים של, שניהם. כן, האייפד בעל מסך טוב יותר, אבל בנקסוס המסך מספיק טוב לכל מטרה וגורם לאנשים להגיד וואו כשאתה מראה להם סרט ביוטיוב. אם לא תחזיק את המכשירים אחד ליד השני, לא תחשוב לרגע שהמסך בנקסוס אינו מדהים כשלעצמו.

את הנקסוס 7 אני יכול להכניס לכיס.

 

האייפד גדול מדי, כבד מאוד (בדיוק פי שניים מהנקסוס), חסר את האינטגרציה המדהימה עם שירותי גוגל, בעל מערכת הפעלה נחותה ולבסוף עולה פי 2.5.

אני, אשתי ושני חברים שהיו apple fanboys ברמה כזו או אחרת - כולם עם הנקסוס, כולם השתמשו באייפדים וכולם מעדיפים את הנקסוס. כולם. וזה לא קשור למחיר, זה סתם בונוס.

 

אם כבר אייפד, אז את המיני לכשיצא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

צריך כיסים גדולים מאוד כדי לדחוף לתוכם נקסוס 7 (לי יש קינדל פייר שאמנם שוקל באיזה 60 גרם יותר אבל בעל אותם מימדים פיסיים, לכיס של ג'ינס הוא בטוח לא נכנס).

 

עם כל הכבוד לגוגל ולמערכת ההפעלה החדשה שלה (בנוסף לגלקסי נקסוס, גם הקינדל שלי מריץ ג'לי בין ואני מרוצה מאוד), לאפל יש יתרון עצום בתחום האפליקציות ולו בשל העובדה שיש בכלל כמות סבירה שלהן לטאבלטים, דבר שלגוגל אין כרגע.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...