Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש כמה אתרים שבעזרתם ניתן לחפש רכב חדש. כולם די מסורבלים.

על איזה אתר ישראלי אתם הכי ממליצים?

 

תודה מראש,

 

גל ארנרייך.

---------------------

גל ארנרייך

פורסם

יש גם את "וואלה רכב", אבל מביקורי פתע שנערכים מדי פעם אני מוצא שהאתרים הללו אינם מעודכנים. יש כיום היצע גדול של רכבים שנמכרים במבצעים שונים ומחירים בפועל רחוק ממחיר המחירון הרשמי.

 

אולי כדאי שתתייעץ כאן?:idea:

פורסם

פורשה חדשה הכי נח לחפש באתר של פורשה.

טויוטה חדשה אני אישית מצאתי שנח לחפש באתר של טויוטה.

 

טבלת השוואה בין רכבים חדשים, נוחה מאוד, יש באתר netcar.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

באולם התצוגה של היצרן אולי ? (אפשר לגעת למשש להכנס ולצאת :shock:).

ובכל זאת - תגובתי הינה רצינית - הכי טוב מראה עיניים ומגע ידיים על אקזמפלר אמיתי.

כמובן שתוכל להתייעץ כאן בפורום המתאים לפני שתצא לסוכנויות השונות.

alfa 156 2.5.

פורסם

הי,

 

קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות.

 

אולמות התצוגה קצת פחות רלוונטיים מבחינתי אלא יותר אתרים כמו iCar.

העניין הוא שבאמת רוב האתרים האלה הם מסורבלים, לא מעודכנים וכמו שציינתם כאן, מחיר של רכב באתר אינטרנט הוא אף פעם לא המחיר שתקבל אם תלך פיזית לאולם התצוגה בכוונה לקנות ואולי אפילו קצת תתמקח.

 

יש פה אנשים שהולכים כדרך קבע לאולמות ויודעים את המחירים האמיתיים שניתן לקבל?

---------------------

גל ארנרייך

פורסם

אתה מסכים עם כל מה שכתב חולגי על אולמות התצוגה, אפילו מחזק את טיעוניו ומסביר שזה לא רלוונטי ?

זה כן.

 

אם תצין לאיזה רכב אתה מתייחס, אולי הסיכוי למצוא מישהו שהזמין כזה יהיה יותר גבוה מאשר למצוא בפורום הרבה משתמשים שהיו בכל אולמות התצוגה, וניהלו מו״מ לרכישת כל הרכבים בכל הדגמים ובכל הגרסאות.

 

ההמלצה שלי על netcar עדיין תקפה. אבל מומ תצטרך לעשות מול המוכר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נכון, קצת סתרתי את עצמי :)

 

אולי כדאי שבשלב ראשוני אעשה חיפוש באינטרנט ואחרי שאסגר על מספר רכבים אלך לאולמות התצוגה.

 

מה שכן, אני עדיין באותה בעיה ממנה התחלתי, שבעצם כל האתרים הם מסורבלים ולא נוחים.

כנ"ל נטקאר אגב...

---------------------

גל ארנרייך

פורסם

אם תמקד את שאלתך, אולי תקבל תשובות עניינות.

מחפש ג׳יפ דיזל עם 7 מקומות ישיבה ? אולי רואדסטר עד 400 אלף ש״ח ? אולי רכב סאלון עד מליון ? ואולי מתלבט בין סמארט לאלטו ?

קשה למצוא מישהו שניהל באולמות מומ להכל. אם תפתח שרשור חדש עם ההתלבטויות / צרכים / תקציב שלך - זה יקדם את הפתרון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...